@chouette @anon81378386 Bedankt voor de tips! Die camping ziet er ontzettend fijn uit dus ik ga zeker de beschikbaarheid checken en de tip over het OV is een hele goeie!
Wat bedoel je precies met streng? Je mag alleen een rugzak oid mee, een standaard trolley moet je bijboeken en er is een maximaal aantal dat mee mag dus je kan het niet âstiekemâ meesmokkelen nee
Heb je een boeking gemaakt vóór 3 april? Dan verandert er voor jou in principe niks. Jij hebt geboekt tegen de oude voorwaarden, waardoor het nieuwe bagagebeleid in de cabine nog niet geldt voor deze boeking. Jij kan dus nog steeds jouw cabinebagage gratis meenemen
Heb dit zelf laatst gecheckt voor mijn vlucht
Als het goed is heb je ook een mail gekregen hierover! Als je eerder hebt geboekt gelden voor jou nog de oude regels inderdaad
Ja je hebt het al gelezen nu maar een boeking voor 3 april is idd met de oude regels
Vorige week met Transavia gevlogen van/naar Eindhoven en alle trolleys mochten mee aan boord, werd niet gekeken of iemand voor of na 3 april geboekt had @Wonderland. Ik maakte me zelf een beetje zorgen over het formaat van de koffer want Transavia houdt andere richtlijnen aan dan de meeste vluchtmaatschapijen, dus speciaal een andere koffer geregeld die wel binnen die marge viel en zelfs dat werd niet gecontroleerd .
Ik heb vorige week met Trans gevlogen. Handbagage werd niet gecontroleerd. Trolley en rugzak niet. Ook niet gewogen. Was vanaf AMS.
Ik vloog vorige week via Eindhoven en mijn koffertje mocht wel mee in het vliegtuig - had oude voorwaarden geboekt - ipv ruim maar veel anderen moesten ruim in. Kreeg je in de rij een label.
Is iemand wel eens in omgeving Saarbrucken/Trier geweest en is dat leuk en/of heb je aanraders?
Zijn nu in Oostenrijk en weer is hier prima, maar gezien de situatie in Zuid-Duitsland schuif ik onze terugreis-stop-bestemming volgende week liever wat op naar het noord-westen.
Saarburg is een fijne uitvalbasis! Ben daar vroeger regelmatig met mijn ouders op het landalpark geweest, en later ook nog eens met mân nu ex in een airbnb. Vanuit Saarburg ben je heel snel in Trier maar ook in Luxemburg.
Ik weet dat Saarburg halverwege mei problemen had met hoog water maar volgens mij is dat nu niet meer.
Het Römerpfad (wandelroute) is echt fantastisch (met watervallen!), ligt 15km van Trier vandaan ongeveer.
Als het in je interesse ligt, in omgeving zijn echt veel Romeinse vondsten gedaan (oa villaâs) erg leuk.
Zeker een aanrader. Vond Trier een leuke stad. Omgeving vind ik ook eeg mooi, omgeving van de Moezel is sowieso wel mooi.
Waar was je terug reisstop geplant?
Wisten we nog niet, hadden sowieso nog niks geboekt, maar dacht ergens bij de Bodensee of in Zwarte Woud ofzo!
het weer rondom de bodensee lijkt beter te worden komende week, dus misschien kun je het last minute nog beslissen? love de bodensee dus ik zou het erop gokken haha
Ik vond trier een erg leuke en afwisselende stad om te bezoeken
ibiza of mallorca als je 8 dagen wil chillen en wandelen? alles is verder ongeveer hetzelfde qua hotel enzo
- ibiza
- mallorca
0 stemmers
edit: thanks ik heb net geboekt voor ibiza lol
Beide mooie eilanden en echt afhankelijk waar je zit. Maar zou uiteindelijk toch Ibiza kiezen. Liever snobistische mensen dan dronken Engelsen, Duitsers en Nederlanders
Die dronken lui kom je alleen maar in het vliegtuig en rondom het vliegveld tegen van het eiland (El Arenal). Wij hebben nu twee keer in Porto Cristo gezeten en de gehele rechter kust en het noorden (in de bergen) bezocht en daar kom je dat soort situaties absoluut niet tegen.
Daarom zeg ik ook afhankelijk van waar je zit