Rammelende eierstokken topic

Ik vond de video van Optima Vita wel erg fijn eigenlijk. Heel erg herkenbaar voor mij, misschien ook voor anderen:

1 like

Ik herken ook heel erg wat jullie zeggen. Opeens lijkt ook iedereen zwanger. Waar ik eerst nog dacht: ah we zien wel, wil ik nu echt nú een baby (liefst ook geen 9 maanden wachten, haha). En ik hoop echt heel erg dat het minder wordt…

3 likes

Ik ook! Het is zo bittersweet, want je bent zo blij voor die mensen want wie weet duurde het ook zo lang bij hun, maar je wilt het ook zo graag voor jezelf.

2 likes

Wij gaan volgende maand beginnen met ‘proberen’. Echt spannend! Ik hou er rekening mee dat het een tijdje gaat duren, maar mijn vriend denkt echt dat het in 1x raak gaat zijn haha. Had het zelfs al over in welke maand het kindje dan geboren zou worden :woman_facepalming:t3:.

5 likes

Heb echt het idee dat veel mannen dat denken. Althans, mijn vriend ook al. “Ja ik wil nu nog niet want straks is het meteen al zo ver” Nou vriend, reken er maar op dat het effe duurt :sweat_smile:

1 like

Mijn vriend denkt dat als wij gaan proberen ooit dat het dan ook wel meteen lukt. Ik heb hem meteen daarvan afgeholpen en dat het bij veel stellen gewoon lang(er) kan duren :sweat_smile:

3 likes

Haha ik vertel het hem ook steeds. Maar eigenwijs ‘ja maar bij óns lukt het wel gelijk’. Oké :roll_eyes:

1 like

Het lijkt me wel wenselijk dat je er ook klaar voor bent als het wel direct raak is, maar mega realistisch is het niet. Volgens mij 20% in de eerste ronde raak?

Uiteraard, daarom beginnen we pas nadat we getrouwd zijn. Ik ben al wel gestopt met de pil omdat ik dan hopelijk niet meer hoef te ontpillen.

1 like

Ik ben na 42(!) dagen ongesteld geworden. Zucht. Nouja volgende cyclus beter :no_mouth:

3 likes

Dat is jammer voor jullie:(

Ik ben nu op dag 34. Gisteren was de test negatief, mijn cyclus is ongeveer 32 dagen. Ik weet niet wat ik nu moet. Ik wil niet elke dag testen, want ik denk toch niet dat ik zwanger ben, maar dat wachten is ook slopend. Wat doen jullie in deze gevallen? Toch wel testen elke dag?

Mijn vriend had er de 1e ronde ook zo veel vertrouwen in terwijl ik eerder uitging van toch zeker 3 x of meer.
Maar hij had gelijk :see_no_evil: en vooral ik bleek toen in shock :sweat_smile: Uiteindelijk is 15 à 20 procent ook weer niet zo weinig.

1 like

Yup. Ellende, zou niet meer verkocht mogen worden. Gelukkig twijfelde ik zelf al heel erg over het resultaat, anders was het wel een dode mus geweest. Maar toch blijf ik er kennelijk nog steeds een beetje over twijfelen :sweat_smile: Testte bij nader inzien ook echt veel te vroeg, dus dit weekend nog één keer to be sure maar ga (helaas) dus uit van vals positief .

Mensen die al serieus aan het proberen zijn: er is een topic met meer mensen in die positie, dit is meer de categorie ‘ik wil ooit een baby want kleine sokken zijn cute maar nu ga ik eerst nog even feesten’ zeg maar. Dus ik denk dat jullie daar meer steun/informatie vinden dan hier! :slight_smile:

14 likes

Not me

Also not me :woman_shrugging:

1 like

Jij twijfelt nog? :joy:

6 likes

Voor mij is dat topic niet toegankelijk, anders had ik daar zeker meegepost.

In te haken op alle positieve partners, mijne is iit het hout ‘het gaat niet lukken’ gesneden. Heel demotiverend haha.

2 likes

Ik weet niet of je de video van Optima Vita hebt gekeken maar ik herken me wel in haar verhaal. Eerst heel graag jong moeder worden en toen dat hem niet werd gedraaid naar helemaal geen moeder willen worden. Nu ben ik ‘bang’ dat er net als bij haar ooit een moment komt dat ik. een. kind. moet. en wel meteen.

Je kunt toegang aanvragen, zie de FAQ, nog een hele wereld voor je te ontdekken!

2 likes

Ja dan moet je dus wel eerst meer dan 50 posts hebben :sweat_smile: dat duurt even tenzij je gaat spammen…