Oh wauw, dat had ik niet verwacht!
En @monkeyslut
Ik moet nog de laatste paar dagen van mijn trip plannen (vijf dagen ongeveer) en zat ook te denken aan de combi Split + een eiland. Wel in augustus though, dus Hvar zal dan vast ook wel heel toeristisch zijn of niet? Heb ook gekeken naar verblijven in Starigrad of misschien zelfs het eiland Vis, omdat ik ook ergens wel zin heb om dan gewoon nog even te kunnen chillen en bijkomen van Zagreb/Split. Maar geen idee of dat leuk is
Is het een optie om van Rotterdam of Eindhoven te vliegen?
Hoe ver in Nederland woon je? De bus kan best heel goedkoop zijn! Maar wellicht enkel een optie als je in het zuiden woont qua tijd
Het kan, maar ik vind de vluchttijden dan niet zo gunstig.
@Eileen er moet een dreumes mee en dat wil ik hem en de andere passagiers niet aan doen. Een trein is dan toch net comfortabeler (en een vliegtuig sneller).
Heb je een auto? Met de auto is het via de tunnel ook prima te doen!
Wil ik m’n kind ook niet aandoen voor een weekendje weg, want het is wel ruim 7 uur rijden, maar zou ik voor langer wel overwegen inderdaad.
Ik denk dat we later gaan en alvast vooruit boeken met de trein. Maar ik vind het vooral stom dat de meest milieubewuste optie zó duur is. 600 euro zouden we nu betalen, en minder dan 200 voor het vliegtuig. Ik hoop echt dat ze daar wat aan doen.
Ik zou het nieeeeet weten haha. Maar het lijkt mij zelf wel een chille combi, alleen geen idee hoe het in het hoogseizoen is.
Ik heb net geboekt! Ik ga 22 juni
Canarische eilanden?
Niet dichterbij en misschien ook niet veel glijbanen maar wel luxe resorts: Zanzibar.
Ik heb een aantal jaar geleden Split, Hvar en Vela Luka gedaan en vond dat iig wel een leuke combi! Ook allemaal makkelijk te bereiken per boot.
Riu hotel in Tenerife?
Ben zelf niet in het Riu hotel geweest wel op Tenerife. Hebben een groot en leuk aquapark, mooie stranden.
Kaapverdie heeft mooie stranden en resorts. Er is niet zoveel te doen maar wat je beschreef kan daar wel.
Mauritius zou ook nog kunnen - hangt er wel beetje vanaf wanneer je gaat wat de prijzen zijn.
Sardinië?
https://www.tui.nl/riu-palace-bavaro-509329121/?clearmodel=1
Wij zaten 10 jaar geleden hier, wel in sensimar gedeelte. (Geen kinderen)
Was als huwelijksreis echt fantastisch! Wij waren er 11 dagen maar korter was voor ons ook prima geweest want er was niet veel te doen in de omgevinf, dus puur voor relaxen en genieten is dit leuk
Misschien ik Kamp vili iets voor je in Slovenië
Aquapark in Tenerife is wel echt de bomb gewoon.
Siam Park!
Dubai of Cyprus?
Vraagje: over een week vlieg ik met airfrance. Volgens de website zou ik een speciale (vega) maaltijd aan moeten kunnen, maar ik dat nergens selecteren? Het kan niet tijdens check in want dat is vanaf 24u van te voren en maaltijd aanpassen kon tót 24u vooraf.
Er staat mij iets bij van pre corona een vluch bij klm/airfrance waar dit ook niet kon, maar dat was omdat er sowieso vega optie was. Weet iemand dot toevallig van een recente vlucht met airfrance? Of waar ik dan in hemelsnaam mn maaltijd aan kan passen?