Ik wil niet luisteren maar me wel ergeren, ik ben benieuwd wat hij dan niet wist?
Het stukje wat ik heb gehoord:
- hun baby ligt in stuit, hij wist niet wat dat was
- Kim was bij vorige 2 een klein beetje uitgescheurd en wist hij niet
- nog meer over bepaalde dingen over uitscheuren geloof k
Ja, terwijl de eerste twee kindjes van Jaap en Kim via ivf zijn geboren (zeg je dat zo?). Je zou denken dat je dan zo ondergedompeld bent in alles wat met zwangerschappen en baby’s te maken heeft (ik spreek uit ervaring qua Zkhtrajact/ivf ), dat je bewust of onbewust toch wel een en ander weet van zwangerschap/baby’s/etc. Maar miss vindt Kim het helemaal prima zo, dan heb ik niets gezegd haha
Vanmorgen de podcast Geuze&Gorgels geluisterd.
Kan niet zeggen dat ik het me verraste. Ik vind monica echt veel te plat. Ze legt het er zo dik bovenop. Ze overschreeuwt zichzelf echt met haar banale taalgebruik.
Ja ik wist dat monica plat was maar vind het in deze eerste aflevering van de podcast nog meer dan normaal.
Ik vond het ook niet zo leuk. Komt op mij over als een beetje stoer willen doen met dat taalgebruik idd. Ik denk niet dat ik het nog ga luisteren. Ik vind dat er wel heel veel kletspodcasts zijn de laatste tijd die niet echt ergens over gaan (looking at you Gijs & Teun), zou leuk zijn als er ook nieuwe podcasts komen met interessante mensen & thema’s
Kaj is een corona wappie en dat is mijn overweging om die podcast volledig te boycotten.
Huh is dat zo? Ik ga direct googlen
Vond het zelfs tegenvallen. Vond Monica haar eigen podcast wel leuk, en die van Kaj zelf ook (alhoewel ik daar wel een beetje afgehaakt door wat @JeMoeder zegt).
Tussenstukjes begreep ik soms ook niet, weinig echt ‘de diepte in’ over het onderwerp waar ze het over had. Nee, vond t niet top. Voelde echt teveel als hun vriendschapsgesprek en niet voor een publiek gemaakt.
Wauw die podcast van monica en kai is zo gemaakt. Echt alles lijkt een script
Is ook, zag haar in een story met een heel pak papier voor zich haha!
Ja dit had heel leuk kunnen zijn, maar valt nu zo tegen…
Waaaaarom neemt de Volksjury een pauze van een maand. Elke donderdag hoop ik weer maar jeeeeetje 28 januari duurt lang.
Ik heb vanmiddag de parachutemoord herbeluisterd (afl 26), blijkbaar hadden ze toen net een pauze van een jaar?
Was toch ook langer dan een maand? Of voelt dat gewoon zo
@slurfhondje, een van de twee was toen op wereldreis. (Ik haal zo nog steeds door elkaar.)
Ik wil hier graag “Wat schaft de podcast” tippen voor iedereen die zichzelf zou omschrijven als fanatieke hobbykok. Moest behoorlijk wennen aan het kakkerige praten, maar kan wel genieten van het enthousiasme van die mannen als ze over koken en lekker eten praten. En heb door hen ontdekt dat zelf hummus maken echt een wereld van verschil is tov supermarkthummus.
Kan die niet vinden, staat die op spotify?
Jaaa hier zit ik ook zó op te wachten!
Ik heb net In The Dark seizoen twee uitgeluisterd en het is echt een enorme aanrader. Ben echt nog steeds aan het nadenken over hoe en wat en waarom.
Ja met Madeleine Baran inderdaad! Nee ik vond seizoen 1 ook erg goed, maar dat gaat over een kindermoord. Werd er zelf vooral erg naar van. Seizoen 2 is een compleet ander verhaal. Ook naar, maar kon er beter naar luisteren en het is vooral journalistiek écht heel scherp. Het speelt zich af in een stad die best raciaal gesegregeerd is en wordt opgeschrikt door een heftige viervoudige moord. Ze pakken een zwarte man op, proberen hem zes keer te vervolgen (waarvan drie keer overturned en 2 mistrials) en het bewijs rammelt. De podcast is ook al best een paar jaar geleden begonnen dus als je nu gaat luisteren kan je het hele verhaal beluisteren.
Ik heb net aflevering 13 van de Zelfspodcast geluisterd. Ging over uitgaan in je jeugd en uitgaan in het algemeen. Vond het echt leuk om te luisteren. Ah de memories, wil ook zo graag weer lam worden op de dansvloer en vol verwachting in de rij van een club staan.