Ik stress hem al de hele week haha. Staat het gewoon goed aangegeven waar je in die rij moet staan? Ik kom via het trein station haha ben zeer benieuwd.
Ja, je gaat gewoon naar je vertrekhal en daar staan bordjes en medewerkers die je de weg wijzen.
Ik ga binnenkort weer naar Nederland en ik heb voor de verandering een keer de trein geboekt, ben heel benieuwd!
Het is een reis van bijna 10 uur met twee keer overstappen, dat is lang maar vliegen kost stiekem ook altijd heel veel tijd. En nu kunnen we chillen op een stoel ipv in de rij te schuifelen, althans dat hoop ik. Kind reist gratis dus het is ook nog eens veel goedkoper dan vliegen.
Vind het nog wel een beetje spannend omdat ik alleen reis met een 4 jarige. Ik heb expres ruim de tijd genomen voor het overstappen zodat we dan niet hoeven te stressen.
Je moet net geluk hebben denk ik. Ik vloog in de week toen Schiphol weer vollop in het nieuws was (2 weken geleden ofzo), maar 0 problemen gehad. Stond binnen 30 minuten bij de gate. Voor de bagage kon ik zo doorlopen, geen rij en geen bagage kwijt.
Weet iemand of het op Rotterdam-the Hague airport ook zo druk/chaos is als op Schiphol? Mân vlucht is daar naar toe omgeboekt maar heb nog nooit vanaf Rotterdam gevlogen dus ken dat hele vliegveld niet!
Heb gelukkig alleen handbagage dus dat scheelt hopelijk, maar vraag me af hoeveel uur van tevoren ik er heen zal gaan ivm rijen bij securityâŚ
Ik vlieg zo weinig met ruim bagage, maar morgen hebben we het wel mee. Je mag dan 4u van tevoren op het vliegveld zijn, maar de checkin is pas 3u van tevoren open. Er is geen self service drop off. Krijg daar dan toch stress van. Je ziet nu ook geen verwachting van het aantal wachtminuten meer, dat zag je wel nog van de zomer.
Vrienden waren er recent nog 2 uur van tevoren, incl in te checken ruimbagage, en dat ging prima. Was doordeweeks in de late ochtend
Het was heel rustig, afgelopen zondag in de middag.
Het heeft weinig zin om er meer dan 2 uur van tevoren te zijn, dan mag je nog niet naar binnen. Ik was er in een drukke week in augustus en binnen 10 minuten waren we bij de gate.
Toen ik laatst vloog stond er inderdaad ook dat de checkin pas 3 uur van tevoren open was, maar toen wij er 4 uur van tevoren waren konden we wel gewoon alvast onze bagage inchecken. Dit heb ik van meerdere mensen gehoord, dus het komt wel goed!
Is hier iemand weleens vanaf Munster gevlogen? Is dat qua grootte vergelijkbaar met Eindhoven?
We willen over 2 weken nog even weg, maar wel de chaos op Schiphol en Eindhoven het liefst ontwijkenâŚ
Iemand aanraders voor Thessaloniki om te doen/ eten/bezoeken/bekijken?
Meze bij Foul Tou Meze
Ik zou zeggen nog kleiner dan Eindhoven. Dit vliegveld is ongeveer 50 minuten rijden voor mij en als het even kan zorg ik dat ik altijd vanaf hier vlieg! Heerlijk kleinschalig en rustig
Thx! Het is voor ons net zover als naar Schiphol. Dus denk dat we dit maar gaan doen.
Wat voor iets zoek je wel? En welke regio en voor hoe lang?
Ben morgen de hele dag vrij en alleen in Parijs. Toevallig iemand hier echte aanraders? Van leuke dingen doen, tot goeie lunchspots tot waar ik de beste croissant kan vinden!
Vinden jullie comfort in plaats van economy het geld waard?
Specifieke situatie: met de tui dreamliner. Economy heeft 71-74 cm beenruimte, comfort 86 cm. Het kost 100 euro per persoon extra.
Ja: Poilâne, Des Gâteaux et du Pain en Cyril Lignac.
Ja ja ja! Wij zijn beide lang en hebben 1 keer gewone economy gevlogen daarna alleen nog maar comfort. We vonden het echt te krap op de lange afstanden andersâŚ