https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g187791-d13441066-Reviews-La_Vita_e_Bella-Rome_Lazio.html
Wij zaten hier, wel wat achteraf maar goed dichtbij alle ov mogelijkheden en ook veel gelopen
https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g187791-d13441066-Reviews-La_Vita_e_Bella-Rome_Lazio.html
Wij zaten hier, wel wat achteraf maar goed dichtbij alle ov mogelijkheden en ook veel gelopen
Iemand ervaring met Mallorca in oktober? Ik zoek een bestemming voor een zonvakantie in de herfstvakantie
Ik heb toen de sneltrein genomen, dag van te voren op het station zelf een ticket gekocht. Was voldoende plek, maar dit was wel in januari.
Wij hadden ook die sneltrein, dag ervoor idd kaartjes kopen op het station, je krijgt stoelnummers aangewezen dan. Dag zelf kan waarschijnlijk ook, bij ons was die trein super leeg iig, wel al jaren geleden. Vond het super chill, ruim en schoon en internet en wat te kijken, nul stress.
Ik ben een aantal jaar geleden begin oktober naar Mallorca geweest. Het weer was toch echt perfect, precies warm genoeg om op het strand te liggen en niet te heet om dingen te ondernemen. Ik zou wel even opletten naar welke plek je gaat, want Santa Ponsa was in die tijd overspoeld met gepensioneerden
@Bospaadje @piepeloi @anon22550354
Dankjewel allemaal!! Het is Sarajevo geworden
We gaan 6 dagen waarvan 4 volle dagen, als jullie nog tips hebben hoor ik het graag.
Bij Bascarsija burek (ispod saca heet het omdat het zo wordt gemaakt) en cevapcici eten
Hoe vond je je trip naar Bristol en Bath? Zitten daar nu ook naar te kijken voor de zomer. Sliep je in Bristol in een hotel?
Ja leuk! Kort, maar heel leuk. We waren er maar twee nachten natuurlijk, maar had prima langer kunnen blijven. We sliepen in het Marriot hotel in het centrum van Bristol. Was echt helemaal prima. Verder hebben we bij Stonehenge in de Stonehenge Inn geslapen in een soort pipowagen haha. Was een hele tacky pub met een paar slaapplekken. Wel goed verzorgd en leuk.
Ik ga deze zomer mee met the canoe trip, een weekje kano’en in Zweden.
Iemand dit reeds gedaan, die ik een paar vragen mag stellen?
Klinkt leuk! Willen (ruim?) een week naar Bristol met uitstapje naar Bath maar de hotelprijzen vallen me nog niet echt mee.
Liverpool/Manchester staan ook nog op mijn lijstje maar ben bang dat het weer te somber zal zijn
Van het weer ben je sowieso nooit zeker in Engeland haha. Maar klinkt goed! Ik vond het rondreizen daar ook wel heel makkelijk. De treinen rijden vaak genoeg in ieder geval.
Aangezien ik hier zelf om hulp kwam vragen over e-Sim in het buitenland, ook maar gelijk een update. Ik heb met Airalo een Maleise e-Sim gekocht en geactiveerd vlak voor ik vliegtuig in ging (30 dagen geldig). Werkt echt als een tiet! En dus ook via deze app esims voor andere landen beschikbaar (ook US en zo). Je kan me altijd even DM’en voor meer info of een kortingscode voor 3 dollar korting.
Vaak kan je ook in land zelf regelen en mss wel goedkoper, maar nu heb je dus meteen internet ipv eerst ergens heen hoeven.
Iemand nog leuke (local) tips voor Dublin? Ben er eerder geweest vanwege familielid die stage liep dus heb de meeste highlights gezien.
Azoren, Kaapverdie, Madeira?
Met de trein naar Howth en daar een wandeling maken. Of zo’n dagtrip boeken naar de cliffs of moher en/of Giant causeway
Ik heb dit een paar jaar geleden gedaan :)!
Ik ben vorig jaar geweest! Was echt geweldig.
@Meka en @Strelitza thx voor jullie reacties! Ga hier mijn vragen zetten: