haha vind het heel knap dat je het zo lang uitgehouden hebt. Luisterde hun eerste seizoen maar was er al vrij snel klaar mee.
Ja ik vind het nog steeds wel leuk, maar idd ik vind domien steeds irritanter, maar daarentegen bas juist steeds leuker!
Ja precies dit indd.
Ik heb hetzelfde, ik denk dat Man, man, man een beetje over het hoogtepunt heen is. Ik keek eerder heel erg uit naar de nieuwe afleveringen, maar heb de laatste paar niet eens meer geluisterd.
Ja vind ik ook! Die van deze week ook weer dat ie ging huilen omdat ie zichzelf op een billboard zag en toen die voiceopname in de auto met Caroline was ook heftig. En natuurlijk sowieso dat ie Bas heeft ontslagen
Ja Bas is echt leuk, heerlijk zwartgallige humor
Ik heb exact dit maar dan met de Zelfspodcast. Te commercieel geworden, kruipen allebei heel erg in hun eigen rol en dus weinig verrassend of grappig meer.
Over Marc Marie en Aaf: helemaal mee eens! Ik denk zelfs dat ze De Eeuw van de Amateur hebben verslagen als mijn lievelingspodcast. Samen met Teun en Gijs (Al gaat de Eeuw morgen weer verder en misschien ben ik dan wel weer hooked, zag dat die van morgen iig wel met Paulien is).
Over Man man man: ik ging vandaag wandelen met de podcast over 2020 en ik dacht echt jezus, wat een Havo 4 jongetjes nog eigenlijk? Ik vind Bas wel sympathiek en die staat voor mijn gevoel ook echt anders in het leven dan Domien en Chris, hoop dat die reportages ervoor zorgen dat ie een eigen podcast gaat maken <3
Ja zelfspodcast vond ik aan het begin ook veel leuker indd. Ook een beetje over hun hoogtepunt heen.
Aaf en Marc Marie zitten bij Jinek!
Teun en Gijs ook
Kwam deze week de podcast Table Manners with Jessie Ware tegen. Nu vind ik haar muziek sowieso al geweldig, maar de podcast is tot nu toe ook heel leuk! Ze interviewt samen met haar moeder allerlei beroemdheden. heel losjes en ongedwongen en ze praten ook nog over eten. Wat ik zelf echt een plus vind, is dat alles goed te verstaan is en ze niet constant door elkaar heen zitten te tetteren of om elkaar/zichzelf zitten te lachen (maar heb nog niet heel veel geluisterd). Aanrader.
Uit de koker van Tonny media (dus het podcastbedrijf van de makers van Zelfspodcast en nu dus ook o.a. Marc Marie en Aaf vinden iets) heb ik van de week ook twee afleveringen van To Due Date geluisterd. Een podcast waarin Jaap Reesema en Kim Kotter de komst van hun derde kind bespreken.
Maar ik was echt verbaasd over hoe weinig Jaap wist over voortplanting, zwanger zijn, baby’s etc terwijl dit echt al hun derde kind is?! En Jaap kwam ook niet echt over als iemand die heel betrokken is als zijn vrouw zwanger is of ligt te bevallen knap dat Kim het volhoudt met hem
Ja, ze zijn echt in de podcasts gesprongen haha en produceren nu veel. Slim denk ik. Kaj&Monica produceert hun bedrijf ook inderdaad.
Daarom zijn er nu veel lidmaatschapsystemen zoals Vriend van de Show en Sander en Jaap tonny’s ofzo? Dan betaal je maandelijks wat en dat tikt wel aan.
Wow, luister het nu ook. Bizar. Zou er niet mee kunnen dealen.
Maar ook bizar dat ze bekend maakt onverwacht maar erg gelukkig zwanger te zijn, en dat er dan mensen haar DMen dat het overantwoord is nu een kind op de wereld te zetten?! Dat het aso is zoveel kinderen te krijgen?! Wow niet normaal
Ik denk toch ook wel de naamsbekendheid & sponsordeals en hetgeen er verder uit voortvloeit (lidmaatschappen, theatershows, boeken, producten). Mogelijk toch meer dan ik/we denken. En wat ze nu doen met Tony Media zullen ze wel % van de winst krijgen.
Coca Cola en Bol als sponsor levert denk ik wel lekker op. Tot nu toe vind ik de podcasts die onder Tonny vallen (en Gijs en Teun, die eerlijk zeggen dat ze beetje jaloers zijn) erg leuk!
Ik vind Jaap in de Zelfspodcast nou ook nooit bepaald geïnformeerd overkomen dus ik denk dat dat gewoon is hoe hij is
Mee eens, maar van een vader van al twee kinderen en als iemand die regelmatig benoemt dat zijn ouders arts zijn had ik op het gebied van voortplanting toch wel iets meer basiskennis verwacht maar dat blijkt te hoog gegrepen ja
Ja ik vind ook dat Jaap echt niks er van af weet. Zou dat echt niet relaxt vinden als mijn vriend zo weinig info zou weten…