Poll: het lezen van members only berichten

Mijn eerste reactie was bij 100 posts. Maar met 50 zou ik ook goed vinden. Het zou voor mij in ieder geval de drempel een stuk verlagen om mee te posten ipv alleen/vooral mee te lezen zoals op het oude forum.

Ik ben echt zeker voor 100. Als je echt wil kun je altijd elke dag even posten in het wjekw topic. Dan belast je niemand per se met onzinposts om maar aan de 100 te komen

2 likes

Ik heb gestemd ook voor een x aantal posts. Ik realiseer me nu eigenlijk wel dat als je iets ‘anoniem’ kwijt wil of je zit ergens mee dat je dan niet snel een account kan maken en dan daarvoor een apart topic kan openen.

Je kan natuurlijk wel in een bestaand topic posten, maar dat is toch anders denk ik.

Ah, dat snap ik wel! Nog wat tips om aan meer posts te komen:

27 likes

Ja, same. Ik vind het een beetje eenrichtingsverkeer, wel persoonlijke dingen van andere mensen willen lezen/zien maar er zelf niet aan meedoen. Het gaat lang niet om alle topics maar vooral om topics waar foto’s in staan of het over lichaam/seks/mentaal welzijn gaat. Daar vind ik voyeurisme een beetje ongepast en onprettig.

3 likes

Ja tuurlijk schijnafscherming, het blijft internet en iedereen kan liegen. Maar het is toch een kleine filter erbij. Van mij mag de grens trouwens op termijn 100 worden ofzo hoor, dan hebben we tenminste alleen nog de echte pro stalkers in het sekstopic :joy:.

6 likes

Ik denk ook nog steeds dat de belangrijkste manier om gluurders te weren is door dit topic binnenkort te verwijderen :stuck_out_tongue: als iemand er dan een vraag over heeft dan kan dat altijd nog in het WJEKW-topic ofzo snel beantwoord worden, daar wordt zoveel gepost dat niemand dat ooit allemaal terug kan lezen. En het opzoeken kan alleen maar als je er toch al van weet :smiley:

1 like

Waar kun je zien hoeveel posts je hebt?

Op je profiel, zo te zien heb je er 35! Gewoon op je avatar klikken, tandwieltje, samenvatting, en dan staat het daarbij.

Dankje! Had alles al aangeklikt behalve Samenvatting. :no_mouth:

1 like

Is het geen idee om een ander criteria te gebruiken?
Ik ben bijvoorbeeld al vanaf het begin actief, maar heb nog maar ongeveer 20 berichten omdat ik best druk ben en daarom niet vaak tijd heb om actief te forummen. Maar je ziet wel dat ik 16 dagen bezocht heb en 9 uur leestijd. Als je hierop selecteert dan zie je hoeveel tijd iemand daadwerkelijk heeft doorgebracht op het forum en wanneer (dus niet in 1 dag 100 berichten plaatsen en dat je dan alsnog toegang hebt). Dit lijkt me waterdichter dan het aantal berichten, want iedereen kan één dag in het WJEKW topic plaatsen, en dan toegang krijgen.
Weet niet of het technisch uberhaupt mogelijk is hoor, maar is maar een idee.

2 likes

Maar dan kunnen mensen dat alsnog aanvoelen als ‘meelezers’. Al zit je een jaar op het forum en log je iedere dag in en heb je per dag 2 uur leestijd, als je in een jaar maar 5x iets post kunnen mensen dat misschien als oneerlijk zien dat iemand alle persoonlijke dingen van iedereen leest maar bijna niks zelf deelt.
(ik overdrijf nu een beetje want ik vind 20 post sinds het forum open is niet per se heel erg weinig hoor).

Nee, dat is geen optie. Dan zou per lid moeten gekeken moeten worden hoeveel uur iemand online is geweest. En dan nog kun je een meelezer zijn. De poll is overigens ook al gesloten. Bij de updates vind je de stand van zaken.

2 likes

Waar vind ik deze update?
Updates en mededelingen. Hier zie ik dat de laatste update 10 mei was.

Bovenaan is de nieuwste update (3-6)

Wauw echt slim ben ik

Ik scrolde in eerste instantie ook naar beneden hoor :smiley: Omdat normaal gesproken een nieuwe post onderaan komt

Jongens, de poll is inmiddels gesloten dus ik gooi ‘m op slot.

1 like