Ja dat ben ik met je eens! En een podcastserie die ze maakte over ambassadeurs vond ik ook heel tof!
Ugh zij is echt mijn BEC.
Ze ging deze zomer een paar jongens belachelijk maken die hun pizza verkeerd aten, bij een pizzeria onder haar dure appartementje. Die ging ze filmen om belachelijk te maken op twitter/instagram. Toen ze er op gewezen werd dat niet iedereen al jaren lang elk jaar naar Italië gaat en weet hoe het heurt, ging ze lopen janken.
Hoe eet je pizza verkeerd?
Tja, vraag het onze entitled reisjournalist.
Over carnavalsnamen! Al weet je niks van topografie, denk gewoon logisch na waar ze dat vieren en roep dingen. Maar zelfs dat deed ze niet.
Ja vond ik ook! En vind het leuk om haar op instagram te volgen, dus jammer dat ze zo kut overkwam bij de slimste mens.
Ja precies! Verbaast me echt dat ze er nog nooit een spon deal uit heeft weten te slepen, als ik iemand op instagram dat gun is zij het wel.
@tessel volgens mij valt het wel mee hoe duur dat appartementje is hoor. Het is klein, laag (plafonds van 2 meter dacht ik), en ik dacht dat ze overal enkel glas had.
Wat vinden jullie van al die nieuwe Tonny media podcasts (van dat bedrijf van Jaap en Sander)? Ik vind het een beetje te overgeproduceerd merk ik.
Ik luister alleen Aaf en Marc-Marie en love it! Moet zo vaak hardop om hen lachen als ik buiten (hard)loop.
Ik ga zo aan de bende van nijvel van de volksjury beginnen (zit nu nog in een morbid aflevering) ik ben wel heel benieuwd na alle hype die er om heen is. Sowieso wel leuk omdat ik de zaak eigenlijk niet ken
Vind ik ook! Heel erg in stramien: strakke rubrieken met volgens mij maximale tijden per onderdeel. Haalt voor mij echt de flow uit een podcast, als er dan gezegd wordt ‘we moeten nu echt door naar …’. Aaf en Marc-Marie vind ik wel gezellig, maar zou voor mij leuker zijn als het wat losser en kletseriger (?) is.
Ja, precies. Gewoon een beetje kletsen over van alles en nog wat lijkt er niet echt meer in te zitten bij podcasts. Alles moet passen in een format dat vooraf al helemaal is uitgedacht. Dat is echt jammer. Die podcast van Aaf en Marc-Marie is dan nog het leukst, maar inderdaad, het zou nog veel leuker kunnen zijn als je niet continu zo’n tijdsdruk voelt en ze gewoon lekker kunnen lullen zoals bij de Eeuw bijvoorbeeld haha
Ik vind ze eigenlijk wel vermakelijk (Zelfspodcast, To due date, Marc Marie & Aaf en G-spodcast) heb nog niet naar Geuze & Gorgels geluisterd maar dat trekt me ook niet zo
Ik ook, echt heeerlijk. Moet ook zo vaak lachen. Luister het liever dan Eeuw v.d. Amateur omdat ik dat zo lang vind één aflevering en bij Aaf & Marc- Marie vinden wat er toch een thema centraal staat, vind mijn chaotisch brein toch fijner luisteren haha.
Bedankt voor deze tip! dinsdag alle afleveringen geluisterd. Wat vertelt hij het goed allemaal en wat een bizar, triest verhaal.
En? Ik heb er geen zin in door de hype maar misschien is het wel heel goed
Eerste deel duurt 2 uur Zijn vooral veel feiten en wanneer wat gebeurd. Ik word er nog niet helemaal door gegrepen. Ik heb het aan tijdens werk en dan is het wel prima. Ik zou er niet voor gaan zitten en alleen er naar luisteren
Ik word wel heel blij van die afleveringen lijst van Spotify! Of ik heb die al die tijd gemist… maar zo chill om allemaal losse podcasts op te slaan.
Ik heb deze vandaag geluisterd. Ik dacht eerst wat een saaie jongen, maar ben blijven luisteren en toen was het toch wel leuk en intrigerend! Vooral als je je niet inleest is het het allerleukst, dus laat je gewoon verrassen.
Drie korte afleveringen.
Ik heb nu een aantal afleverignen van held in eigen verhaal geluisterd en vind de gasten en verhalen super tof maar de ‘presentatrice?’ vind ik helemaal niks. Kan er niet echt m’n vinger op leggen maar haar stem vind ik niet prettig en ze geeft soms reacties waarvan ik denk: huh nee dat bedoelt hij helemaal niet. Ook als het emotioneel wordt vind ik dat ze er niet heel geruststellend mee om kan gaan behalve met constant: ja begrijp ik, ja snap ik