Rustig blijven, TUI annuleert het zelf en komt met iets vervangends. Mogelijk wel een andere datum
Heb je wel een reisverzekering? (Voor het scenario je vlucht gaat wel en er komt een orkaan)
Nee, ik ga er morgen wel eentje afsluiten, maar dat moet dan weer met een extra calamiteitenpakket. Dus ik moet dat nog even rustig bekijken allemaal. Pff, had dit echt niet verwacht
Al geboekte reizen vallen niet altijd onder de dekking, dus daar moet je ook even opletten.
Ja dat had ik idd ook gezien. Dankje!
Snap dat je baalt, maar zo’n pakket kost een paar euro en je vliegt naar de andere kant van de wereld. Je moet dit soort reizen denk ik sowieso niet onverzekerd willen maken.
Nee, ik had er helemaal niet over nagedacht. Vooral omdat ik alleen de vlucht heb geboekt omdat mijn vriendin daar werkt en het bedrijf weet dat ik kom en me kan ondersteunen in allerlei zaken. Maar dit zagen we niet aankomen
Reisverzekering is ook bijvoorbeeld als je ziek wordt op reis en daar naar het ziekenhuis moet of als er iets heftigs in NL gebeurd met familie. Altijd goed om te hebben!
Je krijgt bij het googelen ‘reizen naar Mexico’ als een van de eerste hits de site van BuZa met reisadviezen en waarom het rood, oranje of geel is. Reisadvies Mexico | Ministerie van Buitenlandse Zaken
En dat er in bepaalde periode orkaanseizoen is. Bij de meest basale zoektermen, dus zeer bijzonder als je zoiets “niet ziet aankomen”.
Ja nouja, mijn vriendin woont en werkt daar en de risico’s die bij het reizen horen heb ik geaccepteerd. Maar dat de vlucht gecanceld zou worden is een ander scenario. Daar doel ik op.
Is een gevolg van bovenstaande.
Oke!
Wanneer vlieg en vlieg je op Yucatan? Er is nu iets meer bekend over de baan van de orkaan, dus hopelijk kan de klantenservice van de airline je iets meer info geven hoe ze hiermee omgaan?
https://www.google.com/maps/@19.3844239,-97.5354095,6.28z/data=!4m2!21m1!1s%2Fg%2F11w1wkj2y0?entry=ttu
Geen idee of je nog actief bent, maar ik was er dus vorige week, en ik begrijp je 100%
Echt te goddelijk. Waren met zijn 4, en hebben vanalles wat besteld om alles te proeven, echt een top tip!
Ja er is al best veel bekend, we hebben de hurricane map al open sinds zaterdag, maar helaas kan TUI nog niks zeggen. Thanks!
Super leuk! In de middle of nowhere maar echt top gebakjes, ook qua decoratie zo mooi allemaal.
Jaa echt!
Heb er nog een mooie kandelaar gekocht.
En de koffie was ook superlekker trouwens… beetje karamel achtig.
Zoals die meid bij wie er een crowdfunding opgezet moest worden voor repatriëring naar NL na een IC opname. Hell no dat ik ooit zo eindig
Een reisverzekering is ook echt niet duur, ik betaal minder dan 90€ per jaar voor een doorlopende, maar als je niet vaak gaat kost een voor een bepaalde reis meestal maar een tientje ofzo. Heb hem zelfs nog nooit nodig gehad, maar vind het toch wel echt een fijn idee dat mocht er wat gebeuren het gewoon allemaal gedekt is.
Ja ik 66,6 voor een doorlopende met 2 personen! Wel hoog eigen risico maar dat kunnen we leije.
Maar over mn eigen vakantie: ik heb ChatGPT een leuk voorstel laten schrijven voor een reisschema, erg geappig