Reizen / Vakantie #2

Krakau

3 likes

Ik heb hem net aangevraagd, echt bizar dat je ook je socials moet invullen :joy: Kan me dat niet herinneren van andere keren

2 likes

Volgens mij moest ik 't in 2019 ook! Heb nog een profielfoto van New York van toen hahaha, misschien dat dat hielp met het snelle proces :crazy_face:

3 likes

Haha ja mocht je een twijfelgeval zijn omdat je “ja” hebt ingevuld op een vraag over besmettelijke ziektes of genocides :stuck_out_tongue: dan is dat wel handig :joy:

2 likes

Krakau! Warschau is ook heel mooi maar heb je wel sneller gezien. Bij Krakau kun je ook nog Auschwitz en de zoutmijn bezoeken.

1 like

Miss vind je iets in het Noord-Amerika topic! Ikzelf ga binnenkort naar Colorado en Utah als alles goed gaat

1 like

ik wil in november een nachtje naar de kust met mijn vriend die nog nooit in NL is geweest. iemand nog een tip voor een leuk hotel?

Geen hotel, maar wel een leuke airbnb

https://www.airbnb.nl/rooms/43720340?adults=2&check_out=2021-05-02&check_in=2021-04-30&s=13&unique_share_id=0BBCE53E-7394-4CAA-AB3F-0F73A40B0B95&_branch_match_id=921368387775133420&source_impression_id=p3_1635148826_B2LiGbvDUV6xKUNi&guests=1

1 like

wauw superleuk, dankjewel! :heart_eyes: heeft in november ook nog veel vrije data dus perfect!

2 likes

Kolere, 100€ per nacht om in iemands tuinhuisje te slapen?

4 likes

Ja da’s keiwarm, zo warm wordt de zee in Nederland nooit.

5 likes

Ik heb onverwachts nog vakantie dagen over in december! Wat is een leuke plek om naar toe te gaan voor ongeveer een weekje? (zonbestemming; als in zolang het maar beter weer is dan in NL, 18 graden met een zonnetje is ook al perfect).

Ik wil dan eigenlijk ook voor het eerst in mijn leven alleen op vakantie!

1 like

Heeft iemand een goede tip voor een hotel (of evt appartement/airbnb) in Parijs? Voor twee personen, betaalbaar en fijne ligging om de stad te verkennen?

Wat vind je leuk? Stad of natuur?
Zuid Spanje is misschien wel wat? Sevilla ofzo?
Of La Palma? Vond ik een geweldig eiland, om te wandelen en beetje van de natuur te genieten. Wij reisden rond met een auto, dat is daar ook wel het leukst denk ik.

Ik ben recent in Motel One geweest. Die voornamelijk gekozen omdat we met de auto gingen en daar konden parkeren. Niet heel karakteristiek, maar wel fijn verder! Wel wat verder van de bekende bezienswaardigheden.

1 like

Hotel Scarlit en Citadines Montmartre

2 likes

Ik ga hopelijk (als het lukt qua maatregelen) komende zomer naar Rwanda voor een bruiloft in Kigali. Heeft iemand tips/aanraders voor daar? :grin:

2 likes

Ik wil graag volgend jaar zomer/najaar 2-3 maanden weg buiten Europa. Waar maakt me nog niet eens zoveel uit, als het maar veilig is. Zijn er hier mensen met ervaringen met reizen buiten Europa de laatste tijd?

Zelf geen ervaring, maar Valt denk ik moeilijk te zeggen wat er volgend jaar zomer/najaar allemaal gebeurt qua reizen buiten Europa ivm Corona. Misschien kan je tegen die tijd weer veilig reizen maar misschien zitten we nog steeds in deze shit en kan je niks :stuck_out_tongue:

Weet iemand precies de regels als je naar Engeland (Londen) reist en weer terug? Ik zie echt even door de bomen het bos niet meer. Moet je voor de terugreis per se een test hebben, of is een vaccinatie bewijs dan ook voldoende? Als iemand de regels op een rijtje heeft, graag😅