Maar een vraag als “ik zit te denken om te kamperen in regio x of y in Zweden, heeft iemand daar ervaring mee?” klinkt toch heel anders dan zoals het geformuleerd is? Ik snap de associatie met een reisbureau wel
Je zegt zelf dat zuid Zweden 1000km is? Zuid Zweden is prima maar wel heel groot. Heb toch niet gezegd dat ik naar Lapland wil? Met 1000 km kun je bijvoorbeeld naar Göteborg of naar Vaxjo. Je kan wel bijdehand gaan doen maar zo raar is mijn vraag niet.
Nee dat zegt google maps. En je zou zelf wat meer specifieker onderzoek kunnen doen en dat ook delen ipv zo’n reisbureauvraag stellen. Kom op zeg. Vraag dan ook: hey! Ik wil misschien naar deze of deze regio! Iemand daar al eens geweest en leuke tips etc?
Ok meid. Geniet van je weekend.
Specificeer je vraag gewoon wat meer ipv duimpjes uit te delen
Thanks jij ook! Succes met je vakantie uitzoeken
Sorry dat ik mezelf quote maaaaaar niemand West-Australië tips?
Hätteboda Vildmarkscamping als je van wat avontuur houdt, supermooie plek. Denk dat je je daar alleen al op de camping een week kan vermaken met kanoën, vlotvaren, boswandelen etc
Wow ziet er echt fantastisch uit. Al vind ik geen elektriciteit wel heftig. Wil niet elke dag naar de supermarkt dus ben wel gehecht aan mn koelkast.
Eens kijken wat er nog meer zit in deze regio. Dank!
Ik weet niet of dit ook buiten de zomer zo is. Maar toen ik in Wenen was, waren een aantal musea ook 's avonds geopend. Vond dat wel een aanrader als je je activiteiten wat meer wil spreiden. Gold toen volgens mij voor Albertina. En ik vond de free walking tour daar ook een aanrader!
Ik ben er 20 jaar geleden geweest en wat ik me het beste kan herinneren is Rottnest island en Fremantle prison. Verder zijn wij toen vanuit Perth een heel stuk naar boven gereden maar echt actieve herinneringen heb ik daar niet meer aan. Op bepaalde plekken veel hele hoge termietenheuvels gezien en ergens een koala vastgehouden. Was toen te jong om me te beseffen dat dit misschien een slecht idee was . Wij waren er 4 weken maar was wel incl familiebezoek.
Wat vond je van Rottnest island, weet je dat nog?
We hebben er gefietst toen. Was mooi! Sowieso is het landschap daar heel anders natuurlijk hihi. Wij waren er in hun winter maar was wel warm toen. Was niet heel veel te ondernemen voor zover ik me kan herinneren.
Ik heb op de zoekfunctie niet veel kunnen vinden, maar voor de mensen die weleens op de Azoren zijn geweest: is dit te doen zonder auto?
Mijn planning is vliegen op São Miguel, daar twee/drie dagen blijven en dan een dag of vier op Flores inclusief een dagtrip naar Corvo. We hebben niet extreem veel tijd omdat we op de terugweg nog een week in Lissabon blijven. Alle andere tips zijn ook welkom want ik moet alles nog uitzoeken/plannen en overal staat dat alle eilanden mooi zijn haha. O ja natuur is voor mij het belangrijkst!
Ik ken alleen Sao Miguel en het is al een tijdje geleden dat ik daar was, maar ik vond een auto toen wel een must. Er rijden wel bussen, maar niet zo vaak en ook niet alle toeristische plekken zijn even makkelijk met het OV te bereiken.
@Sax Wij hebben veel gebruik gemaakt van deze website: Openbaar vervoer op de Azoren | Tips (nu even met specifieke link naar OV), had goeie informatie!
Wat jammer dat je minder hebt kunnen zien dan je wilde door het slechte vervoer!
Ik heb wel heel veel aan je antwoord, dus dankjewel en @Vesta ook.
Ik ben afgelopen jaar naar Sao Miguel geweest. Heb niet veel meer te melden dan @kali en @vesta. Wij hadden wel een auto, dat was heel fijn en heb het idee dat de meeste plekken die wij bezochten niet makkelijk met ov te bereiken waren.
Hier dezelfde mening, een auto is wel een must. Ik heb ooit Sao Miguel gedaan, Flores en Pico.
Flores vond ik het allermooiste qua natuur. Er zijn prachtige wandelingen en alles is zo groen! Moest je tijd hebben zou ik je aanraden om op Pico de vulkaan te beklimmen. Ik heb daar ooit een overnight climb gedaan waarbij je in een tentje in een oude krater slaapt. Daar heb ik de meest ongelofelijke sterrenhemel gezien en een prachtige zonsopgang.
Ik ben opzoek naar een fijne nekkussen voor in het vliegtuig. Iemand tips die fijn zijn?
Ik zat zelf hieraan te denken; iemand ook ervaring mee?