Wow š«¢
Ik heb een kast besteld en die zou medio januari op voorraad zijn. Nu kreeg ik 2 weken geleden een mail met: Je kast is op voorraad en wordt snel bij je bezorgd. Verder niets. Dus ik wacht een dag of 5 en ben toen maar eens gaan mailen met: Is er al een bezorg datum? Krijg ik 2 dagen later antwoord met: Je bent blij gemaakt met een dooie mus, je kast is er nog niet, de mail is per ongeluk verstuurd.
Verder totaal ook geen communicatie vanuit het bedrijf van: we verwachten dat de kast dan en dan leverbaar is. Dus zelf maar gevraagd van: wat verwachten jullie zelf? āGeen idee, moet vanuit India komenā
Denk dat ik de order maar annuleer.
Zara die je wel de pakketjes stuurt via PostNL maar vervolgens alleen retourneren accepteert via Homer. Ben nu bij familie en alle Homer punten zijn ver weg en/of vroeg dicht. Fijn Zara! En nergens star dit duidelijk aangegeven als je een bestelling doet. Ik ging ervan uit dat je kan retourneren waar je het ook ophaalt.
Ik heb t idee dat die kast niet bestaat haha.
Zou je bijna denken he? Ik heb een andere kast van hetzelfde merk, vorig jaar fysiek gekocht bij Loods5. Daar is ie alleen niet meer te krijgen dus we hebben online gezocht en kwamen bij de leverancier zelf uit. Maar gewoon erg jammer dat ze zo laks zijn, het is een mooi merk met mooie spullen, maar zo hoeft het van mij niet.
Stuur je een chat naar je bank want je wil wat doen en dat lukt niet via de app en niet via de laptop. Krijg je reactie met exact de uitleg hoe het te doen via de appā¦. Alsof ik voor mān lol contact opneem? En vraag anders eerst details voor je 15 stappen copy paste naar een chat
Ik las dit dus eerst alsof je een chat stuurde naar je bankstel zegmaar en ik zat echt van huh wat⦠duurde echt even, haha. tijd voor meer koffie denk ik
Wij hadden laatst een klant die het raar vond dat we na sluitingstijd de telefoon niet opnemen. Misschien omdat er na sluitingstijd ook echt niemand meer in de winkel is Einstein?
Ik heb eind november een dekbed besteld bij E.mma. PĆŗre ellende dat bedrijf.
Als eerste hebben ze een fout dekbed opgestuurd. Dat wilden ze niet terugnemen voordat ik fotoās maakte met een meetlint langs alle kanten, om aan te tonen dat zij mij echt een 1persoonsdekbed ipv lits-jumeaux hadden opgestuurd. Daarna wilden ze pas het juiste dekbed opsturen.
Qua betaalwijze gekozen voor Klarna (voor het eerst). Ik dacht: joh 30 dagen, moet toch lukken. Dan kan ik het dekbed eerst proberen.
Foute dekbed teruggestuurd. Juiste dekbed werd telkens uitgesteld. Ondertussen moest ik al wel gaan betalen. Levering dekbed was inmiddels uitgesteld naar eind januari/begin februari. Ik had er geen vertrouwen meer in en heb mijn bestelling geannuleerd.
Bleef herinneringen ontvangen van Klarna. Weer gemaild naar E.mma. Geen reactie. Toen maar gebeld āoh oh sorry het is niet goed verwerkt, ik los het nu op en stuur een e-mail ter bevestigingā. Ik kreeg inderdaad een e-mail ter bevestiging waarin stond dat het opgelost was, ook met Klarna. Zelfde middag nóg zoān e-mail van een andere medewerker. 3 dubbel bevestigd dat de boel is geannuleerd.
Ontvang ik gister een bericht van een incassobureau met ā¬40 kosten voor dat f%cking dekbed.
Echt mensen. Bestel nooit bij dat bedrijf want wƔt een gezeik. Ik ben dus al 2.5 maand bezig met iets wat ik nooit heb ontvangen.
Dit kannie echt zijn toch.
Zo dom maar ik heb dit ook wel eens gehad mān vriend en ik waren naar een restaurant gegaan en er werd uitgelegd dat je 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten per persoon kom bestellen. OkĆ© waren mini porties (en ook niet geweldig lekker overigens), maar na het nagerecht kwamen we erachter dat je telkens 2 gerechten per ronde kon bestellen (maar dus wel onbeperkt aantal rondes).
Tbf dat was ideaal geweest want de boete kan ook niet op je pasje worden gezet in deze situatie als de boeken beschadigen!
Raar. Je moet gewoon je pasje meenemen en je gedragen.
Wel handig om te weten dat als je nu een foto maakt van je pasje dat er dus niks aan de hand is als je hem ooit weer vergeet.
Met een leids accent ben je dan ineens dwangmatig verzamelaar
Hodorš
Ik naar klantenservice van een winkel:
āIk kocht in jullie winkel in Antwerpen deze oorbellen, maar bij thuiskomst blijkt dat ze kapot zijn.ā
Klantenservice:
āWat vervelend dat je een defect item hebt ontvangen. Ik kan jammer genoeg met dit emailadres geen bestelling en/of account terugvinden. Het is mij ook niet duidelijk of dit om een online of om een winkelaankoop gaat.ā
Ik wilde een pakket verzenden via de pakketautomaat, maar toen ik mijn pakket in het kluisje deed kreeg de pakketautomaat een error dat het niet gelukt was en kreeg ik geen bevestiging of track and trace code.
Ik vroeg aan PostNL of ze de kluis met mijn pakket nu wel gesloten was en wat ik kon doen om mijn pakket eruit te krijgen/alsnog goed te verzenden.
Paar berichten uitgewisseld met een webcaremedewerker. Verwijst me uiteindelijk naar chatbot Daan om me verder te helpen met mijn probleem
Hahahah sorry de situatie is uiteraard niet om te lachen. Maar moet lachen omdat dit zo typisch post nl is wat een klucht
Haha ja ik snap wel dat je moet lachen hoorš