Ik heb eind november een dekbed besteld bij E.mma. Púre ellende dat bedrijf.
Als eerste hebben ze een fout dekbed opgestuurd. Dat wilden ze niet terugnemen voordat ik foto’s maakte met een meetlint langs alle kanten, om aan te tonen dat zij mij echt een 1persoonsdekbed ipv lits-jumeaux hadden opgestuurd. Daarna wilden ze pas het juiste dekbed opsturen.
Qua betaalwijze gekozen voor Klarna (voor het eerst). Ik dacht: joh 30 dagen, moet toch lukken. Dan kan ik het dekbed eerst proberen.
Foute dekbed teruggestuurd. Juiste dekbed werd telkens uitgesteld. Ondertussen moest ik al wel gaan betalen. Levering dekbed was inmiddels uitgesteld naar eind januari/begin februari. Ik had er geen vertrouwen meer in en heb mijn bestelling geannuleerd.
Bleef herinneringen ontvangen van Klarna. Weer gemaild naar E.mma. Geen reactie. Toen maar gebeld ‘oh oh sorry het is niet goed verwerkt, ik los het nu op en stuur een e-mail ter bevestiging’. Ik kreeg inderdaad een e-mail ter bevestiging waarin stond dat het opgelost was, ook met Klarna. Zelfde middag nóg zo’n e-mail van een andere medewerker. 3 dubbel bevestigd dat de boel is geannuleerd.
Ontvang ik gister een bericht van een incassobureau met €40 kosten voor dat f%cking dekbed.
Echt mensen. Bestel nooit bij dat bedrijf want wát een gezeik. Ik ben dus al 2.5 maand bezig met iets wat ik nooit heb ontvangen.