Podcasts (Deel 1)

hier is inmiddels ook de cd (playlist? hoe lang blijven we dingen nog cd’s noemen? er is ook een lp van) van uit, met de muziek en liedjes uit de podcast
ik heb hem zelf nog niet af geluisterd, kan ook niet zo goed omschrijven waar het over gaat om mensen te triggeren het ook te luisteren haha

1 like

ik vraag me echt af of haar stemgeluid gezondheidsredenen heeft. Vind het ergens ook wel verfrissend dat niet iedereen hard hoeft te praten maar het valt me ook op.

Celine Charlotte is trouwens te gast bij een Podcast over Media, weet niet waar ik nou las dat dat zo was. Net geluisterd, toch wel interessant altijd hoe zij doet.

1 like

Haha, was ik dat, in het ergernissen topic?

Tja, ik vind ze wederom weinig kritisch. Maarja, dat is POM.

2 likes

Haha, ik was het ook in het Youtubertopic :smiley: vond haar in de podcast erg meevallen (wist niks van haar), maar heb nu d’r insta een beetje bekeken en erger me dood. Dus jouw post was meer terecht haha.

4 likes

Haha kan allebei! Thanks voor de tip iig :wink:

Irritainment.

2 likes

Ik heb vannacht een seksdroom gehad over 2 van je 3 bec’s. Dat was me wat :heart_eyes:

3 likes

Ja die twee mannen natuurlijk :sunglasses:

Edit: Oja mijn post was in een ander topic, ik kende Charlotte tot de podcast nog niet haha. Dus misschien gaat het vannacht alsnog mis.

2 likes

Ik heb mn podcast ingeleverd :fire:

24 likes

Wat mooi! Ik heb er bij gehuild. Het is niet alleen verdrietig, maar ook hoopvol. Je kan het!

Ik wist dat ze ziek was, maar had haar overlijden in januari gemist.

2 likes

Heel mooi. Echt heel knap hoe je zo vers in het verdriet dit zo hebt kunnen maken.

Doe je ook mee aan de NTR podcastprijs?

1 like

Denk je dat ik een kans zou kunnen maken? Dan wil ik wel meedoen

Dankjullie meiden💞

2 likes

Ik denk het wel. Je krijgt ook feedback sowieso waar je altijd wat aan hebt!

Tenminste, dat was in mijn tijd zo :older_woman:t2: toen het nog de NTR Radioprijs heette.

1 like

Shit, ze zit er vandaag in. Dat wordt ‘m niet voor mij.

Zo mooi :heart:

1 like

Hoor dat deze podcast goed is

3 likes

Het artikel vandaag is het AD maakte wel echt veel indruk op mij.

2 likes

Ik ben helemaal into Teun en Gijs vertellen alles, erg vermakelijk. Al vind ik Marc-Marie en Aaf wel grappiger… Maar dit elitaire gewauwel heeft ook wel wat.

5 likes

Haha denk dat je ze iets serieuzer neemt dan zij zichzelf.

5 likes