Hmm dat kan ik ook nog bekijken! Mn vriendin werkt voor tui dus vandaar dacht ik meteen aan tui
Ik zou gewoon via skyscanner zoeken? Tenzij je dus bij tui enorme korting krijgt omdat zij er werkt
Alltours.de hebben wij ook wel eens gebruikt om pakketvakanties vanuit Weeze/Düsseldorf te boeken, dan kun je denk ik wel een ander vliegveld kiezen!
Iemand ervaring met noorwegen in december? Is een huurauto huren dan te doen? Wil graag een roadtrip van ~8 dagen doen door een van deze landen in de kerstvakantie. Noorderlicht, walvisspotten etc.
Ik wil een pakketreis met hotel en transfer enzo… dus dan is dat niet handig. @Krabsalade ja het kan ook wel maar het is veel duurder. Dus guess dat ik gewoon nog maar een extra spaarpotje moet inzetten, haha
Ik weet natuurlijk niet wat je budget is, maar als je zoekt op Pauschalreise Berlin-Türkei komen er veel opties
Ja omdat mn vriendin dus nu in Turkije werkt wil ik gewoon per se bij haar in de buurt in een hotel, die heb ik al uitgezocht. Anders zou ik nooit naar Turkije gaan, niks voor mij maar bedankt!!!
Oh, ik dacht dat ze voor Tui werkte en je daardoor korting kon krijgen, had niet uit je posts begrepen dat ze in Turkije woont en je haar op ging zoeken (of is het een andere vriendin en snap ik het helemaal niet meer ?)
Hahaha ja nee sorry ik had ook niet gedacht dat dit zoveel reacties zou opleveren dus ik heb het niet uitgelegd. Maar mijn vriendin werkt voor tui in Turkije als aanspreekpunt voor Nederlanders in hotels dus ik wil naar een hotel waar zij vaak is, die heb ik al uitgekozen. En het leek me dan wel handig om het gewoon ook in 1x via Tui te boeken, gewoon lekker makkelijk incl vlucht en transfer. Als ik via Corendon boek kan ik namelijk niet bij haar terecht als er iets is (dan moet ik naar mn corendon contactpersoon) en ik kom wel voor haar natuurlijk. Ze had me aangeraden om sowieso via Duitsland te gaan omdat het vaak goedkoper is, maar dat is dus niet zo als je vanuit Berlijn wil vliegen
Ik hoop dat dit duidelijk is
Haha, jep, ik heb 'm En je moet per se een pakket via tui, je kunt niet alleen het hotel via heb boeken en de vlucht dan apart gewoon direct uit Berlijn?
dan heb ik geen transfer en het vliegveld is 2 uur rijden van het hotel af dus dat vind ik een beetje spannend (ik ben geen held qua taxi’s), maar dat is wel een optie om nog even te bekijken
Biedt het hotel niet zelf een transfer aan? Zie je ook wel vaker.
Je vriendin heeft vast wel tips (of kent misschien zelfs een driver die betrouwbaar is)! Als het een hoop geld scheelt is het wel de moeite waard lijkt me
Heb je op TUI Duitsland gekeken? Via nl kan je inderdaad alleen bij vliegvelden dichtbij de grens boeken.
Ja en ik kan dus uit alles kiezen (zelfs uit andere landen) en het komt ook wel goed, ik was alleen verbaasd dat het zoveel duurder was
Denk dat dat net zoals Schiphol vs Eindhoven is. Schiphol vraagt veel meer geld per passagier, Eindhoven is bijna goedkoop. Volgens mij was Schiphol een paar jaar geleden €40 pp en Eindhoven €10 ofzo, misschien ook meer vraag want hoofdstad = hogere prijzen
Denk dat dat hier niet opgaat, Düsseldorf en Frankfurt bijvoorbeeld zijn (veel) grotere vliegvelden dan Berlijn, met veel meer directe verbindingen. Berlijn doet zijn best nu met het nieuwe vliegveld dat eindelijk open is (maar tien jaar en vele miljarden later dan gepland), maar het wil nog niet echt vlotten
Bedoel je vanwege het winterweer, of specifiek december? Want ik ben er in maart geweest, toen er nog veel veel sneeuw lag en ook veel sneeuwde, en toen was het echt goed te doen. Er reden superveel sneeuwschuivers overal. De weg was gewoon een grote ijslaag, maar ook goed te doen. Het was niet spekglad, en je moest vooral niet ineens raar remmen of bochten te hard willen maken. Wende ik heel snel aan. Ik was vanaf Tromso naar Alta, de Noordkaap, en weer terug.
Ja winterweer en dat het hele tijd donker is!
Wij willen deze zomer graag naar Kopenhagen en zijn op zoek naar een AirBnb?
Iemand tips of tips wat qua locatie het fijnst is?