Dit hoort eerder in het sekstopic maar daar kan ik nu niet in. Heeft er iemand aanraders voor glijmiddel voor de gevoelige huid? Ik gebruik nu die basic Easyglide op waterbasis maar die prikt/brandt soms en wil nu liever iets op siliconenbasis want dat schijnt beter te zijn voor de gevoelige huid.
Deze gewoon?
Niet op siliconenbasis maar dit is echt een heel basic glijmiddel, ik gebruik hem echt al jaren en ook voor mn bekkenbodemfysio
Pjur is top!
Die @Luzarl noemt wordt ook door mijn huisarts gebruikt bij onderzoeken en zij adviseerde hem mij ook. Dus ik denk dat die wel goed zal zijn! En anders Pjur zoals @max en @pastelzwart zeggen, alleen vind ik Pjur niet echt ‘glibberig’. Het is meer smooth dan nat zeg maar, dus ik vind het wel een ander effect geven.
Ja het is idd medisch spul. Echt niks sexy aan maar gewoon wel heel fijn en lekker goedkoop
Is het bij Zara normaal dat kleding vol kreukels en zonder zakjes wordt geleverd vanuit de webshop? Koop hier niet vaak dus ben verbaasd over wat ik ontvang.
Zonder zakjes klopt wel in ieder geval.
Wel als het een set is. Ook als die set incompleet of incorrect is.
En wat staat er hierover in de voorwaarden? ik begrijp je irritatie.
Bestaat er een ‘ik ben geen vis’ variant voor hoesten?
Dit is meestal het enige dat bij mij werkt:
ik ben geen zeehond
Ga het vanaf nu even proberen.
Haha ok een suffe vraag. Ik vind dit filmpje en het muziekje en de vrouwe wel mooi. Alleen ik snap het niet. Die laatste zin “i’ve been trough that shit”
Wat bedoelt ze daar nou toch mee en waarom is het grappig
Aaaah haha tnx!
Ik vond erna dit filmpje en dat verklaart het ja. En ze heeft gelijk
Kan je niet via de huisarts een doorverwijzing krijgen om dit te laten herstellen?