Leuk, helemaal richting Rome! Wij zijn in de zomer van 2022 naar Toscane gereden en hadden toen ook agriturismo’s waarbij kamperen ook mogelijk was (met campers maar ook tentjes). Wat ik nu voor Piemonte heb geboekt, daar is kamperen niet mogelijk.
Ik weet niet of deze vraag hier helemaal thuishoort maar ik reis de laatste jaren steeds meer met een backpack die ik als handbagage mee kan nemen van ongeveer 30L. Maar ik wil nu een kleinere rugzak die onder een vliegtuigstoel kan maar die nog wel groot genoeg is om spullen mee te nemen voor citytrips (korte reisjes). Ik denk dat de north face aurelia borealis goed is maar iedereen heeft die en ik vind het er lomp uitzien. Hebben jullie tips voor een goede waar toch veel inpast?
En hebben jullie ook tips voor mooie betaalbare en goede wandelschoenen?
En een skibroek/ broek voor winterlanden?
En een niet al te dikke jas voor een winterlocatie waar je een fleecevest onder kan dragen?
Voor wandelschoenen zou ik idd ook naar bever gaan, misschien wel iets duurder maar zou niet proberen te besparen op schoenen.
Voor skibroek en een jas ben ik naar decathlon gegaan en daar 2 jaar later nog steeds heel tevreden mee. Relatief goedkoop en prima kwaliteit
Ik heb net een cabinzero rugzak gekocht
Ik heb de north face aurelia borealis ook een officieel is deze te groot voor je handbagage onder de stoel. Heb er tot nu toe nog geen probleem mee gehad maar vind het soms wel spannend wanneer ik een koffertje+ die tas heb omdat het officieel niet mag
in juli, dus in de zomer! onze route is vrij standaard, van tokyo naar osaka via kyoto, de japanse alpen, nikko en hiroshima. thailand en cambodja zijn ook geweldig, zuidoost-azië is echt prachtig
Volgende maand naar Seoul! Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag hehe <3
ja we gaan ook naar kanazawa! we hebben geen auto gehuurd, we zijn daar ook maar heel kort (ik weet even m’n schema niet uit mijn hoofd). die hike wil ik zo graag doen, bedankt voor de tips! ik heb ook echt veel zin in het eten. weet jij al waar je naartoe gaat?
Schiphol doet tegenwoordig niet meer moeilijk met vloeistoffen in zakjes toch? Zelfs flesjes drinken mogen mee dacht ik?
Anders moet ik alles snel nog even in zakjes stoppen morgen.
Ja er is geen 100ml limiet.
Top thanks!
Mogelijk terug dus wel
Ja, daar ben ik op voorbereid gelukkig. Thanks voor het meedenken!
Wij hebben dit jaar oud en nieuw gevierd in Barcelona en het was echt top. Voor dit jaar zoek ik weer een leuke stad voor vijf a zes dagen en wat zon zou ook wel fijn zijn haha, dacht zelf aan Athene, is dat een aanrader?
Ik vond athene zelf heel leuk, maar 6 dagen lijkt me aan de lange kant. Ik zou eerder gaan voor rome
Ik vond Berlijn echt heel leuk met oud & nieuw maaarr geen zon!
Madeira schijnt ook leuk te zijn die periode.
Wat is een leuke wijk om te slapen in Bratislava?
Zie via de zoekfunctie vooral routes met de trein.
Sevilla
Ik zou centraal iets zoeken, het is namelijk best klein en ik vond een dagje echt wel genoeg omdat er niet zo veel te doen was. Dan kan je beter in het centrum zitten.
En als je zin hebt kan je het combineren met wenen, die steden liggen heel dicht bij elkaar.
Thanks, we gaan idd ook naar Wenen, dus gaan dit nu met Bratislava combineren.