Ik heb echt constant 200 tabbladen open staan met “goede deals” voor vakanties sinds ik terug ben van mn laatste.
Haha yep! We hebben nu gelukkig alvast een weekendje geboekt voor in de herfst, en ik heb al een idee voor de meivakantie en zomervakantie dus dat vooruitzicht maakt het al beter
Ik ga in oktober een weekend naar Tallinn. Heeft iemand tips voor leuke plekken?
Er zit een vegan restaurant met de (spectaculaire) naam ‘vegan restoran’. Dat vond ik erg leuk en heel lekker. Het zit in een schattig oud huisje in het oude centrum.
En vanaf Kohtuotsa viewing platform heb je een heel mooi overzicht over de stad.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wij gaan vanavond een vakantie boeken. Het gaat Cyprus worden. Hebben jullie nog tips voor mooie accommodaties of algemene tips? We gaan binnen nu en 1,5 week die kant op.
Thanks! Dat klinkt wel geruststellend haha. Dan ga ik maar gewoon boeken. Mocht je nog een fijn hotel weten dan houd ik me aanbevolen
Elysium in Paphos. Wel heeeeeel groot.
De hotels van Constantinou Bros zijn daar goed
Hopelijk gaat de tijd snel! Was in mijn depri bui een paar dagen weg naar Portugal vergeten en gisteravond kerstvakantie geboekt, nieuwjaar Warschau, ben benieuwd. Niets te klagen eigenlijk. Eerste werkdag achter de rug dus de vakantie blues zijn wel redelijk verminderd.
Ik ga zelf naar Rhodos Bay en Spa, ik kan je aan het einde v/d week laten weten hoe 'ie is! Volgens mij is het echt een tophotel. Wat zoek je in een hotel? Dan kan ik je wel een paar doorsturen!
Geboekt voor over 9 dagen!
Cyprus tips zijn welkom. We willen o.a. ook graag een mooie wandeling maken op de Olympia.
Heerlijk! Wij hebben er toen niet zo veel gedaan buiten chillen, want het was echt bloedheet. Wel naar een voetbalwedstrijd van Paphos FC geweest haha lekker verhit sfeertje daar. Als we niet wilden lopen alles met de taxi gedaan, was niet duur.
Blue lagoon
Ik ben zelf momenteel in zuid afrika en wat ik zou aanraden is een binnenlandse vlucht om van kaapstad naar kruger te komen. In kruger zijn er genoeg safari opties van buiten en binnen het park uit waardoor je niet zelf hoeft te rijden
Hou er wel rekening mee dat die safaris duurderzijn dan zelf rijden
Oh leuk. Wij twijfelen hier ook over. Vooral omdat het weer in oktober prima lijkt !
Iemand tips voor Helsinki? Ben er binnenkort voor werk en heb er nog een vrije dag.
Aphrodite waterpretpark!
Thanks! Ik ben toch voor Kaapverdie gegaan, Boa Vista!
Nu 3 maanden crackers met pindakaas eten want geen geld meer voor wat anders.
Vraag voor iemand die op Madeira is geweest: wij twijfelen tussen de P6 en de P9 hike. Welke is mooier?
Ik was met het hele gezin. In kruger zelf raad ik vooral rond olifants, satara, skukuza en lower sabie aan
Rond lower sabie en skukuza zoe je ook wel echt het meeste door de rivieren.
Ook raad ik aan meerdere dagen per plek te blijven zodat je in de middagen niet altijd snel doormoet maar rustiger aan kan doen