Redenen waarom mijn kind boos op mij is

Klopt 5 jaar ! Vraagt ook de meest random / rare dingen. Vind het meestal wel grappig.

5 likes

Omdat haar banaan te geel was

4 likes

Dat snap ik wel, groenere bananen zijn gewoon lekkerder.

8 likes

Ik begrijp haar. Een banaan kan bijna niet groen genoeg zijn.

3 likes

Haha @AnanasCitroen @Marquez Ik mis duidelijk iets, zal haar voortaan een groene geven :smile:

5 likes

Omdat ik een blauw vestje voor haar heb besteld, ipv een fele.

Ze heeft al een gele en normaliter wil ze alles blauw als we iets kopen.

“Maar ik wil graag 2 gele”. Full on meltdown.

8 likes

Kleuter: Mama, de tafel is echt messy.
Ik: Messy?
Kleuter: Ja dat zeggen ze in het engels hoor.

45 likes

Onze tuin wordt verbouwd en nu is ze boos, want ze krijgt geen blauwe schuur…

6 likes

Maar als je dan iets blauws voor ze koopt…

Vestje is inmiddels binnen en ze heeft het liever koud dan dat ze het aandoet “ik wil 2 gele vestjes niet 1 blauw” :joy::joy::joy:

8 likes

Niet op mij, maar op haar zusje.

Ze moest poepen en haar zusje wilde niet mee naar de ec.

Om 7u ‘s ochtends, denk dat heel de straat wakker was :+1:t3:

3 likes

Nou we hebben er weer 1 hoor, K. Is intens verdrietig dat haar pop uit het campingbejde gaat omdat haar zusje naar bed gaat. De pop moet blijven liggen, de pop js heel moe. En de pop kan niet ergens anders, want daar valtie uit.

3 likes

Omdat ik de rimpels op haar vingers (vanwege het water) niet weg kan halen met de handdoek.

11 likes

Niet mijn kind maar ik har vandaag mijn nichtje op bezoek en die is witheet geweest omdat ze geen skipak aan mocht :joy:

10 likes

Omdat ik voor het eerst een staartje in haar haartjes heb gemaakt. :pleading_face::heart: Is voorlopig ook de laatste keer denk ik, hahaha.

7 likes

M. (2,5) kijkt me boos aan : “ek is boos voor jou”
Ik: “waarom ben je boos op mij?”
M. : “jij praat tegen mij”

Okeeeee

17 likes

Omdat ik het geluid van een boor bij de buren niet kan laten stoppen

6 likes

Woest is ze, omdat het niet regent :laughing:

5 likes

ik ook :sob:

2 likes

Omdat de baby nog in mama’s buik zit en NU moet worden geboren. Niet ergens in september, NU. En ze wil niet meer naar de oovang tot de baby er is.

Vervolgens begon nr 2 ook, die heeft alleen maar huilend naar mn buik staan wijzen “baby uit! Baby uit! Baby uit!” :sweat_smile: en dat om 7.15u :+1:t3:

23 likes

Hahahaha fijn he. Hier ook vanochtend toen ze bovenop mn buik wilde springen: ‘BABY PAKKEN. NUUUUU’. Is ook zo abstract voor die kleintjes

5 likes