@Aloha wij zaten in een driesterren hotel en vonden dat zelf mwoah qua eten, maar je had toentertijd een soort actie waarmee je drie avonden in een ander hotel kon eten. Als het hotel meer sterren had dan je eigen hotel moest je bijbetalen maar dat was helemaal niet zo duur. En wel superleuk, dus wij hebben 3 avonden bij 5-sterrenhotels gegeten!
Ik wil rond april/mei naar Bonaire. Heeft iemand fijne aanraders, plekjes waar je een auto kan huren etc?
@Twijfelkont @Ouioui Goede tips! Nu willen we graag naar Panorama Bungalows, maar die wordt niet aangeboden door TUI en daar willen we wel het liefste mee reizen vanwege fijne annulering en gratis overnachtingen/omboeken van de vlucht als je corona oploopt, en dat bieden Corendon en Booking volgens mij niet En van laatstgenoemde zijn de vluchten 's nachts en dat lijkt me ook niet zo prettig
Vakantie is geboekt Toch Hurghada geworden, want in El Gouna konden we geen geschikt resort vinden dat nog beschikbaar was en aan ons budget voldeed. Zin in
Joepieeee net wintersport geboektđ. Heerlijk weer boarden na 2 jaar. We gaan naar Söll.
Yes, ik heb ook mn vakantie geboekt naar Noorwegen! Nu nog op zoek naar wandelschoenen en eventuele andere benodigdheden.
Heel fijn skigebied daar vond ik! Soll niet echt bijzonder
Heeft er iemand leuke tips voor Dublin? Ik ga er binnenkort een paar dagen naartoe.
Pff nog 12 dagen stress haha. We vliegen op 19 feb richting Curaçao maar zijn verplicht een PCR test te doen 48u van te voren. Tot al die tijd corona vrij gebleven, het zal ons toch hopelijk niet gebeuren zo vlak van te voren
Kijken naar een dagtrip naar de cliffs of moher en the giant causeway! Vanuit Dublin vertrekken bussen die kant op en dan ben je s avonds laat weer terug. Ik heb dat toen niet gedaan en wel spijt van. En als je tijd over hebt de trein nemen naar Howth en daar lekker rondwandelen.
Dubbelpost maar heb zelf ook een vraag: iemand enig idee hoe het nu zit met vliegtickets van KLM? Als ik nu boek voor 1 maart en mn vlucht vertrekt voor 1 juli, dan kan je eventueel nog annuleren en dan krijg je een voucher. Als je vlucht na 1 juli vertrekt krijg je geen voucher.
Maarrr schuift deze termijn steeds een maand op? Is het na 1 maart zo dat als je voor 1 april boekt en je voor 1 augustus vertrekt, je kan annuleren en je krijgt dan een voucher?
Iemand enig idee hoe dat zit?
Ik denk het niet! Ik heb in januari geboekt voor juli en toen was de grens ook al 1 juli, in mijn geval kan ik gratis omboeken of krijg ik bij annulering mijn geld terug.
oh hmmm. Zoiets stond mij ook al bij, ik heb in oktober mn vorige vlucht geboekt en dacht dat er toen ook al 1 juli werd genoemd. Iemand enig idee waarom ze zo erg vasthouden aan die 1 juli? Vanwege zomervakantie en ze zo extra geld kunnen vangen omdat mensen de duurste optie boeken zodat er geannuleerd kan worden?
Maar goed, denk dat ik dan ook maar die duurdere optie moet doen. Zonder optie om te annuleren kost het mij 2.338 voor 2 tickets en met eventueel annuleren 2.638⊠Om dan direct 2.338 kwijt te raken als we onverhoopt toch niet kunnen vind ik wel heel veel geld.
Dank je wel, ga ik meteen naar kijken!
De stad is al heel gezellig om doorheen te lopen! Trinity college, temple bar, guinness brouwerij, de oudste pub van ierland (google even de naam), veel leuke horeca uiteraard met vaak live muziek (bijv the pub in the church), de haâpenny bridge, shoppen in grafton street/henry street. En howth de tip hierboven is ook erg leuk! Of een dagtrip naar the Wicklow Mountains.
Veel plezier!
Brazen head! Kreeg nog een herinnering laatst, ben er 5 jaar geleden geweest. Erg leuk café!
Dublin . Ik heb er een tijdje gewoond, dus je mag me altijd pbâen voor tips. Maar waar ik vrienden/familie altijd mee naar toe nam: Kilmainham gaol (gevangenis), Jameson Distilery, Trinity College (als je het interessant vindt, in de bibliotheek ligt ook the Book of Kells), wandeling door Howth (je kunt na de haven door lopen richting de kliffen, hele mooie wandeling!). Ik vond de Guinness fabriek nooit zo boeiend, je ziet daar niks bijzonders maar ze leggen wel uit hoe het bier gemaakt wordt en je kunt er proeven, maar de Jameson distilleerderij vond ik dus wel heel leuk! Verder natuurlijk st Patrickâs en Christ Church katherdraal. Glasnevin Cementary is ook heel indrukwekkend. Het Leprechaun museum is ook leuk, heel anders dan andere musea (een gids neemt je mee en vertelt je allerlei verhalen). En sowieso een middag/avond reserveren voor de pubs in Temple Bar.
Ik weet niet hoe lang je er blijft, maar je kunt vanuit Dublin heel makkelijk een dag trip maken naar het noorden (zoals hier boven al genoemd) naar Giantâs Causeway, maar ook naar Belfast. In Belfast kun je een black cab tour doen, die is super interessant. En het Titanic museum vond ik ook heel leuk.
Cliffs of Moher is ook heel mooi, maar wel een stuk verder weg (aan de westkust, Dublin ligt aan de oostkust).
Ooh Dublin en Ierland is zo leuk, nu wil ik weer terug!!
Wij gaan een weekendje weg naar de Ardennen met de hond! Echt zoân zin in!
We gaan naar Landal Village lâEau dâHeure, iemand nog leuke tips die ik niet mag missen?
Dank je wel!!
Jij ook bedankt voor je tips! Wij zijn er van ma-vrij en hebben dus 3 volle dagen. Denk je dat dat genoeg dagen zijn om ook nog een tripje buiten Dublin te maken?