Ik ben de laatste tijd eindelijk begonnen met wat meer reizen. Heb altijd gezegd dat ik dat wilde doen, maar het lukte nooit. Nu eigenlijk nog steeds niet lang en ver, maar met korte city trips kom ik alsnog verder dan wanneer ik thuis blijf.
Superleuk en ik heb nog heeeeel veel te zien, dus dat komt echt goed.
Hoe zien jullie solo travels eruit?
Ben je dan echt de hele tijd in je eentje op pad of trekken jullie wel op met andere solo travellers?
In Glasgow merkte ik laatst dat ik mijn hele eigen planning omver had gegooid en meeging met de flow van anderen.
Was eigenlijk ook leuk en gezellig, maar achteraf vond ik het ook wel een beetje jammer dat ik niet heb gedaan wat ik zelf eigenlijk wilde.
Ik ben er sowieso slecht in om me niet mee te laten slepen als anderen iets voorstellen, dus dat is een goed leerproces voor mezelf.
Over 2 weken ga ik voor het eerst naar een hostel (in porto) en die hebben bijv elke avond free sangria night enz, dus ik denk dat daar ook wel een hoop solo travellers zullen zijn.
Ben nog aan het bedenken hoe ik een goede balans moet gaan creëren voor mn eigen me-time en socializing haha