Vanuit Sofia kun je ook naar het klooster van Rila of de Seven Rila Lakes als je nog iets buiten de stad zou willen doen, dus dat kan een plus zijn voor Sofia! Ik ben er zelf niet geweest, maar mijn schoonouders waren heel enthousiast hierover.
Ben zelf alleen in Boedapest geweest, altijd goed! Prachtig gelegen, thermen, rooftop bars en ruin bars, betaalbare hippe restaurantjes.
Wie heeft een dikke aanrader voor een verblijf op curacao (met kind van 7)? Thanks!
en @lisaanna
Nog bedankt. Het was echt boven verwachting leuk.
Helaas niet de man met de zwarte cape gezien, we waren toen wel op het kerkeneiland…
Verder uit jullie lijstjes bij Chinkalnia, Vinyl Cafe en Konspira geweest.
Andere aanraders zijn: LWIA BRAMA2 en The Cork (maar is wel fancy en dus duur voor Poolse begrippen) en voor cocktails Szklarnia. En nog wel veel meer tentjes uiteraard! Het zit er vol mee, heb de helemaal stad met sterretjes gemarkeerd in Google Maps voor een volgende keer.
Wil je iets kleinschaligs of juist een groot hotel/appartement?
Mag allebei
Hebben jullie nog tips rond het meer van Geneve? We verblijven in Messery. Te doen, te eten of mooie bezienswaardigheden. Max 1,5 uur rijden
Iemand nog tips voor leuke restaurantjes in Porto?
Heb je al gezocht? Volgens mij is er best vaak al wat gedeeld!
Ja naar porto restaurant, maar niks concreets bij mij.
Als je op porto zoekt dan krijg je genoeg tips!
Qua koffie/ontbijt/lunch:
- Zenith
- Nola kitchen
- Noshi
En ik heb hele lekkere bao’s gegeten bij BAO (meer snackbar achtig) en BOA BAO. Verder niet echt tips qua avondeten want ik was alleen en heb niet echt buiten de deur gegeten.
Is echt al heeeel lang geleden dat wij er waren, maar toen super lekker gegeten en lekkere port gedronken aan “de overkant” bij Taberninha do Manel.
Als je tijd hebt zou je Bratislava en Budapest kunnen combineren. De treinreis was echt chill en 1 nachtje Bratislava is heel leuk, maar dan heb je al best veel kunnen zien en doen. Op de terugweg met de trein naar Budapest heb ik in het restaurant gedeelte gezeten, was in de namiddag, lekker eten en drinken voor prima prijzen (was een Tsjechische trein) en mooi uitzicht.
Tapabento
Hier was ik in januari en heb nog nooit zoiets goors gegeten en mega overpriced in vergelijking met de rest van porto
Ik zou ff deel 1 van dit topic zoeken, daar staan veel tips in
Oh ik heb wel echt heel lekker gegeten daar haha. Wel aan de dure kant idd, maar op zaterdag was verder echt alles vol en ik vond het opzich best een leuk tentje.
ja ik denk dat het ook net mijn gerecht was, dus @Mexi mocht je gaan NIET de pannenkoeken eten hahaha
Adego do carregal als je echt Portugees wilt eten. Zeker geen hipster overpriced Instagramfood zoals overal getipt wordt