Dat kan gewoon online als je googled op Vietnam visa. Volgens mij duurde dat hoogstens een paar dagen maar is al een tijdje geleden dat ik dat deed. En reisgenoten deden het via hotels in Cambodja op locatie, maar dan moet je wel je paspoort afgeven. Volgens mij kostte dat hoogstens 50 euro ofzo.
Ja, wilde even zeker weten welke sites betrouwbaar waren. Je krijgt zoveel hits. @Gjirokaster haha wat een nachtmerrie idd, maar zelfs bij hun is het goed gekomen dus dat scheelt.
Ja het is dus 100% de website waar ik naar link. Ziet er alleen niet zo uit haha je kan het als je wil dus nog even checken via NL buitenlandse zaken, die linken hier ook naar (bij mij is alles helemaal goed gegaan via de link - was ook niet heel duur want geen extra kosten)
Als je nog vragen hebt, laat maar weten
En @monkeyslut thanks! En iets van Ćber of een andere taxi kan inderdaad ook altijd die kant op natuurlijk.
Iemand hotel of accommodatie tips voor Dublin?
Zanzibar Locke
Iemand goede tips voor restaurants in CuraƧao?
De Gouverneur in Willemstad, wel reserveren! Daar heb ik bananensoep gehad, haha klinkt ranzig, maar moet er nog wel eens aan denken, zo lekker!
Kome in Willemstad, denk dat ik daar het lekkerste heb gegeten, ook vaak druk/vol.
Als je met de auto op pad gaat: Landhuis Daniƫl. Was ik op aanraden van een collega destijds, hebben ze meer traditionele dingen.
Popās Place (het heet nu Brisa Do Mar), MosaCana, met je voetjes in het zand bij Zest, de Visserij.
En in Kura Hulanda Village heb je nu FlorƩs (aan de kant van Otrabanda). Dat hebben ze nu daar helemaal opgeknapt, ziet er echt heel leuk uit.
Wil je luxe, ga dan naar Brass Boer, echt zo lekker!
Landhuis Klein Santha Martha.
De Heeren @ Sea, de Gouverneur en qua truki pan vond ik BBQ Express heel lekker!
Hebben er mensen ervaring met Libanon?
Het is gewoon een andere soort scanner dan vroeger, het hoeft er ook niet meer uit allemaal. Ik heb in Eindhoven ook altijd grote bus deo, grote bus zonnebrand en flesje water enz. Mijn moeder had in Schiphol vorige week ook gewoon 500 ml drinken erdoorheen.
Groot. Maar mag het mee terug vanaf je vakantiebestemming? Of is t dan toch op of niet erg dat het niet mee mag?
Een collega kreeg er vorige week een literpak chocomel doorheen dus volgens mij kan het wel?
Heen was bij mij geen probleem, terug mocht het niet mee. Dit was naar Ibiza.
Hier afgelopen keren geen probleem. Vroeg of ik het moest weggooien en toen zeiden ze dat dat tegenwoordig niet meer hoeft. Op de terugreis mocht het niet.
Geboekt voor de lange vakantie: eind september gaan we tien nachten naar Dubrovnik! We hebben een mooi huis met zwembad op een kwartier rijden van de stad, dus we kunnen mooie balans doen tussen chillen en dingen doen. Hebben jullie nog grote aanraders in die omgeving?
Misschien is een dagje Montenegro, baai van Kotor, leuk?