Kan hij dan niet met opties komen?
Lekker alleen gaan anders? Of naar België.
Jawel, maar dan wordt het een huisje in NL/net over de grens van Duitsland en dat komt ook wel m’n neus uit inmiddels. Terwijl hij al heel veel landen heeft bezocht met het vliegtuig, dus snap niet zo goed waarom het nu een probleem is.
Ja is ook wel zo, maar ik wil wel verder dan dat.
Oh ja, stedentrip zou ik meer denken aan Berlijn-Praag-Wenen ergens in Duitsland overnachten en dan naar huis?
Ja dat is wat ik wil dus haha. IK wil een stedentrip, hij wil weer naar een huisje niet te ver weg.
Vervelend dag jullie beide wat anders willen, hopelijk kunnen jullie een compromis sluiten en een leuke vakantie hebben!
Ik heb ook familie leden die zo zijn (niks slechts) en hebben toen geregeld dat er elk jaar een ander besluit (ene jaar vliegen etc andere jaar wat de andere wil) misschien is dat iets om aan te dragen?
Met de trein naar Londen? Is iets van 3,5 uur in de trein. Je zou zelfs na een aantal dagen met de trein naar edinburgh kunnen gaan (4 uur in de trein)
Toch wel een beetje spijt dat we niet via Düsseldorf hebben geboekt hoop dat ze niet last minute gaan annuleren. Wij vliegen zondag 17 juli dus dan hebben noord en midden vakantie…
Hierop verder, je kan na London ook naar Brighton, Cambridge of Oxford gaan als je nog een anderhalf uur in de trein zit. Vooral Brighton zou ik aanraden! Wat zou je vriend van Newcastle vinden? Met de boot via Amsterdam, de boot is zelfs al bijna een cruise met restaurant en pub!
Iemand die wel eens naar Lille en omgeving is geweest?
Ga er een lang weekend heen dit weekend en tips zijn altijd welkom!!
Even terugscrollen. 4 dagen geleden ging het over lille
Oh ja sorry, ik zie het! Maar geen inhoudelijke tips verder, alleen dat het leuk was haha. Dat is wel al fijn om te lezen
In januari ging het nog over honeymoon (@Ouioui heb je iets geboekt, en zo ja waar ga je uiteindelijk heen?), wij hebben inmiddels geboekt in CR, maar heb nog wat twijfels over:
-moeten we qua planning echt rekening houden met regenseizoen? Of is het meer als in azie ff 2 uur regen en weer door? We gaan in juni; eerst la fortuna, monteverde en daarna naar de westkust, weten nog niet 100% waarheen
- heb je echt iets van hiking schoenen nodif, of is teva’s of sneakers voldoende
- hebben jullie tips/ervaring met auto huren? Lees wisselende verhalen.
Misschien @kleinmaargroot of @Loxodonta?
Of een andere geweldige tip/hotel/eten wat we jiet mogen missen?
Ik vond Puerto Jiménez heel leuk, voor de ara’s. En Tortuguero. Maar ik heb echt alleen toeristische dingen gedaan dus anderen weten vast betere hidden gems. Maar Costa Rica was echt een van mijn mooiste reizen, de natuur daar is echt crazy mooi
Ik had sneakers trouwens, tevas kan ook. Zeker voor die paden bij Monteverde
Ah leuk dat je geboekt hebt, ben benieuwd hoe je het gaat hebben! Wij hebben ook een reis geboekt, maar uiteindelijk naar Sri Lanka en de Malediven. Over 4,5 week vertrekken we, echt zin in!
Zijn hier mensen die met backpack hebben gevlogen zonder een flightbag?
Ik wil mijne niet meenemen omdat hij vrij stug en zwaar is, maar vraag me af of dat vaak fout gaat?
Ja ik meerdere keren! Had gewoon de loshangende riempjes aan elkaar vastgeklikt, slotje op de rits en ging verder helemaal goed
Ik vroeger, maar ik plakte sommige riemen wel vast. Nu doe ik het niet meer, ook al heb ik niet de lichtste flightbag van Decatlon.
Op groepsreis is er altijd iemand bij die geen flightbag gebruikt en gaat toch ook altijd goed.
In Sri Lanka is toch de noodtoestand uitgeroepen? Kun je daar nu gewoon nog op vakantie?