Review je nacho's

Hier moet ik heen.


Deluxe nachos bij Café Bloem in Sittard.

Plus: Mega portie, lekker veel kaas, veel jalapeños :drooling_face: en 3 dips.
Min: Niet alle kaas was gesmolten en nep guacamole uit een potje.

7,5

5 likes

Ik had echt teleurstellende nacho’s gisteravond:

Geen guacamole en alles gedrénkt in vloeibare kaassaus :sob:

3 likes

Zonde van de calorieën.

3 likes

Woooow wat een trieste bedoeling. Terwijl hun gin tonics wel heel goed zijn.

1 like

Al die snippertjes ook. Lijkt wel alsof er al een berg vanaf is gegeten :frowning:

1 like

Gisteren nacho’s gegeten bij de huismeester in Rotterdam. Waren echt lekker. Er zat ook kaas etc tussen een laag chips. Dus er zat tenminste niet alleen kaas over die bovenste chips. En de guacamole was ook echt lekker.

Helaas geen foto.
Cijfer: 8

Een staande ovatie voor de nachos bij Hardrock cafe in Praag. Zo ziek veel en room, guacamole perfect in verhouding. Ook kaas er tussen. Heb dezelfde schotel in Londen besteld maar die vond ik ietsje minder. Is voorgerecht maar je red het niet op. Echt een 8,5 /10.

1 like

@sjem Bij deze!

Vanavond nacho’s gegeten bij Mr. Mofongo in Groningen. Ik ben niet zo’n expert als jullie, eet ze bijna nooit, maar ze waren wel erg lekker hoor! Had iets meer tomatensalsa bij gemogen, maar verder prima!

€5,50 per portie trouwens.

11 likes

Zo´n zin in nacho´s en ik ga ze vanavond maken. Heerlijk. Verheug me er de hele dag al op.

Uiteraard met een dekentje op de bank en kaarsjes.

2 likes

Hebben jullie nog tips voor lekkere kaas?

1 like

No shame in my neppe cheddar game (voor die cheapass country cow van de ah)

Hele jonge kaas (die smelt lekker goed) en dan óók nog cheddar. Of nepplakjes of verse en dan geraspt :drooling_face:

Of met een kaassausje erbij / erover

I


Goede nachos, veel kaas met lekkere salsa. Alles goed opgebouwd dus genoeg over na de eerste laag. Enige minpunt was dat ze er geen guacamole bij serveerden.

Is bij KobusKuch in delft. Ongeveer 7 euro. Geef het een 8/10, want miste de guac wel erg en kregen vrij weinig in vergelijking met de vorige keer. Desondanks wel genoeg voor snack voor twee personen.

7 likes

Bij De Groene Vlinder in Amsterdam! Flink grote bak en genoeg dips. Enige puntje van kritiek is dat de cheddar nog iets beter verdeeld had mogen worden. Kost €8,50 en is echt veel! 9/10

7 likes

De nachos bij ijver in Amsterdam zijn echt top, vooral de ‘kazige’. Toppings die er niet op horen, maar smaakt geweldig. 10/10. De andere soorten zullen vast ook lekker zijn.

5 likes

https://www.parakeetamsterdam.nl/

Wie offert zich op?

2 likes

:raising_hand_woman:

1 like

Aanradertje, vooral die met kip.

Ik offer me wel op voor de vega optie