Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Nu zin om zo’n 5 euro prepaid simkaart je te kopen zodat ik overal dat nummer kan invullen en dat ie dan automatisch naar een ‘ha fooled ya’ voicemail gaat.

Of nog liever nog een ellenlange voicemailbericht zodat ze een paar minuten van hun tijd kwijt zijn :skull:

12 likes

O duh, ik ging uit van een telefonische aanvraag. Dacht dan kan iemand toch zeggen: uhm ja nee dat is ons nummer.

Via formulier kan natuurlijk gewoon

2 likes

Wat heb ik een gezeik met de BCC zeg. Heb daar airpods pro besteld, die een fabrieksfout hebben zag ik toen ik het doosje opende. Contact opgenomen met klantenservice en op hun advies retour gezonden. Zou dan m’n geld terugkrijgen dus prima. Vond het al link want oordopjes mag je in principe niet geopend retourneren. Inmiddels heb ik 4x gebeld, heb 4x een verschillend antwoord gekregen en vanochtend zeggen ze opeens dat de retourzending niet aangekomen is, terwijl ik op de t&t zie dat er gewoon iemand daar voor getekend heeft. Ze zijn ook zo slecht bereikbaar, heb al 90 belminuten verspeeld aan die 4x bellen. Ben bang dat ik of kan fluiten naar mn geld, of de rechtsbijstandsverzekering ga inschakelen.

En het meest erge vind ik misschien wel dat ik ondertussen geen nieuwe kan kopen, ben bang dat ze alsnog nieuwe sturen ipv geld terug.

5 likes

Wat voor fabrieksfout? Komt me akelig bekend voor van mijn ervaring met Bol.

3 likes

Het aantal klikken op deze link :o_o:

Heb hem trouwens wel besteld en het is ook een fijne kaasschaaf moet ik zeggen!

2 likes

Een voicemail maken die klinkt alsof je opneemt werkt ook goed. Iets van hallo met… en dan sorry wat zegt u? en dat dan 10x herhalen :sweat_smile:

5 likes

Iemand kan niet zo goed tegen kritiek…

14 likes

Wow 🫢

3 likes

Ik heb een kast besteld en die zou medio januari op voorraad zijn. Nu kreeg ik 2 weken geleden een mail met: Je kast is op voorraad en wordt snel bij je bezorgd. Verder niets. Dus ik wacht een dag of 5 en ben toen maar eens gaan mailen met: Is er al een bezorg datum? Krijg ik 2 dagen later antwoord met: Je bent blij gemaakt met een dooie mus, je kast is er nog niet, de mail is per ongeluk verstuurd. :face_with_raised_eyebrow:

Verder totaal ook geen communicatie vanuit het bedrijf van: we verwachten dat de kast dan en dan leverbaar is. Dus zelf maar gevraagd van: wat verwachten jullie zelf? ‘Geen idee, moet vanuit India komen’

Denk dat ik de order maar annuleer.

6 likes

Zara die je wel de pakketjes stuurt via PostNL maar vervolgens alleen retourneren accepteert via Homer. Ben nu bij familie en alle Homer punten zijn ver weg en/of vroeg dicht. Fijn Zara! En nergens star dit duidelijk aangegeven als je een bestelling doet. Ik ging ervan uit dat je kan retourneren waar je het ook ophaalt.

7 likes

Ik heb t idee dat die kast niet bestaat haha.

1 like

Zou je bijna denken he? Ik heb een andere kast van hetzelfde merk, vorig jaar fysiek gekocht bij Loods5. Daar is ie alleen niet meer te krijgen dus we hebben online gezocht en kwamen bij de leverancier zelf uit. Maar gewoon erg jammer dat ze zo laks zijn, het is een mooi merk met mooie spullen, maar zo hoeft het van mij niet.

3 likes

Stuur je een chat naar je bank want je wil wat doen en dat lukt niet via de app en niet via de laptop. Krijg je reactie met exact de uitleg hoe het te doen via de app…. Alsof ik voor m’n lol contact opneem? En vraag anders eerst details voor je 15 stappen copy paste naar een chat :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik las dit dus eerst alsof je een chat stuurde naar je bankstel zegmaar en ik zat echt van huh wat… duurde echt even, haha. tijd voor meer koffie denk ik :yawning_face:

1 like

Wij hadden laatst een klant die het raar vond dat we na sluitingstijd de telefoon niet opnemen. :zipper_mouth_face: Misschien omdat er na sluitingstijd ook echt niemand meer in de winkel is Einstein?

17 likes

Ik heb eind november een dekbed besteld bij E.mma. Púre ellende dat bedrijf.

Als eerste hebben ze een fout dekbed opgestuurd. Dat wilden ze niet terugnemen voordat ik foto’s maakte met een meetlint langs alle kanten, om aan te tonen dat zij mij echt een 1persoonsdekbed ipv lits-jumeaux hadden opgestuurd. Daarna wilden ze pas het juiste dekbed opsturen.

Qua betaalwijze gekozen voor Klarna (voor het eerst). Ik dacht: joh 30 dagen, moet toch lukken. Dan kan ik het dekbed eerst proberen.

Foute dekbed teruggestuurd. Juiste dekbed werd telkens uitgesteld. Ondertussen moest ik al wel gaan betalen. Levering dekbed was inmiddels uitgesteld naar eind januari/begin februari. Ik had er geen vertrouwen meer in en heb mijn bestelling geannuleerd.

Bleef herinneringen ontvangen van Klarna. Weer gemaild naar E.mma. Geen reactie. Toen maar gebeld ‘oh oh sorry het is niet goed verwerkt, ik los het nu op en stuur een e-mail ter bevestiging’. Ik kreeg inderdaad een e-mail ter bevestiging waarin stond dat het opgelost was, ook met Klarna. Zelfde middag nóg zo’n e-mail van een andere medewerker. 3 dubbel bevestigd dat de boel is geannuleerd.

Ontvang ik gister een bericht van een incassobureau met €40 kosten voor dat f%cking dekbed.

Echt mensen. Bestel nooit bij dat bedrijf want wát een gezeik. Ik ben dus al 2.5 maand bezig met iets wat ik nooit heb ontvangen.

1 like

Dit kannie echt zijn toch.

24 likes

Zo dom maar ik heb dit ook wel eens gehad :sweat_smile: m’n vriend en ik waren naar een restaurant gegaan en er werd uitgelegd dat je 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten per persoon kom bestellen. Oké waren mini porties (en ook niet geweldig lekker overigens), maar na het nagerecht kwamen we erachter dat je telkens 2 gerechten per ronde kon bestellen (maar dus wel onbeperkt aantal rondes).

9 likes

Tbf dat was ideaal geweest want de boete kan ook niet op je pasje worden gezet in deze situatie als de boeken beschadigen!

6 likes

Raar. Je moet gewoon je pasje meenemen en je gedragen.

4 likes