Leuke spannende podcast:
Je weet hoe zit met dit verhaal?
Haha brede vraag. Je bedoelt
Spoiler
Dat het fictie is
?
Ja, ik wilde het niet zomaar verpesten voor je, dus vandaar de voorzichtige vraag stelling!
Hahaha ja snap ik! Ik had vooraf niks gelezen dus wist het pas achteraf, echt een aanrader om het in die volgorde te doen sowieso
Ik begon gedurende de podcast te twijfelen omdat ik er nooit iets over in het nieuws had gelezen. In eerste instantie was ik ook een beetje teleurgesteld maar later ook niet meer. Ken je phasmophobia? Is volgens mij van dezelfde makers.
Ik ging ook googelen en er kwam maar niks hahahH
Nee ken ik niet! Ik zet hem op mijn lijst
Komen er geen nieuwe podcasts van manmanman? Laatste is van 15 jan en normaal was het volgens mij elke week of 2 weken. Ben beetje door mijn podcasts heen deze week door de vele sneeuwwandelingen haha
Ze hebben denk ik gewoon weer even pauze tussen de seizoenen in!
Volgens mij zeiden ze een tijdje terug dat ze in maart weer beginnen en dat er dan elke week een nieuwe komt.
Jaaa die heb ik ook pas geluisterd op Spotify! Ik vond het ook leuk en zat aardig in elkaar
Haha ik had het eerst helemaal niet door toen ik hem luisterde tot iemand hier het zei.
Ik heb hem (Mathilde’s Mysterie) de afgelopen dagen gebinge-luisterd. Interessant verhaal, fijn om te luisteren.
Haha heb hem nog niet gehoord en ook geen berichten naar de Eeuwofoon gestuurd! Wel benieuwd nu!
Ben wel een beetje klaar met de serie over de bende van Nijvel van De Volksjury. Gelukkig komt er volgens mij nog één aflevering uit die serie maar heb gewoon niet zo veel interesse in die zaak, en alles loopt door elkaar heen.
Ik ook, kwam niet verder halverwege aflv 2.
Ik zit echt alleen maar Pocketcast te refreshen, wachtend op een nieuwe Reply All over Bon Appetit, maar neeeee
Ik ben een onderzoekje aan het schrijven over podcasts en heb al zoveel makers gesproken, heel leuk om te horen wat er achter een podcast zit
O leuk! Makers van welke podcasts (als je dat wil delen)?