Corine Koole (van twee kanten) heeft nu samen met Ronit Palache een podcast over taboes. Eerste aflevering is al leuk, ben benieuwd naar de rest.
Haha deze foto’s worden ook in de podcast besproken
Aanrader deze podcasts over kerkasiel. En leuk dat er Fries in gesproken wordt, dat is wel goed te volgen trouwens hoor.
Zeg dan ook even hoe die heet, dan kunnen wij er ook van genieten
Ha ja dat is wel zo handig ja. De naam is ‘taboe’!
Ik heb het idee dat Bas van Man man man de podcast er niet zo’n zin meer in heeft. Ik vind hem de afgelopen afleveringen zo chagrijnig en kortaf. Ik ben ook benieuwd hoe die hele dynamiek is, met Bas die is ontslagen door Domien, Domien die volgens mij niet de meest makkelijke en leuke persoon ter wereld is en Chris die daartussen zit. (Haha misschien vul ik nu heel veel in)
En ik ben benieuwd of ze in de Eeuw van de amateur nog iets zeggen over Sydney, aangezien hij een keer te gast is geweest En ze nog vaak naar hem refereren.
Ahw ja Bas Ik vind Bas en Chris echt tof, maar Domien mag wat mij betreft lekker iets anders gaan doen (gaat niet gebeuren, weet ik, maar een mens mag dromen). Hij heeft nu wel lekker andere projecten waar hij zin in heeft geloof ik, dus da’s fijn voor hem!
En ik zat me ook al af te vragen wat Ype en Botte met “Ome Sydney” gaan doen… Morgen weten we het!
Ik ben nu tóch nog maar een keer begonnen aan de Zelfspodcast. Ooit de eerste aflevering geluisterd en toen dacht ik echt Nou, lekker boeiend dit? Maar mijn hele familie luistert het nu dus vandaag de eerste 2 geluisterd en ja, best, geinig? Al blijft true crime altijd mijn favo onderwerp
Ik ben dus een van de weinige die Domien wel oké vindt volgens mij En wat betreft Bas, die is altijd wel een beetje cynisch toch? Maakt hem juist ook wel weer leuk.
Haha ja Domien lijkt me echt een vervelend ventje.
En Bas kan inderdaad wel cynisch doen, maar het lijkt nu een serieuzere ondertoon te hebben ofzo. Hoop dat ik het mis heb.
ugh ja dit x100, Domien is echt zo’n snotneusje, vind ook dat hij ieder verhaal altijd zo aanzet.
Die relatie van Chris en zijn vriendin lijkt me echt zo grappig trouwens, ook dat verhaal weer deze week dat ze al sliepen en toen Maccie gingen pakken ik ging echt helemaal stuk
*Sidney
Tja, als je het niet weet op het moment dat je met hem spreekt, vind ik niet dat je ergens excuses voor aan hoeft te bieden achteraf. Je steunt hem op basis van de informatie op dat moment.
Ahh ik heb zo’n leuke en schattige podcast geluisterd vandaag: Sara’s mysteries. Het is voor kinderen eigenlijk, maar het is echt feel good en echt leuk om te luisteren. De maker gaat samen met kinderen mysteries oplossen en ze leren er iets van over de wereld (klinkt stom en twijfelde ook toen ik het las maar het is echt leuk haha). Aanrader is de tweede aflevering, zo cute!
De Vogelspotcast jongens, zooooo leuk
Voor degenen die naar de Zelfspotcast luisteren hebben jullie dat ook? Jaap heeft dat nieuwe nummer ‘alles komt goed’ en daarvoor dat nummer ‘nu wij niet meer praten’ ik vind die nummers door de podcast totaal niet meer geloofwaardig over komen. Niet dat Jaap me zo’n nare man lijkt hoor maar ik voel die nummers door de podcast niet zo haha
Ja ik verhuis wel gelijk naar het opbiecht topic maar ik vind het echt heerlijke valse meezingers.
Hij doet trouwens ook mee aan het nieuwe seizoen van Perfecte Plaatje.
On topic: Daders is terug vond de eerste aflevering van seizoen 2 meteen heftig, man vond zichzelf geen moordenaar nadat hij zijn vrienden vermoord had.
Die van Mike? Pfoeh, die heb ik ook gehoord. Heb nog niet zo heel veel podcasts geluisterd maar dit is wel gelijk de interessantste en heftigste die ik gehoord heb.
Ja die!
Ik heb gisteren een aflevering geluisterd. De derde over een luik in de vloer van een school. Echt leuk om te luisteren. Ik vond de aflevering ook precies lang genoeg. Langer zou het minder maken denk ik, nu is het precies goed om enthousiast te blijven.
Ik heb denk ik alle crime nu wel gehad helaas. Hebben jullie leuke tips voor vrouwelijke ondernemers bv icm instagram branding, marketing enz. Heb al wel een paar leuke maar wie weet hebben jullie ook tips