Reizen / Vakantie #2

Ja heb ik ook gespot! Ga ik misschien doen, Thnx

3 likes

Het is hier nu heerlijk vertoeven qua weer en er is echt veel te doen in de omgeving. Ik sta nu op deze camping, ik zou 'm zeker aanraden! Maar er zijn meer campings in de omgeving, dus ik zou zeker eens goed rondkijken.

1 like

Vind je zwarte woud in Duitsland niet iets? We zijn er nu met twee kids. Al veel gehiked. M’n partner draagt de dreumes op de rug en de kleuter neem ik mee op pad. We moeten wel vaak stoppen. Hun laten spelen om dan weer door te kunnen lopen. Je kunt dus niet alles doen war je wil. Het is toeristisch maar niet zo overdreven. Verder heb je hier ook rodelbahnen echt geweldig. Ik moest echt weggesleept worden. En zowel het Mercedes Benz als het Porsche museum waar we ook naar toe zijn gegaan. Weer is wisselend. Eerste dag best veel regen gehad, maar nadien wel oké. Vanaf nu lijkt het weer ook beter te worden. Hierna gaan we door naar Zwitserland.

7 likes

Haha nee we moeten keuzes maken. Zullen naar de Reinfahl en dan regio Interlaken aandoen. Op de terugweg naar het Europapark om even los te gaan.

2 likes

Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel :grin: zegt men. Je kunt vast tussen de buien door lekker naar buiten. Veel plezier.:sunflower:

5 likes

Ik kan de speciale kinderhotels in Oostenrijk en SudTirol echt enorm aanraden. Zijn wel geen beachresorts, maar ik heb nog nooit zo’n ontspannen vakantie met kind gehad. En alles was er al, van buggy tot luiers, je hoeft zelf eigenlijk nergens aan te denken.

3 likes

Is er een specifiek hotel dat je kunt aanraden?

ik ben niet simsalabim maar hotel alpenrose in lermoos! wel aan de prijs, maar fantastisch hotel. je hoeft echt nergens aan te denken, en voor kinderen is het perfect!

1 like

Wij waren bij Mia Alpina, duur maar uiteindelijk waren we bijna hetzelfde kwijt als de week die we in een appartement doorbrachten. En het was zó relaxed.

1 like

Die staat op mijn wishlist voor volgend jaar :smile:

2 likes

ja echt maar dan ook echt alles :joy: je kunt de hele dag door eten! ontbijt, dan komt de warme lunch, daarna middagsnack en dan alweer diner :joy: en ze hebben 24(!!!) kindermeisjes :joy: bizar eigenlijk maar zo leuk haha

2 likes

Ik vond de prijs heel erg meevallen. Totdat ik zag dat het de prijs per nacht was, haha.

Ik heb wel eens in een soortgelijk hotel gezeten met een grote groep vrienden met wintersport. Echt leuk, na de après-ski lekker bowlen, trampoline springen, op van die trapskelters rondracen. We vermaakten ons wel (en het was laagseizoen, was geen hond in het hotel).

6 likes

Ja, die periode had ik ook gecheckt! Zie ik je dan :grin:

4 likes

Wie kan mij advies geven ?

We willen zaterdag 7 oktober nog een weekje na de zon.
Hebben weinig eisen. Zonnig weer,zwembad met wat vermaak voor de 4 jarige en iets van winkels in de buurt.
We willen vooral een weekje relaxen omdat er echt een klote tijd achter de rug hebben

Wat is goedkoper nu boeken of echt wachten tot het laatste moment ? Turkije is bijvoorbeeld ook prima of de Canarische eilanden. All in vinden we voor een weekje ook wel prima.
Ik zie nu prijzen van rond de 1500 (all in) voor 3.

1 like

Ik heb 1300 betaald voor alleen mezelf dus lijkt mij een goede deal dan?!?

1 like

Iemand toevallig een last minute tip voor een betaalbaar (!) restaurant in Copenhagen? Heb zo een date, en ik moet iets uitzoeken maar vind het echt onmogelijk. Vegan friendly zou ook leuk zijn

Volgens mij wordt het een falafel wrap to go ofzo…

Misschien kun je naar de foodhallen bij Tivoli? Dat vond ik wel gezellig en je hebt veel verschillend eten en drinken.
Je kunt er gewoon gratis in, de ingang zit aan de kant van het station!

1 like

Echt een luxe probleem, maar we kunnen dus maar geen vakantie vinden en we gaan al over 2,5 week. Echt helemaal niets voor mij, want normaal heb ik een hele vakantie in januari al uitgestippeld. :joy:

We hebben geeneens hele lastige eisen. We willen een zonvakantie, kunnen rusten en in helder blauwe baaitjes kunnen zwemmen met zandstranden.

1 like

Curacao?

3 likes

Thanks.
Ik denk toch dat we gewoon even het weer afwachten.
Heb geen zin in slecht weer. Oktober is natuurlijk altijd wat onzeker in Europa.
En andere gaan we niet.

1 like