Dubrovnik: heb niks met GoT, nooit gezien ook dus moest ff goed nadenken wat je bedoelde. Vond Dubrovnik heel mooi, maar bizar druk in juli. Het was ook enorm heet overdag, dus iedereen ging in de avond naar de oude stad. In de winter zal het wel een stuk minder druk zijn gok ik. De oude stad is erg mooi maar ook heel klein dus je hebt het best wel snel gezien. Ik vond het buiten de oude stad ook mooi maar wel enorm veel hoogteverschillen. Ons appartement lag op 5 min lopen van de haven af, nou prima dacht ik, was het 4.5 min enkel trap lopen. Gelukkig enkel een kleine rugzak bij me, onderweg zaten mensen met koffers en een fiets die niet hogerop kwamen. Wellicht van tevoren checken als je geen zin hebt in zoiets, heb ik zelf niet gedaan.
Het is wel een handige plek om weer verder te reizen, ik kwam daar aan met zo’n langeafstandsbus uit Bosnië en ging weer terug naar Nederland met het vliegtuig. Of staat jouw terugreis al vast?
Ook ff checken welke boot je evt neemt naar Hvar en wat je aandoet, kan heel koud zijn als je in de wind zit (in de winter dan)
Waarom dacht ik dat je in de winter ging. Ik lees nu oktober.