Ik vlieg zo weinig met ruim bagage, maar morgen hebben we het wel mee. Je mag dan 4u van tevoren op het vliegveld zijn, maar de checkin is pas 3u van tevoren open. Er is geen self service drop off. Krijg daar dan toch stress van. Je ziet nu ook geen verwachting van het aantal wachtminuten meer, dat zag je wel nog van de zomer.
Vrienden waren er recent nog 2 uur van tevoren, incl in te checken ruimbagage, en dat ging prima. Was doordeweeks in de late ochtend
Het was heel rustig, afgelopen zondag in de middag.
Het heeft weinig zin om er meer dan 2 uur van tevoren te zijn, dan mag je nog niet naar binnen. Ik was er in een drukke week in augustus en binnen 10 minuten waren we bij de gate.
Toen ik laatst vloog stond er inderdaad ook dat de checkin pas 3 uur van tevoren open was, maar toen wij er 4 uur van tevoren waren konden we wel gewoon alvast onze bagage inchecken. Dit heb ik van meerdere mensen gehoord, dus het komt wel goed!
Is hier iemand weleens vanaf Munster gevlogen? Is dat qua grootte vergelijkbaar met Eindhoven?
We willen over 2 weken nog even weg, maar wel de chaos op Schiphol en Eindhoven het liefst ontwijkenâŚ
Iemand aanraders voor Thessaloniki om te doen/ eten/bezoeken/bekijken?
Meze bij Foul Tou Meze ![]()
Ik zou zeggen nog kleiner dan Eindhoven. Dit vliegveld is ongeveer 50 minuten rijden voor mij en als het even kan zorg ik dat ik altijd vanaf hier vlieg! Heerlijk kleinschalig en rustig
Thx! Het is voor ons net zover als naar Schiphol. Dus denk dat we dit maar gaan doen. ![]()
Wat voor iets zoek je wel? En welke regio en voor hoe lang?
Ben morgen de hele dag vrij en alleen in Parijs. Toevallig iemand hier echte aanraders? Van leuke dingen doen, tot goeie lunchspots tot waar ik de beste croissant kan vinden! ![]()
Vinden jullie comfort in plaats van economy het geld waard?
Specifieke situatie: met de tui dreamliner. Economy heeft 71-74 cm beenruimte, comfort 86 cm. Het kost 100 euro per persoon extra.
Ja: Poilâne, Des Gâteaux et du Pain en Cyril Lignac.
Ja ja ja! Wij zijn beide lang en hebben 1 keer gewone economy gevlogen daarna alleen nog maar comfort. We vonden het echt te krap op de lange afstanden andersâŚ
Hoeveel uren duurt de vlucht? En zijn jullie lang?
Het is niks bijzonders, maar wij vonden dit een leuk huisje: https://www.markluun.nl/
Dochter was toen wel wat ouder, kon een beetje rondscharrelen met haar loopkar op het erf en paardjes kijken.
Naar Curacao, volgens mij is dat 10 uur ongeveer?
De situatie is een beetje apart. Ik ben zelf 1.65 (dus prop mij maar gewoon in een stoel, voor mij maakt het niet uit), 1 persoon van 1.90, twee personen rond de 1.75/1.80 en een vrouw in een rolstoel. We moeten allemaal dezelfde stoelen kiezen dus in totaal zijn we dan 500 euro duurder uit, wat toch in totaal best veel geld wordt. Maar als dat het echt waard isâŚ
@JustinBieber ik kan het lastig inschatten. Hoe lang zijn jullie en kun je een schatting maken hoeveel ruimte je nog over hebt? Zou er een vuist tussen je knie en de stoel voor je passen bijvoorbeeld?
Ik ben 176 en mijn partner 186 en die heeft echt met zijn knieeen tegen de stoel tegenovernzich gezeten in de economy. Ik vond het ook allemaal erg krap en benauwend. Het is al krap maar daar heb ik het echt als onprettig ervaren.
Ik heb ook een keer de comfort stoelen bij TUI genomen en ik ben 177 en ik vond het echt fijn dat ik gewoon mijn benen kon strekken in plaats van krap zitten.