Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Hier moet ik onredelijk hard om lachen.

20 likes

hahaha ‘tot nooit :-1:

13 likes

Ik word doodgegooid met Halara reclames op insta en was benieuwd geworden dus ging reacties lezen :skull:

25 likes

Ik zit hier echt zo om te gniffelen. Jongens, het is een GEL lak :nerd_face: … die mensen maar wachten en wapperen met hun nagels.

23 likes

https://www.instagram.com/reel/CvJ9EsDLMSu/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
“I’ve seen better Eiffel Towers” :smiling_face_with_tear:

5 likes

Wat is dit product? Bescherming tegen :eggplant: klinkt perfect! :joy:

1 like

Dit kon je vroeger in Nederland ook kopen. Werkte perfect! Het apparaatje verspreid de vloeistof in de lucht en de :mosquito: vallen er dood van neer. Vergif dus.
Werd uit de handel gehaald want tja, hoe goed is dat voor jezelf als je dat in je slaapkamer aan zet.
Toen kwam hetzelfde apparaat maar dan met citroen geur. Werkte dus niet meer.

6 likes

Voledege seport nog wel :muscle:t2:

5 likes

Die met gif worden nog steeds verkocht hoor! Bijv Roxasect bij Kruidvat. Volgens mij was het een bepaald bestanddeel wat destijds verboden werd maar andere bestanddelen zijn nog wel toegelaten.

Die met citronella idd niet kopen want die werken niet.

3 likes

Dan ga ik toch eens kijken! :mosquito: :hocho:

1 like

Mijn digipas apparaat ding van de bank is leeg en je kan geen nieuwe meer aanvragen (behalve in bijzondere situaties). Toch kreeg ik via de app en via de website de melding dat ik het bedrag wat ik moest overmaken alleen met een digipas kon. Eerst begreep de chatbot dat ik de pincode van de digipas vergeten was. ‘Gelukkig’ kwam toen de optie om met een medewerker te chatten, maar zijn eerste vraag was of ik een mooie aankoop had gedaan. Dus ik zo: nee, het gaat helaas om belastingteruggave en ik kan geen aankoop maken zonder dat ik het kan overmaken hé. Ging hij verder niet op in, maar komt vervolgens met de instructie hoe de digipas werkt en hoe je hier je limiet van kan verhogen??? Euhm ik was hier juist omdat ik dat hele ding niet meer kan gebruiken en jullie zeggen dat dat mijn enige optie is? Oh ja, nou dan kan je ook je limiet van het overmaken via je telefoon verhogen. Dat was het wel, maar ik heb maar als feedback gegeven dat het wellicht handig is dit te vermelden op de melding. Dus ook voor jullie hier, scheelt weer frustratie met de klantenservice :wink:

1 like

Wtf wat stom?! Zoveel oudere mensen die geeneens via de telefoon kunnen bankieren of het uit principe niet willen (zoals mijn vriend)

3 likes

Uhmmm…

8 likes

Haha wtf wat stond er in het origineel dan?

3 likes

Geen idee. Mijn Duits is niet bestaand

5 likes

Schroeven (schrauben) :laughing:. Ik had gegokt op “nageln”.

10 likes

Ja echt een leuke ervaring Delete :sweat_smile:

24 likes

:rofl:

33 likes

Review van een sportschool :sweat_smile:

15 likes

Ook echt die zeven duimpjes omhoog haha

4 likes