Wat een lekker vooruitzicht zeg! Het is voor ons al weer een paar jaar geleden dat we in Mexico zijn geweest.
Wij hadden toen geen auto gehuurd maar dat zou ik nu zeker wel doen als ik zou gaan. Ik vond Tulum echt heel tof, ik weet niet of dat in je reis past maar zowel voor de ruïnes aan zee als voor de bars en restaurants echt een aanrader. Vlak naast de tempels is een strandje en het is zo gaaf om die tempels vanuit zee te zien.
Wij vonden Valladolid niet zoveel aan maar dat had er vooral mee te maken dat het een tussenstop was op een georganiseerde dag richting Chichen Itza dus we hadden maar een uurtje de tijd en doolden daarom een beetje rond daar. Achteraf had ik ook wel naar de tempels in Coba gewild maar helaas hadden we daar geen tijd voor.
Ik weet niet of je wat tijd hebt te overbruggen in Cancun maar daar is een pleintje (las palapos oid als ik het me goed herinner) met allemaal streetfood kraampjes. Er komt ook regelmatig zo´n typisch bandje een tijdje spelen en dan met de pet rond. Zitten veel locals en vonden wij veel leuker dan de zona hotelleria in Cancun.
Oh en ik zou ook zeker gaan zwemmen in een Cenote, dat vond ik zo gaaf! Er zaten van die dr. fish visjes in het water die je dode huidcellen opeten en je kon aan een liaan het water in slingeren.