Podcasts (Deel 1)

Ik luister nu Wraak van npo 1. Is fictie, vind het tot nu toe erg fijn om te luisteren!

1 like

Bedankt voor de tip! Volgens mij staat hij niet op Spotify, waar luister je deze podcast? Ben heel benieuwd!

Ik luister hem op Pocketcast. Hij was eerst een original Audible, maar is nu gratis vrijgegeven!

1 like

thanks voor de tip, gister aan begonnen!

1 like

Ik luister West Cork via de Podcasts app op mijn iPhone. Bedankt voor de tip @anon18050057!

1 like

Graag gedaan! ik zit er ook nog middenin. Echt zo ‘spannend’ :slight_smile:

1 like

Op dit moment heeft Noortje Veldhuizen een vraagsticker in haar stories staan; mocht je iets missen in het ‘podcast landschap’ wil ze dat graag weten voor eventuele nieuwe projecten. Dus stuur je ideeĂ«n in zou ik zeggen!

Ik vind monica en kaj in hun podcast zo ontzettend sympathiek
Monica die vrouwen te pas en te onpas hoeren noemt. Kaj die z’n huis voor goud geld verhuurt terwijl ze 1 seconde ervoor nog over woningnood hebben

3 likes

Of, als zij hier haar werk van gemaakt heeft, bedenkt ze zelf even wat.

(of ben ik hier nou zo cynisch?)

Ja is zo hoor, maar het is toch ook prima om te polsen of mensen nog wat missen?

1 like

En dan wel een oordeel hebben over investeerders; hij doet precies hetzelfde? Met zijn huis in Rotterdam, Ibiza en op termijn ook zijn huidig huis wat hij allemaal verhuurt.

1 like

Ohh daar ben ik gisternacht aan begonnen (toen ik 's nachts in het donker alleen naar huis liep, toptiming, zo creepy, keek gelijk om me heen of ik nergens een white lady zag)

1 like

Hm, zojuist ja gestemd, maar ik ben bijvoorbeeld geen lid van Stitcher Premium, terwijl daar een paar podcasts extra materiaal hebben staan. Stel, de Nederlandse podcasts doen mee en ik kan het zonder credit-card afrekenen, dan ben ik mogelijk er wel voor, voor max 7,50 per maand.

1 like

Ik snap wel dat ze het zo doen want spotify geeft echt een heeel laag bedrag aan de makers, dus vriend van de show worden is veel rendabeler (is dit een woord?). De Volksjury schrijft nu een boek, dat is ook een leuke manier om geld op te halen!

2 likes

sowieso moet je echt geen podcasts luisteren via spotify, die willen een monopolie creëren mbt podcasts. Slecht voor de makers en de luisteraars!

3 likes

Zorgt hij er dan wel voor dat er een eerlijk bedrag naar de makers gaat? Zo ja, goed idee!

2 likes

Over de Eeuw: ik schrok een beetje van die “aankondiging” over Sidney Smeets, vorige aflevering of die daarvoor, weet ik niet zeker meer. Vond het een beetje slap of zo? Zo veel nadruk op “ja maar iemand cancellen zonder het hele verhaal te kennen is ook niet okĂ©â€. De Eeuw mag maar wat graag telefoontjes laten horen van jonge homo’s die zeggen dat ze door de Eeuw zichzelf konden accepteren, uit de kast durfden te komen enzovoort. Ga dan nu ook achter hen staan in plaats van “voor Sidney is dit ook niet leuk hoor!”. Wat vonden jullie van die aankondiging?

5 likes

Ik geef een euro per maand aan Damn Honey via petje.af, maar wel in 1 keer betaald want dan zijn zij er niet nog extra kosten aan kwijt. 't is maar een klein bedrag maar als veel mensen het doen kan de podcast blijven bestaan en zij er van rondkomen, dat vind ik het zeker waard.

3 likes

Oh nooit geweten dit, luister vooral uit gemak alles altijd via Spotify. Weet je toevallig welk platforum een goed alternatief is?

Eigenlijk alles behalve Spotify. Ik vind Overcast fijn werken, anderen Apple podcasts of Pocketcast!

1 like