Dat formulier was ook wel echt compleet nutteloos, er stond ook op als je minimaal 1 vraag met ja kon beantwoorden dat je niet mee mocht, dus waarom zou je dan op Schiphol zijn
Het is ons gelukt! We waren 7:45u op Schiphol en zitten nu net 5 minuten in het vliegtuig. Uiteindelijk niet meer geupgrade hoor.
Kan wel janken na mijn mental breakdown gister.
Op naar NYC!
Super, veel plezier!!
Gelukkig, goede reis! Hoe lang hebben jullie er uiteindelijk over gedaan?
Goede reis!! Wij gaan over 6 dagenā¦aftellen!!
Ruim 1,5 uur voor bagage droppen en boarding pass, toen een ruim een uur sercurity en nog een kwartier douane.
Thanks iedereen!
Ah gelukkig! Veel plezier !
Iemand tips voor een hotel in Rome?
Hebben jullie tips voor weekendjes weg die misschien iets minder superbekend zijn zoals Keulen, Antwerpen etc. Iets dichtbij met de bus of trein?
Ik vond Lille leuk en dat ligt redelijk vlakbij.
Mechelen of Luik?
Ik vond Lille ook echt geweldig! Echt het Franse leven en dat zo dichtbij / vlak bij de grens.
Lille was heel leuk, had echt het gevoel hrlemaal in het buitenland te zijn ookal was het maar paar uurtjes rijden. Vond keulen opzich wel leuk, maar zoj daar eerder de natuur in gaan bij de moezel.
Wij sliepen in het Luxury on the river. Goede prijs, proper en op tien minuten van trevi, Spaanse trappen. Het is ook twintig minuten van Vaticaan.
Iemand in begin september in chalkidiki geweest en nog weet wat voor temperatuur het daar toen was? Wij zijn vorig jaar in juni geweest en toen was het lekker maar ben bang dat het in september net te fris zal zijn.
Wat fijn, heel veel plezier!!
Moest je je testbewijs nou op papier laten zien? Ik ga over 1,5 week naar NYC
Ik eind augustus en was echt nog hot. Achterin de 20 graden sowieso, elke dag volop zon en 's avonds ook lekker
Nee, wij hebben alles digitaal geüpload naar KLM en Delta en dat was genoeg, maar we hadden het wel meegenomen voor de zekerheid.
Thanks, jij ook alvast voorgenieten!
Ah super bedankt! Ik had deze op mijn lijstje staan toevallig met wat ik had gevonden!
Is iemand wel eens alleen naar Kroatiƫ geweest? Is dat een aanrader? En waar ben je precies geweest?