Waarom zou je in de zomer helemaal naar Curacao vliegen terwijl Europa op z’n best is deze maanden
Mallorca misschien?
Mijn ouders zijn in juni naar Elba geweest (een eiland bij Italië) en daar hadden ze echt een prachtige heldere blauwe zee! Misschien is dat een leuke bestemming?
Zakynthos of Kefalonia?
Sardinië, Sicilië, Corsica, Mallorca, Formentera, Menorca, Ibiza, Corfu?
En nog 10 eilanden in de middellandse zee die ik vergeten ben waarschijnlijk.
Ik zou eens op Eliza was Here kijken voor inspiratie
Italië, Spanje en Portugal met 40 graden wind vind ik persoonlijk niet op z’n best haha maar uiteraard wel heel mooi! Dat zijn landen waar ik dan in de zomer zelf niet (meer) naar toe zou gaan! Hoewel er vast ook plekken zijn waar het vast niet zo drastisch warm is.
Ken je de website Happy Cow? Daar kun je een locatie invullen en dan komen er allerlei vega(n) restaurantjes omhoog, je krijgt ook een indicatie van de prijs te zien met $$$ tekens.
Misschien handig om te delen wat de eisen zijn want op zich moet een vakantie vinden prima te doen zijn maar heb je misschien specifieke wensen. Kan iedereen nu wel roepen ohh Spanje is leuk maar als je daar niet heen wil en per se wil wildkamperen scheelt dat drie miljoen posts van mensen die hun favo land delen
Dat staat er ook onder toch haha
Kan me op basis van alleen die wensen niet voorstellen dat je niks kan vinden
Ik ben vroeger twee keer op Elba geweest, zo leuk en relaxt!
En als je nog wat cultuur wilt snuiven, kun je het huis waar Napoleon naar was verbannen bezoeken
Dat vinden we beide dus ook vreselijk haha. Dat is ons (luxe) probleem… ;’)
Thanks iedereen! We gaan vanavond weer even goed zoeken met jullie opties erbij. We hebben het vorig jaar op Mallorca heel fijn gehad en we willen eigenlijk weer precies zoiets doen, maar dan ergens anders. En als we er niet uit komen, dan wordt het toch weer Mallorca. Ook helemaal prima. Het is meer de angst (van mijn vriend) dat we iets kiezen wat tegen gaat vallen bij vorig jaar.
Eliza was here lijkt me ook ideaal. Lijkt me heerlijk om een apart huisje met zwembadje te hebben vlak bij een strand. + ze hebben altijd een auto erbij.
En bari?
Ja lijkt mij geweldig, die moeilijke man alleen weer niet. :’) Heel Italië niet.
Sardinië heeft wellicht nog wel een kans.
O stom. Boek gewoon een weekend op de huttenheugte en laat hem in zn sop gaarkoken
Waarschijnlijk heb ik nog een 1,5 vakantie als hij weer moet werken , ga ik dan wel lekker. Ciaaaaao!
Ik zou dan toch eens naar Noord oost Sardinië kijken.
Wie wil er nou niet naar Italië?