Ik heb daar geen tip voor, maar wel een hele goede nieuwe true crime podcast: west cork.
Ik was zelf helemaal klaar met true crime en vind de Nederlandse eigenlijk niet zo goed, maar deze is echt super tof!
Ik heb daar geen tip voor, maar wel een hele goede nieuwe true crime podcast: west cork.
Ik was zelf helemaal klaar met true crime en vind de Nederlandse eigenlijk niet zo goed, maar deze is echt super tof!
Die ken ik niet! Ik ga nu zoeken!
NRC onbehaarde apen?
Staat al heel lang in mân lijst om een keer naar te luisteren maar nog niet van gekomen.
Dus als je ernaar gaat luisteren hoor ik graag of het wat is
Ik zie net via Instagram voorbij komen dat er een Catfish podcast is (van het MTV programma). Vind het programma altijd tof om te kijken dus ga straks in bed maar eens een aflevering luisteren, ben benieuwd!
Edit: het is gewoon de audio van afleveringen die ook op tv komen. Misschien is er een beetje in geknipt om de typische stukken met beeld en muziek eronder uit de tv afleveringen eruit te halen, maar ja, nouja, beetje een bummer dit.
Dinsdag nieuwe aflevering van You Must Remember This
Ooo man ik heb net de laatste aflevering van de Deventer Mediazaak geluisterd. En ik blijk een nog grotere hekel aan Maurice de Hond te kunnen hebben. Ik snap niet waarom die man (nu nog) elke keer een podium krijgt. Waar heeft hij dat aan verdient? Het is niet alsof hij inderdaad altijd gelijk heeft. Ik word er gewoon boos van.
Bnr beter
Exact dat! Waarom is die kerol nog steeds relevant en waarom weten niet meer mensen van de problemen die hij veroorzaakt? En hoezo wordt er niet veel harder ingegrepen op het verwoesten van die klusjesman zijn leven? De klusjesman is vast niet heilig, maar dit heeft die vent ook weer niet verdiend.
Ik voelde me echt een stukje slimmer na het luisteren van deze podcast, vond het echt een aanrader!
Ik vind Chris echt verschrikkelijk
Zulke kinderachtige humor en tettert er altijd doorheen als iemand iets zinnigs wil zeggen. Hoop ook echt dat ze afleveringen zonder Chris gaan maken.
Door dat hij bepaalde dingen niet meer mocht zegge, was het voor veel programmaâs heel interessant om hem uit te nodigen. Er was opeens weer een haakje. En dan gingen ze het wel voor hem zeggen, dan hoefde hij het zelf niet te doen.
Waarom zeg je dat de klusjesman vast niet heilig is maar dit ook weer niet heeft verdiend? Ik bedoel niemand is heilig nee, maar het lijkt of je iets impliceert, omdat je dit zo specifiek benoemt? Wat ik dan gemist heb, want op mij komt hij over als een normale man in de podcast.
Ik bedoelde er niks mee te impliceren, maar snap wel hoe je dat in deze zin kan lezen. Ik bedoelde inderdaad âniemand is heiligâ in zijn algemeenheid. Iedereen heeft eigenaardigheden, zoals bijvoorbeeld zijn messenverzameling die ik niet persĂ© begrijp. Maar die hoef ik ook niet te begrijpen en dat maakt ook niet dat hij dit verdient. Volgens mij is het inderdaad nog steeds een normale man en is Maurice de Hond hier de partij die hier iets anders had kunnen en ook moeten doen. Had het even anders moeten formuleren inderdaad.
@tessel Ja, ook die snap ik. Vraag me dan wel af waar mensen hun moreel kompas is. Voor sensatie televisie is dat natuurlijk niet belangrijk, maar toch.
meer kijkcijfers meer
Bedankt voor je uitleg, ik snap nu hoe je het bedoelde
Ja echt dit ja. Zo fucking hypocriet ook. âJaa ik kan heel slecht tegen onrecht dus vond dat ik het voor hem moest opnemenâ maar die klusjeman publiekelijk (en zonder enig bewijs) aan de schandpaal nagelen is schijnbaar nul problemo. Werd er pislink van, wat een kwal.
Ja inderdaad. Het zijn ook 2 verschillende dingen. Je kunt van mening zijn dat iemand onterecht vastzit en daar voor strijden. Dat kan. Dan hoef je niet direct zelf een - naar jouw mening - dader aan te wijzen.
Hahaha dit ben ik
Super crime tip (voor zover nog niet bekend), werd vanochtend in de Volkskrant getipt dus ik ben er weer lekker laat bij: West Cork. Over een moord in een afgelegen deel van Ierland. Bingewaardig als Serial en zonder Amerikanen!!
Ja, die luister ik ook! Werd vorige week in NRC getipt.