Ik heb even gezocht maar de berichten over Marokko zijn langer geleden, hebben mensen daar een rondreis gedaan en zelf gereden? Is dat een aanrader/goed te doen?
Ja ik heb dat meerdere keren gedaan & vond het heel goed te doen! Auto gehuurd op vliegveld en verliep prima.
Leuk! Nog tips wat Ʃcht mooi om te bezoeken is?
Chefchouen & Ait ben haddou!
Akchour is ook leuk, ligt in de buurt van Chefchouen. Marrakesh is mijn favoriet, maar niet in de zomer ![]()
Gebied rondom Toupkal vond ik prachtig, veel mooie hikes gemaakt. Chefchaouen en Essaouira ook beide niet te missen. Erg Chebbi overnachten in de woestijn, nog nooit in mijn leven zoveel sterren gezien echt waanzinnigš Taghazout ben ik nog niet geweest maar staat op mijn lijstje voor de volgende keer om te surfen! Zou kijken wanneer je wil gaan, ben 4x in Marrakech geweest (echt zoān heerlijke stadā¤ļø) en vorig jaar april was het 30 graden, is daar echt al heel warm ondanks veel schaduw in de medina.
Ja dit. Al begint het zuiden van Lombok een beetje dezelfde vibes als het zuiden van Bali te krijgen.
Over een maand vertrek ik naar Tanzania, op safari en daarna Zanzibar.
Iemand nog tips voor zanzibar? Qua tours en activiteiten?
Ik ga binnenkort ook naar Tanzania voor safari en Zanzibar.
Ik volg Zanzibardestination_ op Instagram. Daar komen mooie dingen langs, wel natuurlijk helemaal extra mooi gepoetst. Maar staan leuke tips is voor Zanzibar.
Wat is jullie travel/experience bucketlist eigenlijk?
Voor mij:
- in een luchtballon op een mooie locatie (bv cappadocia)
- luiaarden zien in Costa Rica
- safari in Tanzania (coming soon)
- roadtrippen in Georgiƫ
- verse sushi eten en naar een prive onsen in Japan
- naar Jordaniƫ
- de mooie landschappen (bv Deadvlei) zien in Namibiƫ
- fotograferen op de Faroƫr eilanden
- noorderlicht en orcaās spotten in noorwegen (ook geboekt maarja heel afhankelijk van de natuur ofc)
- gorillatrek in Oeganda
Naar de bankzitters in new york
Duiken bij de Galapagos eilanden staat super hoog op mijn lijstje! Hier kan je dolfijnen, haaien, roggen, pinguĆÆns en zelfs zeeleguaan tegen komen. Dit is de enige plek ter wereld waar je zeeleguaan kan tegen komen.
Dit! š„¹
Ik heb net spontaan een surprise me-tripje geboekt ![]()
Samen gaan?
Ik ga met mn vriend! Maar als alles lukt kunnen we zeker met elkaar wat ondernemen. Stuur me een dm anders ![]()
Is dat deze?
Ik ben in 2017 en 2018 op de galapalos geweest. Geweldig! Echt de moeite waard om voor te sparen. Ik wist niet dat de zeeleguaan alleen daar voor kwam. Echt zoveel fantastische dieren die je alleen daar ziet.
Ik heb deze op mijn lijst:
Machu Picchu in Peru
Zoutvlaktes van Bolivia
Safari in Namibiƫ
Rondreis door Nieuw-Zeeland
Jordanie is echt een perfecte 10-daagse reis, kan ik zeker aanraden! Vlucht is eigenlijk het duurst, de rest vond ik erg meevallen.
Wat leuk dat je er bent geweest en twee keer zelfs! Als het goed is dat hem, die zwemt ook in de zee.
Ik heb dat meer met wandelingen!
- fishermans trail, portugal
- kungsleden, Zweden(?)
- coast to coast, engeland
- wandeling in ierland, geen idee welke
- camino del norte, spanje
En verder:
- een fietsvakantie naar Italiƫ, want daar ben ik nog nooit geweest!
- keertje naar Ameland
- met familie naar Schotland
- backpacken in Colombia
- Namibiƫ
- ja dan ook maar duiken op de galapagos!
- roadtrip ijsland
- naar de Azoren
- fietsen door Zuid-Korea
- met zusjes naar Japan
- naar een nudistenresort op een warme plek
- Tel Aviv stond altijd hoog, maar die is van de lijst.
- Bhutan