Of je er góed kan eten weet ik niet, maar wel leuk om even te bekijken in Athene is een hysterisch thematisch café: Little Cook.
Ik heb stedentrip Wenen weleens gecombineerd met wandelen in de bergen bij Reichenau an der Rax! Uurtje rijden met een huurauto bijv en een hele mooie omgeving om te verkennen
Ja ik ben er niet binnen geweest, maar in nov stelde de kerstverlichting niet teleur:
Verder kon je in Athene zoooo goed eten overal. Maar ik was er in 2018 en weet dus niet meer hoe die zaken heetten en of ze nog zitten.
Ik vond iig 's avonds in het donker de lycabettus op heel leuk! @FredPaillet maar volgens mij had ik die tip ook van Syntagma. Dus die heb jij miss ook wel al opgeschreven
Nou we hebben gisteren middag heel random een vakantie geboekt
Het is Turkije geworden want mijn zoontje gaat toch mee. Lekker all in en hopelijk veel zon.
Nog 3 weken wachten.
Ik moest even terugzoeken want het was in 2015, maar wij zijn enkel naar het Parque Terra Nostra geweest. Dat is een botanische tuin waar toevallig ook een thermaalbad is, dus we hebben het gecombineerd. Die tuin is echt wel mooi! We waren er wel in mei, ik weet niet hoe het er in september/oktober uitziet. Je kunt op Terra Nostra Park - Aanrader! Tips en info in ieder geval wat foto’s van de tuin zien.
Heeft er hier iemand tips voor waar je het beste een dagtrip naar Auswitchz kunt boeken vanuit Krakau? Of handiger om op eigen gelegenheid te gaan en daar een rondleiding te boeken?
Wij zijn zelf geen gegaan. En via de website van Auschwitz een Engelse tour geboekt.
Beviel prima!
Ik heb via Get Your Guide geboekt vorige jaar. Was wel vanuit Wroclaw, maar wij werden toen samengevoegd met de groep uit Krakau. Ik kan de exacte tour niet meer vinden, maar het was wel echt goed geregeld toen.
Ik had toen eerst via Viator geboekt, maar die werd geannuleerd vanwege te weinig boekingen op het laatste moment en duurde heel lang voordat ik het bedrag terugkreeg. Dus dat vond ik geen aanrader.
Welk nekkussen is nou echt een aanrader voor in het vliegtuig volgens jullie?
Zo’n dikke met memoryfoam. In elk geval geen opblaasbare.
Heb je Krakau al geboekt? Wij zijn in 2016 met een organisatie gegaan, dat was toen wel prima geregeld. De Facebook-pagina is ‘Krakau bezoeken in het Nederlands’. De organisatie is wel eens in opspraak geweest, ik geloof bij MAX Vakantieman o.i.d., maar wij hadden toen geen problemen.
Krakau boeken we gewoon los, geen pakketreis. Maar willen een dag vanuit daar naar Auswitchz
Ik had geboekt via zo’n lokale reisaanbieder, we werden er met een busje heengebracht en konden daar aansluiten bij een Engelse tour. Ik weet de naam niet meer maar het was wel echt lokaal
Ik heb destijds ook gewoon via Get Your Guide geboekt. Er gingen zoveel verschillende tours dat ik vooral heb gekeken naar opstap-punten (dicht bij hotel) en hoe lang de tour ter plekke was.
Ik heb 5 jaar terug eentje van Cabeau (evolution S3) op het vliegveld gekocht. Ben daar nog steeds erg blij mee, stevig traagschuim en klein op te rollen.
Kleine kans, maar is iemand hier weleens naar Livingstone Jan Thiel op Curacao geweest? Ik vraag me specifiek af of de villa’s (5 personen) in alle ruimtes glas in de ramen hebben zitten, of alleen shutters. Ik heb het hotel zelf al benaderd maar die reageren gewoon niet.
Niet in alle ruimtes glas. Sowieso niet in de woonkamer bij de deuren die helemaal open kunnen. Dat zijn shutters. Slaapkamer weet ik niet meer.
Thanks! Dat wordt verder zoeken dus