Restaurant tip topic

Ja, ik zag dat ze ermee stoppen! Gelukkig is er nu al een opvolger die nu een tweesterrenrestaurant in Zwitserland heeft, dus de kwaliteit zal wel heel goed blijven. Maar of ze die drie sterren ook kunnen behouden…

1 like

Ik heb geen klacht, dat zou ik hebben als er een haar in het eten zat ofzo. En dat zou ik gewoon daar aan geven. En tis niet dat ik daar nu nog vaker ga eten, want zal nu wel die tent zijn waar m’n man voedselvergiftiging opliep.
Ik heb ze net een mail gestuurd om ze te informeren.
De laatste x dat m’n man vlees at in een restaurant viel het wel verkeerd, @luzarl maar dat was niet te vergelijken met de klachten die die nu had.

Ooh ik had trouwens gegoogled op mail sturen na voedselvergiftiging en zo kwam ik bij de nvwa.

1 like

Ja alleen maar goed om te weten dat die optie er nu is!

Thanks! Bilbao gaan we helaas niet redden, maar Kokoxta ziet er al heel goed uit!

2 likes

Heb zojuist gereserveerd :grin:

1 like

Wat is momenteel het leukste/lekkerste restaurant in centrum Amersfoort?

Ik ga wel eens naar Hete Kolen, Dara, Habibi of t Kannetje.

2 likes

Hete kolen!!

2 likes

Helaas al vol!

@FredPaillet helaas wil mijn gezelschap geen arabische/oosterse keuken.
Ga nog even Het Kannetje voorstellen.

Rauw is ook lekker maar niet in het stadscentrum.

Het wordt toch Habibi. :sunglasses:

3 likes

Ik heb laatst heel lekker gegeten bij Het Lokaal, niet in het stadscentrum maar wel dichtbij het station (Eemplein)

4 likes

Ziet er goed uit! Optie voor de lunch! :blush:

1 like

Juffrouw Jacoba vind ik ook een leuke lunchplek! En de winnares van HHB heeft een mooie lunchroom in Amersfoort: Anna’s Smaakatelier.

3 likes

Meer mensen die er weer niet doorheen kwamen bij de nieuwe winkel?? :sob::sob: mijn plekje was steeds al weg voordat ik kon betalen

1 like

Ah balen zeg! Ken je misschien mensen die mee willen? Het lukte mij vorige keer wel met 4 personen, voor 2 zat alles al vol.

Ik heb vanmiddag Noma geprobeerd, ik zat om 3 uur stipt in het reserveringssysteem en toen was alles ook al weg. Ik sta voor 4 dagen op de reservelijst, ben benieuwd of dat nog wat gaat worden.

2 likes

Pollevie in Den Bosch. Van t weekend geweest en zoooo hard genoten

2 likes

Hmm een vriendin van mij lukte het ook niet, maar ik weet niet of zij en haar vriend met mij willen. En een andere vriendin gaan met haar ouders en is het wel gelukt! Ja met meer personen maak je dus wel echt meer kans. Ik heb me ook op verschillende data op de reserve lijst gezet!

En jammer van noma. Hopelijk komt er wat vrij!

3 likes

Ja wij zijn er vorig jaar geweest en ik vond het eten lekker, maar inderdaad ook weer niet zo megagoed of speciaal. De ervaring an sich wel echt heel bijzonder hoor, maar qua eten zijn er een boel plekken in Amsterdam waar je meer waar voor dat geld krijgt vind ik.

In zijn geheel vond ik het kantje boord qua prijs-kwaliteit maar het is wel een avond die we niet meer vergeten.

Oh en wij kregen wel gewoon een dessert, die spritsen waren een extraatje.

1 like

Wij zijn recent ook geweest! We hadden het cadeau gekregen en het is natuurlijk ook wel een uniek restaurant. De ervaring vonden wij ook heel leuk, het (winter in ons geval ) restaurant heeft een super knusse uitstraling en de wijnkeuze was goed en uitgebreid. Maar inderdaad; het eten viel ons een beetje tegen, en de service daar ook. Als je van fine dining houdt of dat verwacht dan zou ik het niet perse aanraden voor wat je er nu voor moet betalen. We kregen op de boot terug een taartje en daarna spritsen bij de koffie. Zaten in elk geval wel goed vol toen we terug kwamen :blush:

2 likes