Reizen / Vakantie #2

En als je hier inlogt met je boeking? https://wwws.airfrance.us/information/prepare/pendant-voyage/repas-a-bord/repas-speciaux

Op die pagina staat wel iets over alleen voor business class, maar dat zou wel heeel gek zijn? Zelfs bij TUI kan je een vega optie aanvragen.

Ja daar zou het moeten kunnen (tot 90 dagen vooraf en uiterlijk 24u vtv), maar bij maaltijd staat dus ook geen pijltje om verder te gaan. Daaronder staat alles van lounge access, tot fietsen en dieren maar gwwn maaltijden :smiling_face_with_tear: dan toch maar de klantenservice bellen blegh.

1 like

Misschien via pc/laptop proberen. En anders bellen/via social vragen aan ze.

1 like

Ik heb zojuist een klm vlucht geboekt en daar heb ik wel meerdere maaltijd opties. Is je vlucht misschien te kort dat je alleen een snack ofzo krijgt?

1 like

Jij durft :stuck_out_tongue:

7 likes

Haha ja ik ben wel een beetje bang. Maar dit was een buitenkansje (via werk), dus ik probeer het maar gewoon.

2 likes

Iemand nog leuke Duitsland tips? Mijn vriend en ik hebben na volgende week een weekje vrij. We gaan dit jaar niet echt op vakantie (net een huis gekocht),maar we wilden nog wel even een paar dagen erop uit.

Ons plan is nu gewoon de auto pakken en op de bonnefooi. Ik wil heel erg graag doorrijden tot de Eibsee, maar m’n vriend vind dat wat te ver. Cochem lijkt me ook wel een leuke plaats om aan te halen en niet te ver.

1 like

Ik vond Freiburg echt heel leuk! Gezellige terrasjes en biergartens met mooie uitzichten, een historisch centrum, veel hoogteverschillen en super groen. Als je ‘s ochtends op tijd vertrekt ben je er begin van de middag al! Omgeving is ook mooi.

Heidelberg vond ik ook leuk, wel echt meer een stad (met een universiteit), maar ook mooi, veel bruggen, kasteel, gezellig centrum met leuke pleintjes en winkeltjes.

Heb je trouwens ook Luxemburg overwogen? Dichtbij en toch echt vakantie en heb er echt niks lelijks gezien, haha vond alles mooi!

4 likes

@Jadatdus +1 voor Luxemburg, prachtig daar!

2 likes

Ik vind Saarburg een leuke uitvalsbasis. Wij zijn al meerdere keren naar dat Landal park daar geweest, moet je van houden natuurlijk, en heb ook een keer via Traumferienwohnung ofzoiets een benedenverdieping van een huis in Saarburg gehuurd. Vanaf daar zou je naar Cochem en Luxemburg kunnen (Saarburg ligt echt vlak tegen Luxemburg aan) en ook naar Trier. Idar Oberstein is een leuk dorpje als je geïnteresseerd bent in grotten en edelstenen. En daarnaast kan je er natuurlijk ook mooi wandelen.

Wordt de vlucht ook daadwerkelijk uitgevoerd door Airfrance? Ik had geboekt bij KLM en de vlucht werd uitgevoerd door Delta, toen kon ik de maaltijd ook enkel bij Delta zelf wijzigen.

1 like

Ik heb KLM maar kan überhaupt nergens een maaltijd kiezen? Wordt gewoon door KLM uitgevoerd en probeer t in de app.

2 likes

Hangt er vanaf of je binnen europa vliegt of naar buiten europa

1 like

Luxemburg doen of inderdaad omgeving Cochem/Eifel is ook heel mooi.

1 like

Voor komende zomervakantie ben ik een rondreis door Denemarken aan het uitstippelen. Heeft iemand misschien nog tips voor leuke/bijzondere hotels? Regio maakt niet uit :blush:

1 like

Buiten! Naar de VS

1 like

De vlucht is 12uur dus hoop toch wel op wat te eten haha🫣

@George goeie dat ga ik even checken!

Dan hoor je wel een dieetwens door te kunnen geven!

2 likes

Oh wacht dieetwens kan inderdaad wel nu ik beter kijk. Maar dan is 't dus alsnog een verrassing wat je precies krijgt?

2 likes

Ja klopt! Je kan alleen een dieetwens/allergie opgeven. Verder heb je geen idee wat het wordt.

1 like