Ik ben hier ook nog steeds benieuwd naar ![]()
ik was vergeten om hierop te reageren maar ik weet wel een plek in bangkok voor privetrainingen en in kleine groepjes, verder nergens. en in mbk center (mall) kun je de eerste en laatste woensdag van de maand geloof ik gratis gevechten kijken, vond ik ook wel leuk!
Algemene vraag: in veel landen is het eigenlijk de norm dat je bij hotels ed je identiteitskaart/ paspoort moet tonen bij het inchecken. In bv Italië nemen ze er vaak foto’s van, of houden ze hem lang bij aan de receptie.
Ik vind niks hieraan chill, maar door de taalbarrière etc ga ik daar dan toch in mee, ook om niet moeilijk te doen. Maar ik heb er 0 vertrouwen dat die foto’s veilig zijn in een het systeem van de lokale camping.
Hoe doen jullie dat? Ik begrijp dat ze mijn identiteit willen kennen, van wat ik begreep moeten ze dat in bv Italië ook wettelijk doen (?). Maar ik zou toch graag een veiligere manier willen hebben om dat te doen. Kan toch moeilijk fysieke kopieën meenemen met een watermerk over en gegevens weggehaald?
Ik heb via de KopieID-app van de overheid zo’n gewaarmerkte kopie met afgeschermde gegevens die ik daarvoor gebruik.
En daar heb je de papieren kopieën van bij? Kijken ze niet raar op wanneer je die afgeeft?
Edit: of boek je altijd op voorhand online?
Meestal een particuliere host die dan bij aankomst om paspoort vraagt voor een kopie en er dan een foto van wil maken met zijn telefoon. Dan pak ik mijn paspoort niet eens en vraag ik gewoon of ik de kopie kan sturen. Vaak is er dan al eerder toch al contact via whatsapp geweest.
En bij een camping zou ik inderdaad gewoon een paar printjes meenemen. Lijkt me prima. Waarom zouden ze daar raar van opkijken? Scheelt ze alleen maar het gedoe van kopiëren. Prima toch. En al zouden ze er raar van opkijken, beter dan dat al jouw gegevens ergens rondgaan.
Als iemand door zou vragen kun je ook gewoon zeggen dat jij van jouw overheid geen kopie mag laten maken van je paspoort.
Ik ben op zoek naar mooie hotels in Nederlands die in/aan een natuurgebied liggen. Dat je je wandelschoenen aan kan trekken en meteen aan een mooie route kan beginnen.
Iemand goede ervaringen? Locatie maakt niet veel uit.
Landgoed Rhederoord moet ik aan denken.
Landgoedhotel Spakenberg bij Elspeet
Hotel Klein Zwitserland in Slenaken, ligt op de dutch Mountain Trail in Zuid Limburg. Met het mooie weer in Nederland kan je daar echt prachtig wandelen en dit is een supermooie plek.
Deze had ik ook gezien en lijkt me prachtig, maar zo duur
Ben maar in mijn eentje dus 350 per nacht doet dan wel pijn helaas ![]()
Boshotel Overberg (bij Amerongse berg: Utrechtse heuvelrug)
In welke periode wil je gaan?
Landgoed duin&kruidberg, heel mooi hotel met chille spa in nationaal Park Zuid-Kennemerland
Villa Vennendal in Nunspeet. Loop je zo het het bos in. Niet een super fancy hotel, maar wel heel sfeervol vind ik. Ga er regelmatig even een nachtje naartoe.
Edit:handig aan dit hotel vind ik dat je er vanaf station nunspeet zo naartoe loopt. En je hebt het centrum ook vlakbij.
Van der Valk cantharel! Bij Apeldoorn
Net in België: hotel Altenbroek. Hele mooie wandelroutes dichtbij! Kamers zijn erg mooi, ontbijt is ook goed. Restaurant zou ik volgende keer wel overslaan denk ik. Eten was lekker maar bediening was erg matig.
Hoog Soeren 15 vinden wij een schattig hotel. Je kan er lekker eten en loopt vanaf daar het bos in.
Zie nu dat je alleen gaat, dit hotel is daar wel geschikt voor! Ben hier zelf ook een keer alleen geweest.
FF coming through
Ik ga vanavond eens goed kijken, maar ik wil dit vaker doen dus de tips komen vroeg of laat allemaal wel van pas denk ik.