Hebben jullie tips voor weekendjes weg die misschien iets minder superbekend zijn zoals Keulen, Antwerpen etc. Iets dichtbij met de bus of trein?
Ik vond Lille leuk en dat ligt redelijk vlakbij.
Mechelen of Luik?
Ik vond Lille ook echt geweldig! Echt het Franse leven en dat zo dichtbij / vlak bij de grens.
Lille was heel leuk, had echt het gevoel hrlemaal in het buitenland te zijn ookal was het maar paar uurtjes rijden. Vond keulen opzich wel leuk, maar zoj daar eerder de natuur in gaan bij de moezel.
Wij sliepen in het Luxury on the river. Goede prijs, proper en op tien minuten van trevi, Spaanse trappen. Het is ook twintig minuten van Vaticaan.
Iemand in begin september in chalkidiki geweest en nog weet wat voor temperatuur het daar toen was? Wij zijn vorig jaar in juni geweest en toen was het lekker maar ben bang dat het in september net te fris zal zijn.
Wat fijn, heel veel plezier!!
Moest je je testbewijs nou op papier laten zien? Ik ga over 1,5 week naar NYC
Ik eind augustus en was echt nog hot. Achterin de 20 graden sowieso, elke dag volop zon en 's avonds ook lekker
Nee, wij hebben alles digitaal geüpload naar KLM en Delta en dat was genoeg, maar we hadden het wel meegenomen voor de zekerheid.
Thanks, jij ook alvast voorgenieten!
Ah super bedankt! Ik had deze op mijn lijstje staan toevallig met wat ik had gevonden!
Ja! Ik ben een dag naar Zagreb geweest en ik zat een aantal dagen in een kleine plaats aan de kust, Senj. Dat was best dichtbij het eiland Krk. Ik vond het aan de kust echt prachtig, heerlijk eten, mooie omgeving en heerlijke temperatuur (warm overdag maar met een flinke bries van de zee, eind aug/sept). Echt een aanrader, zou er zeker opnieuw heen willen.
Oh ik lees nu alleen, ik was samen met mijn ex dus weet niet hoe het is om er alleen op vakantie te zijn maar in het algemeen kan ik het dus zeker aanraden!
Ik ben in 2019 een week in Split geweest en vond dat echt een hele leuke stad! Goede combinatie tussen genoeg te doen in de stad zelf, naar het strand kunnen gaan, activiteiten in de omgeving en leuke restaurantjes. Wel echt mega toeristisch met veel Nederlanders helaas.
Voor wat meer rust en een strand direct onder je balkon: https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g1093546-d660076-Reviews-Ionian_Star_Hotel-Alykes_Zakynthos_Ionian_Islands.html
Ziet er top uit! Alleen onze week al volā¦
zijn echt al aan de late kant merk ik, krijg hier zoveel stress van haha! Ik haaaaat vakantie boeken.
Augustus! Dus wel precies in de schoolvakantie toen.
Herkenbaar, ik reageerde ook nogal laat onder je berichtje haha, maar moest toch even aan je denken. Hopelijk vinden jullie wat leuks!
Hoe was het? Zit aan Dublin (in combinatie met een andere plaats of stad) te denken voor de zomer.
Ik wil zo graag in juni iets van een stedentrip doen⦠Maar mān vriend wil liever niet vliegen, niet te ver rijden en niet te lang in de trein. Oja, varen houdt hij ook niet van. Sorry even een klaagpost, maar als ik dit topic lees, dan baal ik alleen maar nog meer.
Wat is āte langā? Het beperkt natuurlijk behoorlijk de mogelijkheden, maar er zijn ook leuke steden die met de trein/auto niet al te ver zijn.