Heeft iemand ervaring met een vetsin allergie en een reis naar Azië (korea/japan)
Thanks voor de tips! De rest ook bedankt (weet niet hoe ik iedereen in één bericht kan taggen/reageren)
Luxemburg is wel een goeie optie!
Rügen, een schiereiland van Duitsland, is ook prachtig! Prachtige witte krijtrotsen, stranden, natuur en bos, cultuur. Voelde niet Duits, haha.
Haha thanks voor de tip! Ziet er ook heel erg mooi uit. Duitsland is eigenlijk inderdaad zo veelzijdig. Nooit echt bij stilgestaan.
Ik kook veel Koreaans en ook wel japans en het is geen ingredient wat ze gebruiken, maar ik weet niet of ze het in restaurants ook echt niet gebruiken. Denk eigenlijk dat het wel goedkomt! In Japan hechten ze veel waarde aan goede kwaliteit ingrediënten, denk ook niet dat het daar snel wordt gebruikt
Mijn vader reageert ook heel slecht op vetsin (wordt daar heel benauwd van) en is meerdere malen in Azië (Indonesië, Maleisië en Thailand) geweest en heeft daar er nooit last van gehad.
Als je over 3 uur op moet staan voor vakantie, zouden jullie dan wakker blijven of toch even slapen? Ik vind allebei de opties kut en kan niet kiezen
Ik zou wakker blijven! Anders zou ik straks gevoelsmatig wakker worden in het jaar 3000 ofzo. En misschien kun je tijdens de reis nog slapen?
Ja daar ben ik dus ook bang voor haha. We vliegen alleen pas om 06:00 dus daarvoor slapen gaat niet echt.
Oeh dat is echt heel de nacht door. Heftig! Misschien wat later op de avond een powernap doen en zorgen dat je max. 20 minuten dan slaapt?
Ja dat is wel een goeie denk ik, bedankt voor de tip!
Heeft er iemand een leuke tip voor een camping met huuraccommodaties ter hoogte van Stuttgart?
Van de zomer gaan we richting Italië en halverwege willen we een dag of 3 op een camping of vakantiepark staan…
Zeker! Ik was er vorig jaar en heb toen deze tips gepost: Reizen / Vakantie (Deel 1) - #4708 door Elafonisi
Ik heb in september een weekje vrij en wil graag dan met mijn vriend ergens in Europa een paar dagen gaan wandelen. Mooie natuur, fijne slaapplaats, lekker eten en goede hikes. Dat is de enige wens haha. Vorig jaar zijn we in Cinque Terre geweest. Hebben jullie een mooi idee? Ik kom op de lijstjes alle standaard dingen wel tegen, die ook prima het overwegen waard zijn, maar iets minder ontdekte pareltjes zijn altijd leuk. Omdat het september is, wel het liefst iets waar de kans op mooi weer best goed is.
Ah dankjewel! Heel uitgebreid ook
Gran Canaria! Ik ben er nu Het zuiden zit vol resorts/party spots, maar het binnenland bijv is zo mooi. Heel erg geschikt voor hikes. Het hele eiland is zo groot als de provincie Utrecht dus ook voor >2 weken leuk
Misschien het noorden van het Gardameer? Daar zouden ook mooie hikes moeten zijn
Is er iemand weleens in Rimini geweest? Ik ken het eigenlijk alleen van horen zeggen als feestbestemming, maar is het ook leuk als stel? Ben op zoek naar een bestemming voor een strandvakantie in Italië waar je ook zonder auto uit de voeten kan. We willen graag overdag lekker aan het strand/zwembad liggen en ‘s avond uit eten kunnen, dus ergens in een stad of levendig dorp zou fijn zijn. Alle tips zijn welkom!
Ik ben er voor een dagje geweest. Vond het vreselijk, supertoeristisch en heel brede stranden maar rijen vol met van die bedjes en parasols. Kan wel zijn dat ik bij het meest slechte stuk was, maar ik was met de trein dus had niet veel keuze qua strand.
In een ver verleden heb ik vanuit een huisje in het binnenland de kustplaatsen pesaro en ancona bezocht. Ik vond dat echt van die leuke Italiaanse stadjes en volgens mij was het strand daar ook goed, maar dat weet ik niet meer precies.
Ravenna is trouwens ook leuk om te bezoeken!
Wij gaan in september weer naar New York (net terug, maar vriend heeft heimwee haha), maar ik wil het combineren met een warme (betaalbare) zonnige andere locatie om tot rust te komen. En waar weer rechtstreeks wordt teruggevlogen naar Schiphol.
Miami, LA (duur) en Hawaii (te ver) vallen al af.