En vraag me ook af of niemand tegen hun zegt dat het mega kut is? Hun eigen vriendinnen bijvoorbeeld
Hey leuk! Ik luister ook naar how I build this! Zo inspirerend het helpt dat de host een superfijne stem heeft. Soms interviewd hij iemnand die dat niet heeft of supersnel praat en dan luister ik er niet naar ik luister meestal voor ontspanning dus wil dan een beetje relaxt achtergrondgeluid. Stemgeluid is echt belangrijk voor me? Hebben andere mensen die ook?
Iemand andere tips met podcast over ondernemers of mindset?
Wow heb het net geluisterd en het einde was zo heftig!
Zo vreemd hoe onverschillig die man was. Het kon hem precies niets schelen dat zijn dochter daar was. En die laatste woorden: “dan is dat zo mens.” ik geloof echt niet dat mensen zo gewoon zijn zonder enige reden. Moet vast iets in zijn jeugd/leven dit veroorzaakt hebben. Jammer dat ze er later ook pas achter kwamen dat er bemiddelaars waren voor begeleiding.
Ja ik vond dat ook heel naar om te horen, kreeg er rillingen van! Vond het wel heel knap hoe San het gesprek had gevoerd, want dat moet ontzettend moeilijk zijn geweest. Vooral zonder begeleiding. Volgensmij zit er nog veel onverwerkt verdriet, maar gelukkig heeft ze hulp. Ik vond het opvallend te horen dat de familie van de vader toch veel wrok jegens moeder koesterde ivm de echtscheidingsstrijd. Het zal die vader vast veel pijn hebben gedaan dat hij zijn kinderen niet zag, maar dat mag niet opwegen tegen de ernst van de moord. Ook vond ik het heftig om het verhaal van de collega, de kroongetuige, te horen. Dat de moeder eigenlijk al in de auto zat, er uit stapte en wist dat ze vermoord ging worden. Brr. Tegelijkertijd is het heel bijzonder hoe dit verhaal is verteld, heel intrigerend. Dat kunnen die Vlamingen goed!
Edit: oeps, beetje te lang verhaal geworden!
Ik vond het ook een super goede podcast! Ook de confrontatie met de tantes vond ik interessant (raar woord in deze context). Wel jammer dat het maar 1 aflevering was.
Nu ga ik me aan Leopold 2 wagen, van de Klara podcasts.
Appreciation post voor de laatste Eeuw van de Amateur met Marc Marie en Aaf
Zo gezellig, en heerlijk, 120 minuten! Heb er pas 60 minuten van gehad!
Waar vind ik dit? Ik zie alleen een wrapped voor muziek?
Als je die aanklikt kom je vanzelf bij het stukje over podcasts.
Hm vreemd, bij mij staan er alleen liedjes in de lijst. Jammer
Als je in de zoekbalk wrapped typt, dan krijg je als het goed is dit:
Bij die bovenste krijg je de samenvatting.
Dat krijg ik helaas niet, alleen topnummers en gemiste hits. Nou ja het maakt me ook verder niet uit, luister wel gewoon vrolijk verder. Dank iig!
Heb ik ook helaas!
Hahaha ik verslikte me net ook bijna door Marc-Marie over Peter Ustinov, hahaha heerlijk.
Ik kan maar één aflevering hiervan vinden, klopt dat?
Klopt!
Ah die nieuwst van damn honey ik moest echt de hele tijd mijn tranen wegklikken. Wel een goed onderwerp!
Ja! Vond ‘m echt prachtig. En heel erg goed om dit onderwerp zo uit te lichten.
Ik heb net 2 afleveringen geluisterd van Leopold 2. Zo interessant en goed verteld! Echt boeiend hoe zijn interesse en missie in de kolonisatie begint en dat België/ministers dit helemaal niet wilde.
Vond de laatste aflevering van de Eeuw inderdaad ook top! Had 'm opstaan tijdens het opzetten van de kerstboom, niet heel kerstig maar wel super gezellig.