Ik ga idd totaal iets anders doen en bovenstaande in een andere periode met beter weer.
Bedankt, ook aan de rest!
Ik ga idd totaal iets anders doen en bovenstaande in een andere periode met beter weer.
Bedankt, ook aan de rest!
Leuk!! Prachtige stad! Ik ben er een aantal keer geweest.
Wat ik zou aanraden;
Veel plezier
Superleuk daar!
Mrvica vonden wij een leuk lunchplekje, heerlijke pistachetaart.
Wij hebben zoān eendaagse bustour gedaan waarbij we ook naar Mostar onder andere gingen. Ook leuk. Wel lange dag.
Bij Nanina Kuhinja hebben we āklepeā gegeten, superlekker bosnisch gerecht.
Er is een zoān berg in de stad waar je op kan lopen, ben de naam even vergeten, waar je een mooi uitzicht hebt en een cafeetje om wat te drinken.
Galerij 11/07/95 vond ik persoonlijk het meest indrukwekkende museum.
Drink sahlep!! Superlekker drankje, neem het altijd in Turkije dus was blij verrast te zien dat ze dat in bosnie ook hebben. Is meestal wel een koud-weer drankje dus geen idee of ze het nu weer hebben.
Voor een vakantie, kijk ik vrijwel altijd op Airbnb of booking. Zijn er nog andere betrouwbare websites?
Agoda gebruikte ik in het verleden wel eens, toen altijd prima.
Ik vind google hotels altijd wel fijn! Maar boek meestal direct bij het hotel zelf of uiteindelijk via booking. Maar de interface van google hotels vind ik gewoon heel chill.
Kun je ook een dagje naar Mostar? Is prima met de trein, mooie route en echt prachtige plaats
We hebben een camperbusje gehuurd en willen graag een kleine roadtrip maken voor twee weken. We twijfelen nog of we richting Denemarken/Zweden willen of liever juist richting Oostenrijk/Noord-Italiƫ/Frankrijk/Zwitserland.
Nu heb ik de park4night app gedownload en ben ik benieuwd naar ervaringen of tips. Er staan bijvoorbeeld Pās op voor parkeerplaatsen. Hoe weet je waar je mag blijven overnachten en wat zijn dingen om op te letten? Hoe pakken anderen dit aan? Mochten mensen nog toffe campings/parkeerplekken weten om te delen hoor ik het ook graag! We willen graag dichtbij mooie natuur/uitzichtpunten/meren staan.
Als we opzoek zijn naar een camping gaan voornamelijk af op de eerdere reviews en voor de beoordeling het aantal sterren, hier kun je ook op selecteren. Voor alleen een camperplaats gebruiken we vaak de verschillende campingcar parkeerplaatsen.
Nog een andere tip is om bij een boer te staan, we hebben al op een aantal mooie plekken gestaan. Er zijn niet altijd overal voorzieningen, maar daar kun je ook op filteren.
Wat betreft de Pās weet ik niet zo goed, gebruiken we niet vaak voor ās nachts. Zou in ieder geval kijken bij de dag en nacht parkeren, vaak wordt het al wel duidelijk door de reviews of je er ās mag slapen. Er wordt soms wel nog onderscheid gemaakt tussen parkeren en overnachten namelijk.
In Scandinavie mag je veel wildkamperen dus dat is heerlijk met een camper! In Italie is agriturismo app een aanrader & voor de andere landen kijk ik inderdaad op park4night, we maken dan zowel gebruik van campings als camperplaatsen.
@Aiden let hier wel bij op, je mag wildcamperen maar niet van de weg af met gemotoriseerde voertuigen. Veel mensen denken dat je overal mag gaan staan met camper of caravan maar dat mag dus niet.
Goede tips allemaal, dank jullie wel! Geeft al weer wat meer ideeƫn over mogelijkheden. Zal het parkeergedeelte nog even uitzoeken. Een vriendin van mij komt deze maand terug van vier maanden rondtrekken met de bus, dus zij zal wellicht ook goede ideeƫn hebben!
Heeft iemand tips voor Zwitserland? Wij gaan deze zomer 1,5 week naar Italiƫ en willen onderweg graag een paar dagen in Zwitserland verblijven.
We zoeken een leuke plek waar je kunt wandelen en waar je gratis een zomerpas voor de lift krijgt bij je overnachting. We gaan met een hond, dus het moet ook een beetje hondvriendelijk zijn. Online zie ik best veel opties, iemand die ervaring heeft met een leuke plek?
Waar zou jij heen willen?
0 stemmers
Ik ben in alle drie de steden geweest behalve Casablanca! Vond Marrakech de minste van de drie. Fez was prachtig by far beste architectuur, leukste souk.
Heeft iemand nog tips voor een fijn verblijf in het Mullerthal? Type verblijf maakt niet uit. Ik zie door de bomen het bos niet meer!
Fijn is misschien niet helemaal het goede woord haha maar wij verbleven in het youth hostel in Larochette en dat was echt prima voor die prijs! Die keten van hostels is ook op andere plekken maar die waren allemaal vol toen wij op zoek waren, misschien de moeite waard om naar te kijken. Omdat het ov gratis is kun je ook met de bus makkelijk op verschillende punten komen van de trail, dit deden wij ook elke dag!
Camping Martbush, je kan er ook pods huren. Direct aan de Mullerthal gelegen.