Podcasts (Deel 1)

Ja ik vet jammer!!! Vond het laatste seizoen minder leuk omdat ze maar 2 mensen volgde(en ik zelf even geen behoefte heb aan daten), maar ik vind dit wel echt jammer!
@tessel nee 1 van hun is nu weer single, maar die gaat nog niet daten

1 like

Nooo :cry:

Ik snap de keuze ook wel. Al die voicememo’s tijdens dates waren juist het leuke (en herkenbare!), en mede doordat ze nu in relaties zitten èn het dategebrek door corona vond ik het ook minder leuk om te luisteren.

1 like

Ik hou van true crime podcasts danwel ‘gewone’ verhalen. vind dat zo fijn wegluisteren een verhaal. Heb nu vanochtend, tijdens het verven haha, Mathilde’s Mysterie geluisterd. Daarvoor Bob. Iemand nog een tip in deze categorie?

2 likes

Haha ja heel herkenbaar!!

1 like

Nou inderdaad, voor mijn gevoel was het bij deze aflevering nog wel iets erger dan normaal, haha. Ze wil altijd het hoogste woord voeren lijkt het wel, ook als haar mening gewoon even niet zo relevant is, zoals deze aflevering bij een stukje over homofobie/awkward mini coming-out.

5 likes

De man en de maan of making an opera (allebei geen true crime maar wel leuke verhalende podcasts)

1 like

El tarangu, waarom, wie was mama

1 like

Ik vraag me trouwens wel af hoeveel mensen Linda Duits wel echt een toevoeging aan de Eeuw vinden. Hier zijn we niet al te positief en van een paar vrienden / mede luisteraars weet ik ook dat ze deze aflevering geskipt hebben. Terwijl ze toch al meerdere keren bij de podcast is aangeschoven.

2 likes

Ik heb deze afgeluisterd, best vermakelijk en leuk om weer eens Vlaams te horen haha:

Had wel iets korter gemogen

Korter?? :rage:

2 likes

Mand.

4 likes

Hahahah ja!! Sorry

Hmm, ik vind het ook lastig dat ze veel door vooral Botte heen praat. Uit een soort onzekerheid ofzo? Best storend (en schel). Vind sowieso dat Botte wel wat liever behandeld mag worden in de Eeuw soms! Als ik het druk heb skip ik de podcasts met Linda erin ook maar heb het nu toch geluisterd en vond het overall toch wel weer leuk en gezellig om Botte en Ype te horen.

Hebben jullie tips voor me? Ik luister wandelend naar werk nu Aaf en Marc Marie vinden iets en geniet hier erg van. Ook de eeuw van de amateur wil ik luisteren. Maar weten jullie nog iets wat hier op lijkt? Ik hou van actuele onderwerpen, gezellig geklets.

Ik vind de Krokante Leesmap wel vermakelijk

1 like

De podcast van Teun en Gijs past in hetzelfde straatje, gaat nergens over maar luistert goed weg en moet vaak hardop lachen. Hebben een leuke dynamiek :-). Ik vind de Zelfspodcast ook leuk als je gewoon wat geklets wil horen. Vooral de eerdere seizoenen, moet eerlijk zeggen dat ik de laatste aflevering wat minder begin te vinden. Man Man Man valt ook wel een beetje in dezelfde categorie maar persoonlijk kan ik 3 kleuters in 1 podcast niet aan.

Oh en de Krokante Leesmap idd!

4 likes

Thanks! Jij ook @kleinmaargroot! Het is inderdaad het geklets waar ik naar wil luisteren en dan niet over te grote thema’s

1 like

Wat apart dat bij de laatste aflevering van de dienst iedereen ineens vervormde stemmen heeft. Alsof ze commentaar hebben gelezen en gedacht “het moet echter overkomen”.
En ook Liesbeth die dan zegt jammer dat ik er niet bij was, terwijl ze allang hebben gezegd dat het geen echte case was. Hadden ze het nog beter helemaal kunnen faken.

Ik vind dit ook zooooo’n rare podcast haha. Waarom willen ze net doen alsof het echt is? Echt heel erg weird

1 like