De rijen zijn inderdaad voor de security
Er is gewoon een algemeen personeelstekort. Toen ik vloog hadden we online al ingecheckt en moesten we alleen nog even de koffer droppen. Alleen was er maar één rij voor onze vlucht voor inchecken/bagage droppen waardoor het dus niets uitmaakte
Iemand recent via DĂŒsseldorf gevlogen? Wij vliegen over 2 weken(binnen europa). We hebben bagage bijgeboekt maar ik twijfel of het niet een beter idee is om extra handbagage bij te boeken. We hoeven niet superveel mee, hebben wasmachine op bestemming. Enige nadeel is dan dat we de buggy niet kunnen incheckenâŠ
Ik ben wel bang dat we 2x lang in de rij zullen staan met 4 kleine kinderen en dan de vlucht missen.
Daar stonden we ook, inchecken was aan een improvisatie balie voor deze dingen. Iedereen moest dus langs die balie (kijken of je wel/niet al ingecheckt was) en dan moest iedereen de koffers zelf doen.
Vraagje. Wij gaan voor het eerst naar oostenrijk op vakantie (tirol). Volgende week met het warme weer. Voorspelling is tussen 25 en 29 graden daar. Wat voor kleding heb je nodig? Ik begrijp dat het snachts flink kan afkoelen en dat het hoger op de berg kouder is. We gaan met dochter van 1 en gaan niet hiken ( wel met de kabelbaan omhoog en daar rond kijken en eten). Ik dacht het is warm dus korte broek en shirtje. Maar online lees ik dat regenjas en fleecevest ook in de zomer nodig zijn? Iemand ervaring? Ga ik daar echt een spijkerbroek en fleece nodig hebben?
Boven met de kabelbaan kan het wel koud zijn en mistig, maar gewoon een lange broek en herfstjasje zijn dan prima. Je ziet ook mensen met mutsen/handschoenen maar dat is overdreven haha, fleecevest vind ik persoonlijk ook wat overdreven. Scheelt wel hoe hoog je gaat natuurlijk. Ik zou gewoon de gemiddelde Nederlandse week met die zelfde temperaturen aanhouden en dan 1 setje voor boven op de bergđ
Gewoon zomerkleding! Wij komen er net vandaan en gingen ook wel de bergen in en ook op 3000 meter hoogte droeg ik een sportbh met een shortje omdat het zo warm was (zon scheen wel flink).
In de avonden koelde het wel af, maar dan trok ik gewoon een sweater over mn topje, maar hoefte niet echt een lange broek aan.
Met regen koelde het wel echt af, dus dan is lange broek wel lekker, maar als de voorspellingen goed zijn, hoef je echt niet meerdere lange dikke broeken mee hoor
Even mijn ervaring met Eindhoven Airport delen, ik vloog gisteren. Was bijna 3,5 uur vantevoren aanwezig. Koffer inchecken kan pas 3 uur voor je vlucht vertrekt, eerder kan echt niet (zelfs 3 uur en 3 minuten ervoor gaf die machine een foutmelding). Mijn vader was ondertussen al voor me in de rij voor security gaan staan. Vervolgens 3 uur lang in de rij gestaan, ze kwamen op een gegeven moment wel mijn vlucht eerder uit de rij halen en dan mocht je naar de fast track. Maar daar moest je wéér in een lange rij. En omdat de gate al bijna dicht ging werden we daar weer uit de rij gehaald en mochten we vooraan aansluiten. Maar man man man, wat een stress. Ik was alleen met een klein kind en het was echt een hele onplezierige ervaring. Gelukkig hebben we de vlucht gehaald en ik ga nu voorlopig niet meer vliegen. Ben er even klaar mee haha
Zag van de week een tiktok met aan Schiphol grenzen praktijken (maar net tandje minder) maar ook ruim 3 uur bezig.
Echt niet fijn nee! Was er ook een rij voor het inchecken van de koffer? Ik twijfel nu om maar gewoon met alleen handbagage te gaan, maar vraag me af of dat iets uithaalt (naast eerder in de rij kunnen voor security, maar dat vind ik ook een lastige want ze roepen niet voor niets op om niet meer dan 3u eerder te komen).
Wat lief dat je vader je hielp, of ging hij mee? Nou ja het leest alsof hij je hielp en dat vind ik wel super lief
Er was ook een rij voor het inchecken van de koffer maar die was maar kort (10 minuten max).
Ik had het idee dat er heel veel mensen waren met alleen handbagage, die langer dan die 3 uur voor vertrek in de rij gaan staan. Er stond bij security iemand voor mij wiens vlucht pas een uur later dan die van mij vertrok, en ik snap echt niet hoe dat kan. We stonden exact 3 uur voor vertrek in de rij dus zij is dan 4 uur voor vertrek in de rij gaan staan. Ze was not amused dat we uit de rij werden gehaald om voor te gaan, maar het komt juist doordat mensen langer dan 3 uur vooraf naar het vliegveld komen dat ik mijn vlucht bijna had gemist.
@Twijfelaar Hij vloog niet mee, was er alleen om te helpen. Hij is meer dan 2 uur in de rij blijven staan met mij (en kleuter) Tot we onze boarding pass moesten scannen.
Dankje! Ik wil niet zoân persoon zijn die veel eerder komt en dus alleen maar meer onderdeel is van het probleem en volgens mij heb je daar dus ook weinig aan als mensen achter je uit de rij worden geplukt. Ga kijken of ik alles in handbagage krijg, moet vast lukken.
En lief van je vader inderdaad
Hebben jullie tips qua tassen voor onder je stoel in het vliegtuig? Ik ga een aantal daagjes weg en ik wil eigenlijk precies een tas die mag volgens de afmetingen, zodat ik lekker veel kan meenemen.
Neem een kussen mee maar prop de sloop vol met kleren
Lifehacks!!! Ik dacht er ook maar aan om 5 shirts aan te doen en een trui eroverheen. Waarom niet
hahaha dan stik je de moord als je komende week gaat (vanuit nederland)
Ja das waar hahaha. Ik ga naar Stockholm en het is daar volgens mij iets van 23 graden ofzo, maar moet dus echt nog wel een lange broek meenemen. Dat is wel beetje jammer in zoân kleine tas
All time favorites!
Ik heb laatst de âkleine shopperâ aangeschaft, maar die is echt al heel ruim en mag altijd mee als handbagage. Heel blij met de tas ook