Dat gaat meestal om babyvoeding, medicatie etc. Waterflessen mogen nu meestal wel mee trouwens , maar het probleem met de lange wachttijden zit hem vooral in die check van je handbagage dus ik zou zeggen neem het risico niet en maal het jezelf en andere wachtenden zo makkelijk mogelijk
Ik ga onverwachts dit weekend naar Marseille. Heeft iemand toevallig tips voor leuke restaurantjes en cafés voor ontbijt/lunch/avondeten en een drankje?
Blijf je in Marseille of ga je in het zuiden touren? Ik zou graag een keer Marseille > Cannes > Antibes > Nice en Monaco willen doen. Iemand die dit eerder gedaan heeft en tips heeft over wat de moeite waard is en wat beter over te slaan?
Nee ik blijf echt in Marseille. Ik ben er te kort om meerdere plekken te bezoeken, maar wel een leuk idee voor als ik een keer langer vrij ben!
Op zich redelijk goed nieuws voor iedereen die met KLM vliegt. Ze geven aan dat ze de ticketverkoop voor de zomer terug hebben geschroefd en daarmee waarschijnlijk al te kunnen voldoen aan het max aantal vertrekkende passagiers, dus ze gaan vooralsnog geen vluchten annuleren. Het blijft toch wel spannend, maar dit is al fijn!
Ik ga volgende week een paar dagen naar goteborg
Iemand toevallig nog tips voor leuke dingen om daar te doen? (in de omgeving mag ook, ik heb een auto)
Sowieso Haga (oude stadscentrum), maar daar kom je denk ik sowieso wel. Er is volgens mij op zaterdag ook een farmers market.
De botanische tuin is ook mooi om te bekijken. Het moderne kunstmuseum ook.
Verder weet ik niet zo goed qua restaurants/cafes, is al een tijd geleden dat ik er ben geweest!
En in de buurt absoluut de archipelago bezoeken!! Echt prachtige natuur. Ik ben zelf weleens op Tjörn en Orust geweest maar dat is een stuk noordelijker dan Goteborg (wel grote eilanden waar je kunt wandelen zonder iemand tegen te komen, bosrijk etc), maar bij Goteborg zelf heb je ook een eilandengroep. Hönö etc kan je met de pont komen incl. auto en zuidelijker (Brännö etc.) zonder auto maar ook pont. Moet je even kijken wat je wilt (beetje dorpjes bezoeken of echt wandelen in de natuur) welk eiland daarbij past.
Het blijft idd spannend, voor “mijn” vlucht zijn gewoon nog kaartjes te koop. Vind het maar vaag allemaal haha.
Eens met @Evenveel, absoluut de archipelago bezoeken! Je kunt echt super gemakkelijk vanuit Göteborg zelf naar Saltholmen met de tram, heb zelf Styrsö bezocht (mocht je de auto willen laten staan). Verder ook eens met de Botanische tuin en Haga. Voor een uitzicht zou je Skansen Kronan nog op kunnen. Helaas niet echt eet tips voor je want heb natuurlijk niks opgeslagen van afgelopen zomer
Kun je niet vanuit Eindhoven, Maastricht of Dusseldorf intl naar Dublin?
Echt?? Ben dtabnog nooit tegen gekomen. Waar vind ik die en welke maatschappij ?
Ging toen over van New York vliegen naar bv de abc eilanden. Naar Nederland vanaf de abc eilanden is het zeker 9 a 10 uur vliegen.
Ik ga in Juli naar Boedapest en ik zag dat er een feest is in een badhuis genaamd Sparty. Is iemand hier ooit geweest? Is dit leuk? Hoor gemengde verhalen
Haha ik was wel geïntrigeerd omdat ik wel eens overdag naar zo’n badhuis in boedapest ben geweest, maar ik las in een review dat 90% van de bezoekers van die nachtclub/badhuis man is en dat kan ik me ook precies voorstellen bij zo’n pool party. Lijkt me echt zo’n plek waar je je als vrouw echt onveilig voelt
Vond dat badhuis bezoeken toen ook al best een rare ervaring haha, superdruk en je zit met z’n allen een beetje te weken in dat water… nahh 1 keer leuk maar niet nog een keer.
Ik ben inmiddels al behoorlijk vaak op de bonnefooi naar Italië geweest in het hoogseizoen en nog nooit problemen gehad! Alleen rond de meren kan het wat lastiger zijn en is het soms slim om even vooruit te bellen, maar in mijn ervaring is het echt heel goed te doen.
Ik ben vorig jaar op de bonnefooi naar Italië geweest en dat is me eigenlijk best wel tegengevallen… Maar goed we hadden echt helemaal geen plan en we zaten uiteindelijk dus wel rondom de meren. Bij ons zaten veel campings vol, en achteraf hadden we echt op leukere plekken kunnen zitten. Maar een vriendin ging in dezelfde periode, ook op de bonnefooi en die heeft juist een topvakantie met fantastische campings gehad. En een eerder jaar heb ik ook zonder te plannen een hele leuke vakantie gehad. Dus ja, gewoon pech denk ik?
Dus wellicht het Gardameer vermijden haha
Meestal altijd wel even Lago Maggiore en Milaan, en afgelopen jaar heb ik rond Bologna en Piombino gezeten en andere jaren ook wel rond Ravenna, Florence en Napels. Dus van alles wel eigenlijk haha, Florence was wel wat lastiger maar uiteindelijk toch gelukt om iets te vinden daar, en aan het Lago Maggiore heb ik een favoriete camping dus meestal bel ik daarvoor wel even vooruit. En soms als ik graag in een hotel/hostel in een stad wil zitten reserveer ik de dag voordat ik daar aankom iets via booking ofzo.
Ik zoek nog een leuke camping bij Lago Maggiore. Zou je jouw favoriet willen delen?
Hebben jullie tips voor leuke plekken om te bezoeken of campings/andere accomodaties in Tsjechië?
Ik lees mee