Heb je al een airbnb voor Belgrado gevonden? Anders heb ik nog wel eentje die in het centrum ligt en goedkoop is. Ik weet niet waar je van houdt qua eten om je tips te geven
Oh nee nog niet gevonden, tip voor airbnb is nog welkom!
Ik eet vega, dus als je tips hebt voor leuke restaurantjes die ook lekkere vega opties hebben zou ik ook heel chill vinden!
En mocht je andere leuke plekken in Servië weten; ook welkom haha!
Poh ja, echt een aanrader
Brigitte 's Central Apartment-Pedestrian Zone - Airbnb
Hier ben ik in juni geweest en ik vond het echt een hele fijne locatie. Het ligt in het centrum, alles is dichtbij maar je hebt toch geen geluidsoverlast. Als je in Belgrado bent zou ik ook Hram Svetog Save gaan bezoeken als dat je interesseert, ik vind het heel mooi.
Wat betreft eten, ze houden heel erg van vlees daar Ik vind Franš een goed restaurant, misschien ietsjes duurder maar veel keus. Daarnaast heb je Ahimsa en Zdravo Ljubavi. Daar heb ik goede dingen over gehoord.
Ik vind Novi Sad ook een mooie stad waar je een dagje doorheen kan struinen. Ik weet niet waar je interesse verder ligt om je te adviseren
Top, dankjewel!
Wij hebben P4 gereserveerd voor de auto op Düsseldorf. Normaliter gaat de skytrain vanaf 3.45 uur. Wij willen iets eerder komen ivm de drukte dus zijn er waarschijnlijk rond 3 uur.
Weet iemand hier of het ook goed te lopen is naar de terminals?
Ik denk dat het een minuut of 10 is naar de dichtstbijzijnde ingang, maar het ligt een beetje aan welke terminal je moet hebben, de andere kant van het vliegveld is ook nog best weer een eindje lopen.
Na jarenlang altijd via via een tent te hebben geleend wil ik dit jaar eens een eigen! Zeker nadat afgelopen jaar de geleende tent lek bleek…
Heeft er iemand een tip voor een fijne? Ben op zoek naar eentje waar je makkelijk met twee personen in kan, niet te zwaar, liefst binnen ook in kan staan en waar je ook als het regent chill in kan zitten.
Dit is echt mijn droomtent, maar zo duur (en zwaar)
(de kuifmees van de waard)
Nouja we gokken het er maar op, zijn het liefst wel net wat eerder. Misschien rijd ‘ie wel extra door de drukte
Jaa die had ik ook al gezien! En ook redelijk betaalbaar, maar ik dacht, wellicht zijn er andere merken waar ik niet aan gedacht heb.
Enige wat me daarvan wel tegenhoudt is dat we naar een camping zonder elektriciteit gaan, dus dat is niet die pomp niet zo handig
Ik ben heel blij met onze coleman cook 4
Novi Sad is echt een leuke stad (wel in een halve dag bekeken maar oke)
En verder naar Uvac national park. Daar leven gieren en de rivier kronkelt daar heel mooi!
Vorig jaar heb ik de Bardani Prestige aangeschaft, een katoenen tent waar ik makkelijk kan staan.
En ik zie dat ze ook de Bardani Greenland 320 hebben, die heeft wel wat weg van je plaatje.
Ik wilde ook graag een soortgelijke tent als jij laat zien, ik vind ze zo charmant en sfeervol. Maar uiteindelijk ben ik voor gemak gegaan en heb ik voor een opblaasbare tent van Decathlon gekozen. Bewust ook geen katoen zodat de kans op schimmel kleiner wordt. De tent is heel makkelijk op te blazen met een handpomp (makkelijker dan een luchtbed inderdaad) en was goed betaalbaar (350 euro). Mijn vriend is 1.92 en kan staan in het voorste gedeelte. Het is de AirSeconds 4.1 Fresh en black (zoiets).
Ik ga voor het eerst alleen vliegen en vind t erg spannend. Ik vlieg met alleen handbagage en heb een koffertje die aan die maten voldoet. Mag ik een rugtas als accessoire meenemen? Van de klm mag ik een handtas/laptoptas meenemen maar kan nergens vinden of een rugtas ook kan.
Ligt aan de grootte van je tas. Meestal noemen ze het een persoonlijk item en als het niet te vol/zwaar is komt het vast wel goed
Even reactie op mezelf - mocht iemand er wat aan hebben-; zijn bij Lago Maggiore & hele fijne camping (camping lido cannero) op de bonnefooi! Ligt pal aan het meer, schoon en groen gebied.
Ik heb 2x met KLM gevlogen de afgelopen 3 weken en heb beide keren een (te grote) rugzak mee gehad als persoonlijk item
Hey allemaal, weet iemand toevallig leuke uitgaansplekken in Berlijn? Vooral ook op de maandag en dinsdag.