Ik zou dit lekker een reisbureau laten doen hahah
Ik ga naar een resort en ik heb dollars nodig om te tippen, maar we komen niet echt ergens waar we die kunnen pinnen (vliegveld en resort zijn onbetrouwbare pinautomaten volgens tui). We hebben nu besteld bij gwk, maar is er nog een andere optie?
Moet je nog gaan vliegen? Want bij gwk kun je Amerikaanse dollars vaak ook wel direct zonder bestelling krijgen.
Ja maar is dat dan beter of anders?
Ik weet niet waarom je om andere opties vraagt? Ik dacht omdat je het idee had dat je op een bestelling moest wachten en dat dat niet op tijd was ofzo? Want als dat geen punt is, heb je de dollars gewoon geregeld toch?
Die wisselkoers is heel ongunstig maar ik zou dus zelf ook niet weten waar het nog meer kan
In Amsterdam zijn ook verschillende wisselkantoren, met vaak een betere koers. Misschien zitten er ook een aantal in de stad bij jou in de buurt?
Op Schiphol na de douane zit een ABN AMRO waar je dollars kunt pinnen en bij de balie kunt krijgen. Geen geweldige exchange rate, maar wel betrouwbaar.
Iemand een leuke airbnb voor een weekendje in Belgie/Frankrijk met de auto?
Met hoeveel zijn jullie? Ik ben een midweek naar o blanche/o noire geweest. In Belgiƫ, op de grens met Frankrijk. Prachtige omgeving, je moet wel een auto hebben om je te verplaatsen.
Even heel specifieke vraag, maar misschien weten jullie het. Als je partner/ vriend/ vriendin whatever een business class ticket heeft en jij een economy premium bij KLM. Laten ze het dan toe dat je van stoel wisselt aan het begin van de vlucht? Mijn ouders deden dat vroeger vaker, maar ik weet niet of ze daar nu nog moeilijk over doen?
Er werkte hier ook iemand bij KLM toch? @turbs dacht ikā¦
Dus dat je uiteindelijk allebei in business zit bedoel je? Zowel business als premium zitten vaak vol, er worden vaak ook last minute upgrades verkocht (vooraf, aan de gate of aan boord). Mochten er vrije stoelen zijn in de business class zou ik er niet vanuit gaan dat je daar mag gaan zitten, gebeurt vrijwel nooit gratis. Misschien kun je upgraden
Nee ze bedoelt volgens mij dat ze tijdens de vlucht met haar partner van stoel wisselt (dus de helft van de vlucht zit zij business class en de andere helft haar partner)
Nee, echt eenmalig wisselen! Dus ik volledige vlucht business class en hij volledige vlucht mijn premium stoel.
Ohhh sorry! Dan begreep ik je verkeerd
Ah sorry, ik begreep het ook verkeerd. Dat kan wel gok ik, zou het gewoon vragen
Haha ja snap ik, vond het even lastig uitleggen. We hebben nu hem gedowngrade haha, maar nog steeds handig te weten voor de toekomst.
Wel echte liefde dit ![]()
Ja hoor, geen probleem. Misschien als man/vrouw ineens niet klopt (business class wordt vaak met naam aangesproken en dan zien we dus dat er een meneer janssen zit ipv mevrouw janssen door de wissel) dat er naar gevraagd wordt van he, hoe zit dit? Maar als je het uitlegt zoals hier dan geen probleem.
Is natuurlijk niet de bedoeling dat je gaat wisselen de hele tijd. Dus eenmaal gaan zitten en niet meer wisselen, zoals jij aangeeft, is prima.
We zouden eind oktober naar Colombia gaan maar vind ik ivm malaria / zika en zwangerschap te risicovol, dus zoeken we naar alternatief. Kijken nog heeel breed van de Azoren tot aan ABC-eilanden, rond 20 graden zou top zijn. Iemand een suggestie voor een goede zogenaamde babymoon?