En dan cambodja combineren met laos!
Ik snap nooit zo goed waarom iedereen zo enthousiast is over vietnam. Enige land in die hoek waarvan ik zeg ik hoef daar niet nog een keer heen, door de sfeer en de mensen.
En dan cambodja combineren met laos!
Ik snap nooit zo goed waarom iedereen zo enthousiast is over vietnam. Enige land in die hoek waarvan ik zeg ik hoef daar niet nog een keer heen, door de sfeer en de mensen.
Wanneer ga je? Ik ben er nu en het wordt nu juist beter dan het afgelopen week was!
Bath is echt super leuk! Te bereiken met bus en trein.
Sentido fido punta del mar, ligt in zo’n baaitje. Laatste keer dat ik keek, een week geleden, waren de voorspellingen beter. Vertrek woensdag!
Denk dat het wel meevalt, voorspellingen waren ook ruk voor afgelopen week maar het was nooit de hele dag regen! Eerder de ochtend óf middag wat minder.
Heeft iemand ervaring met parkeren bij vliegveld Brussel Charleroi? Zag dat P3/P4 ongeveer 20 minuten wandelen is, maar lees op verschillende sites ook wisselend dat er wel of geen shuttle bus vanaf die parkeerplaats naar de terminal gaat dus vroeg me af of iemand weet hoe het nu is. En zo niet is dat wandelen een beetje te doen?
Ik heb een keer buiten het vliegveld geparkeerd en heb daar zo’n spijt van gehad. Had achteraf voor 100 euro meer liever mijn auto bij het vliegveld gehad.
Heb daar altijd gestaan en direct een shuttlebus gehad. Je kan online je plek reserveren en betalen, dit was wel voor Corona.
Het is een paar jaar geleden (dus misschien niet de situatie nu), maar ik heb daar wel eens gestaan en toen had mijn vlucht vertraging en kwam ik zo laat aan dat er geen shuttle meer ging.
Dat wandelen was eigenlijk prima te doen en een hele makkelijke weg, maar ik vond het eerlijk gezegd wel nogal eng omdat ik alleen was en laat 's avonds, ook al is het helemaal goed gegaan. Als ik niet alleen was, of het niet 's avonds laat was had ik het prima gevonden.
Kan je deze 100% aanraden! Afgelopen maanden voor werk paar keer gebruik van gemaakt en is echt perfect. Ook bij last minute boekingen en wijzigingen. Is valet, dus je bent meteen bij de vertrekterminal en staan klaar bij terugkomst. Prijzen zijn ook heel netjes vind ik. Site is Frans, maar met automatische Google vertaling kom je er ook.
Kan bij ryanair voor 11 euro fast track security kopen voor m’n heen en terugreis samen. Heb vanaf het vertrekkende vliegveld nog nooit issues gehad, ben er 2,5 uur vtv al. Heb daar ook nog nooit een fast track security gezien . Maar iets in me zegt ‘doe ‘t maar voor de zekerheid’. Zal ik?
Ik krijg een sms van KLM dat onze vlucht wordt ongeboekt. Moet nu verdere details afwachten, geen idee wanneer we kunnen vliegen. Zucht… iemand ervaring mee?
Heb het topic al doorzocht, maar kon niet vinden wat ik zoek. Als dit niet het juiste topic is verplaats ik mijn bericht.
Ik zou graag medicatie meenemen in het vliegtuig in de handbagage (ga voor het eerst vliegen in 15 jaar🥲) het gaat om oxazepam, diclofenac, een neusspray op recept en paracetamol en neusspray zonder recept
Voor de oxacepam heb ik een Schengen verklaring geregeld, voor de diclofenac en de neusspray op recept een medicatie overzicht van mijn apotheek, en voor de paracetamol en andere neusspray niets.
Ik heb het internet al afgezocht en vind het lastig om te zien of ik nu heb voldaan aan alle eisen, is iemand hier er meer bekend mee? En als het niet mee mag moet je het dan achterlaten en mag je zelf dan wel mee? Of word je meteen als drugsdealer gezien door de douane hahahaha
Oja deze hele medicijn winkel neem ik mee omdat ik altijd extreem veel oorpijn krijg. Zie er heel erg tegenop en totaal geen zin in mijn reis 🫠
ik zou indien mogelijk een getekende verklaring van je (huis)arts meenemen, dan zit je sowieso safe
Oh shit! Dat is balen. Waar zou je naar toe vliegen? Geen ervaring mee maar meer dan afwachten kun je denk ik niet doen?
Mexico! Ik heb daar een bruiloft, dus hoop dat ze me op de eerstvolgende vlucht zetten Inderdaad even afwachten…
Met zware medicijnen heb ik geen ervaring, maar ik sleep ook altijd de hele thuisapotheej mee en daar heb ik nog nooit gedoe mee gehad. Eerst altijd in originele verpakking, maar wordt steeds lakser. T gaat vooral om de stoffen die in de medicijnen zit en of die op de opiaten lijst enzo staan. De paracetamol en neusspray zou ik me niet zo druk om maken
Ik heb diclofenac en oxycodon mee op mijn huidige vakantie (naar Mallorca). Ik heb alleen een medicijnenpaspoort mee van de apotheek, maar ik kreeg geen vragen op Schiphol en hoefde niks eruit te halen of te laten zien. Terug kan ik je later deze week vertellen
Misschien dat het antwoord hier tussen staat desnoods met behulp met die medicijnen op reis tool.
https://www.hetcak.nl/vragen/ik-wil-mijn-medicijnen-meenemen-op-reis
Ik heb in mei een europa vlucht gemaakt met paracetamol en ibuprofen en gewone neusspray en dat was allemaal goed. Voor de pil had ik een verklaring uitgeprint maar niemand heeft daar naar gevraagd of gekeken.