Ik heb dit 3x gedaan waarvan 2x in Houston. Ik studeerde toen dus had niet veel geld haha. Was alleen en moest mezelf wakker houden. In de VS moet je zelf je bagage ophalen en opnieuw inchecken voor je transfer, dus dat houd je ongeveer 2 uur bezig. Vliegveld in Houston was toen erg rustig / weinig te doen wat het moeilijker maakte om daarna wakker te blijven. Je kan niet echt ergens rustig gaan liggen of zo. Er zijn weinig winkeltjes en bars, alleen een Wendy’s (is nu vast anders, dit is 10 jaar geleden).
Het was toen wel prima maar ik zou het nu niet meer doen voor €500. Kwam geradbraakt aan op m’n uiteindelijke bestemming. Als je op vakantie gaat is dat zonde. Ik bleef maandenlang weg dus vond het oké om zo het geld uit te sparen.
Edit: persoonlijk zou ik echt afraden om de luchthaven 's nachts te verlaten met al je bagage om naar een hotel te gaan. Ken meerdere mensen die dat gedaan hebben in Houston en ze vonden het allemaal kut. Houston is niet zo veilig 's nachts, een goed hotel (veilige wijk) is niet goedkoop en het is een gedoe.