In het kader van basic Scandinavië tips vind ik Max echt de chillste fastfoodketen van Europa met heel veel vega opties!
Er zijn al goede opties getipt, maar nog een aantal extra. Hoewel ik deze meer om de locatie en gezelligheid tip dan het eten.
Tak als rooftop bar
Mälarpaviljongen
Orangeriet
Niet-eten gerelateerd: Skinnarviksberget voor gratis uitzicht. En een boot pakken richting de archipel. Vaxholm is daarvoor een goede optie.
Wij hebben via elizawashere geboekt, daar zit de huurauto bij de prijs in! Ik heb ook vergeleken met verblijven via Tui maar dit was voordeliger! Via Eliza heb je vlucht, verblijf en auto en die zijn beter geprijst dan Tui waar je alleen verblijf en vlucht hebt.
Auto is ook all risk verzekerd.
Heeft iemand een aanrader voor een leuke vakantieplek op ongeveer zes/zeven uur rijafstand van Nederland? Ik zoek een mooi, luxe hotel voor een chillvakantie op een mooie plek, met leuke restaurantjes in de omgeving. Normaal gesproken gaan we naar de bergen, maar ik ben tijdens onze vakantietijd rond de 31 weken zwanger, dus ik kan niet meer te ver lopen of hiken en wil ook niet al te ver rijden (+10 uur).
Is je taalcursus duur? Hoeveel uren ga je volgen? Italiaans toch? Hahaha sorry veel vraagtekens. Ben benieuwd hoeveel je opschiet in een week, superleuk!
Leuk zeg! Bij veel scholen betaal je in de zomer ook nog een dikke toeslag, begrijpelijk maar wel balen. Succes!
Hebben jullie aanraders qua uit gaan en uit eten in Alanya? Ik heb al gezocht maar kon niet zoveel vinden hier. Thanks!!
Wow ik was even aan het tellen en ik was 19 jaar geleden daar hahahaha wat erg, denk niet dat je wat aan m’n tips hebt, zal vast niet meer bestaan allemaal.
Hermans! Mega leuke plek waar elke dag een wisselend plantaardig buffet is waar je zelf kan opscheppen. Maar ben misschien al te laat met deze tip haha, dan voor een volgende keer
We willen half/eind september graag twee weken weg. Waar maakt weinig uit. Als het maar lekker weer is (20+ graden), leuk niet te oubollig appartement met keuken, leuke bezienswaardigheden in de buurt, mooi uitzicht en liefst ook een privézwembad(je). Heeft iemand een gouden tip?
Occo Beach, inclusief irritante propperman die je toevoegt op instagram en af en toe berichten stuurt over wat voor een catch je bent maar wel een lieve vent.
Maar ze hebben soms avonds op t strand een dj dat was best leuk. En het is vlakbij een kitten park!!! Oneindig kittens knuffelen.
Ik wil weer even op een mini city trip in mn eentje. Maar dan niet te ver. Berlijn , antwerpen en gent ken ik al. Dusseldorf ga ik al met iemand anders heen. Heeft iemand nog goeie tips? Liefste waar ik met de trein heen kan.
( ergens waar cultuur , lekker eten en knappe mannen zijn hehe)
Leipzig, Brugge of Lille?
Parijs Leuven, Keulen, Hamburg?
Oohja parijs wou ik altijd nog een keer als volwassene zonder schoolklas heen haha.
Bedankt voor jullie tips over Stockholm, heb alles bekeken en van sommige gebruik gemaakt.
Echt overheerlijk gegeten bij Knut Bar en bij Aubergine. Järnet Bar was ook heel leuk!
Bij Meatballs stond helaas een lange wachtrij en hebben we over geslagen. Zijn beland bij een soort originele stamkroeg in Södermalm bij Harvest Home.
Zou zeker nog een keer terug gaan naar de stad
Trouwens een tip voor als je je vakantie wilt plannen, gebruik chatgpt voor een planning en tips
Dit is wel echt een goede tip trouwens. Gebruik chatgtp best regelmatig, maar nog niet aan gedacht om het te gebruiken voor een vakantie. Net getest voor mijn stedentrip, best handig
Naast wat al genoemd is, is London ook geweldig voor een solotrip en ideaal met de trein.